Ønsket om et barn til...

Her var dagboka di ja :smiley-bounce012
Ville absolutt tatt progrestron-støtte, selv om jeg lett ser poenget ditt med at det er grisete og at man helst vil slippe :hilarious: Men er fint å prøve alt, så trenger man ikke lure på om det var utslagsgivende eller ei. Cyclogest er litt greiere enn lutinus siden det bare tas 2 ganger i døgnet istedet for 3.
Håper dette er gullegget :Heartred

Her var dagboka di ja :smiley-bounce012
Ville absolutt tatt progrestron-støtte, selv om jeg lett ser poenget ditt med at det er grisete og at man helst vil slippe :hilarious: Men er fint å prøve alt, så trenger man ikke lure på om det var utslagsgivende eller ei. Cyclogest er litt greiere enn lutinus siden det bare tas 2 ganger i døgnet istedet for 3.
Håper dette er gullegget :Heartred
Ja, jeg begynte på cyclogest! Turte ikke noe annet :hilarious: Og til nå synes jeg absolutt det er bedre enn lutinus med tanke på hvor mye som «renner ut». Bakdelen er kanskje at jeg nå har en 3 åring som hopper raskt utav senga om morgenen når jeg helst skulle ligget en liten stund med cyclogest:hilarious: Så da blir det å sette vekkerklokke litt tidlig slik at jeg får tatt den før han våkner:joyful:
Håper også veldig på at dette er gullegget! Har to til på frys om det ikke går denne gang, men man vil jo gjerne lykkes med en gang:sorry::Heartred

Ja, jeg begynte på cyclogest! Turte ikke noe annet :hilarious: Og til nå synes jeg absolutt det er bedre enn lutinus med tanke på hvor mye som «renner ut». Bakdelen er kanskje at jeg nå har en 3 åring som hopper raskt utav senga om morgenen når jeg helst skulle ligget en liten stund med cyclogest:hilarious: Så da blir det å sette vekkerklokke litt tidlig slik at jeg får tatt den får han våkner:joyful:
Håper også veldig på at dette er gullegget! Har to til på frys om det ikke går denne gang, men man vil jo gjerne lykkes med en gang:sorry::Heartred
Hehe så bra! Ja synes absolutt den er bedre! Hehehe søt distraksjon det da, det finner du en løsning på :love017
Krysser virkelig fingre for at du ikke trenger flere forsøk! Men samtidig er det godt å ha noen "backups" i fryseren sånn at man slipper nytt uttak hvis man må prøve igjen :)

Hehe så bra! Ja synes absolutt den er bedre! Hehehe søt distraksjon det da, det finner du en løsning på :love017
Krysser virkelig fingre for at du ikke trenger flere forsøk! Men samtidig er det godt å ha noen "backups" i fryseren sånn at man slipper nytt uttak hvis man må prøve igjen :)
Helt sant! Føler meg heldig som har to barn, og at jeg har flere på frys om det ikke skulle gå nå. Ikke alle som har det slik i dette «gamet»❤️

Back
Topp