Ønsket om et barn til...

3 dpo

Denne syklusen har vi prøvd på egenhånd mens vi venter på nytt fryseforsøk i august/september. Har ikke de store forhåpningene, selv om jeg alltid har et lite håp. Vi har jo fått det til 2 ganger selv tidligere, i 2013 og i 2018. Men siden MA’en i 2018, har det virket helt håpløst...

En dag håper jeg det endelig vil være vår tur igjen:Heartred

12 dpo

I dag ble det en blendahvit test, så da regner jeg med at mensen kommer til vanlig tid på søndag. Da blir det å ringe inn mens på mandag og forhåpentligvis komme i gang med nytt fryseforsøk med en gang. Godt å ha noe å se frem til. Har 3 blastoer på frys enda. Håper de vil sette inn 2 denne gangen. Ba om det sist også, men da ville de ikke siden det kun var mitt første forsøk. Andre som har satt inn 2 og lykkes bedre da enn med 1?

kjedelig med blenda test, men nå er du ikke langt unna innsett!! så håpfull for deg :Heartred

Har ingen erfaring med å få satt inn 2, men har veldig lyst til det selv!

Vet noen er strenge og ikke villige til å prøve med to egg før siste forsøk, men er sikkert veldig forskjellig fra plass til plass! Men ville spurt igjen likevel, kanskje du får et ja! :D
Blir spennende å følge deg gjennom nytt innsett, blir nok godt å komme i gang igjen :Heartred

Vet noen er strenge og ikke villige til å prøve med to egg før siste forsøk, men er sikkert veldig forskjellig fra plass til plass! Men ville spurt igjen likevel, kanskje du får et ja! :D
Blir spennende å følge deg gjennom nytt innsett, blir nok godt å komme i gang igjen :Heartred

Er det jeg er redd, at det blir et nei denne gangen også. Men skader ikke å spørre hvertfall:) Skal bli greit å komme i gang igjen. Veldig glad det er fryseforsøk og at jeg slipper nytt uttak på en stund. Det var så mye mer omfattende prosess.

Kjekt du vil følge med. Håper alt står bra til med deg og at formen er fin!:Heartred

Er det jeg er redd, at det blir et nei denne gangen også. Men skader ikke å spørre hvertfall:) Skal bli greit å komme i gang igjen. Veldig glad det er fryseforsøk og at jeg slipper nytt uttak på en stund. Det var så mye mer omfattende prosess.

Kjekt du vil følge med. Håper alt står bra til med deg og at formen er fin!:Heartred
Skader ikke å spørre, plutselig kan de si ja :D
Veldig godt med fryseforsøk, så fort gjort også :)

Alt står bra til, men formen er stort sett mistenkelig bra, så gruer meg litt til ultralyd på fredag :nailbiting:

Skader ikke å spørre, plutselig kan de si ja :D
Veldig godt med fryseforsøk, så fort gjort også :)

Alt står bra til, men formen er stort sett mistenkelig bra, så gruer meg litt til ultralyd på fredag :nailbiting:

Godt å høre at formen er fin:Heartred Skjønner at du gruer deg litt! Men at formen er fin trenger ikke bety noe negativt. Håper det blir en fin opplevelse på fredag:Heartred

Godt å høre at formen er fin:Heartred Skjønner at du gruer deg litt! Men at formen er fin trenger ikke bety noe negativt. Håper det blir en fin opplevelse på fredag:Heartred
Håper det! Tusen takk :Heartred

CD 3

Mensen ble to dager forsinket og kom ikke før tirsdag. Så derfor er jeg på syklusdag 3 i dag og har startet på Femar. De ville at jeg skulle prøve 2 tabletter i 5 dager denne gangen. Sist hadde tok jeg 1 tablett i 5 dager og fikk eggløsning på syklusdag 17.

Alltid så nervøs for om eggløsning skal skje på en mandag eller tirsdag slik at forsøket blir avbrutt. Umulig å vite i naturlig syklus... Krysser fingrene for at det går bra;) Ultralyd på torsdag neste uke!

CD 3
Mensen ble to dager forsinket og kom ikke før tirsdag. Så derfor er jeg på syklusdag 3 i dag og har startet på Femar. De ville at jeg skulle prøve 2 tabletter i 5 dager denne gangen. Sist hadde tok jeg 1 tablett i 5 dager og fikk eggløsning på syklusdag 17.
Alltid så nervøs for om eggløsning skal skje på en mandag eller tirsdag slik at forsøket blir avbrutt. Umulig å vite i naturlig syklus... Krysser fingrene for at det går bra;) Ultralyd på torsdag neste uke!

Blir spennende dager nå, håper EL kommer slik at det ikke blir noe tull :)

CD 3
Jeg skal ha innsett i naturlig syklus. Uten noen støttemedisiner. Føler det er litt skummelt uten noen form for støtte :nailbiting:

Hva er Femar og hva brukes det til? :)

Jeg skal ha innsett i naturlig syklus. Uten noen støttemedisiner. Føler det er litt skummelt uten noen form for støtte :nailbiting:

Hva er Femar og hva brukes det til? :)
Denne meldingen så jeg først nå! Beklager det;) Slik jeg har forstått det skal Femar gi et lite ekstra «kick» for å få i gang eggløsning, men jeg er ikke helt sikker faktisk...
Hvordan går det med deg? Skal du i gang med innsett nå snart?:)

Cd 11

I går var jeg på kontroll for å se om jeg nærmer meg eggløsning. Gikk fint, og fikk beskjed om å starte med eggløsningstester. For å unngå eggløsning på mandag-tirsdag neste uke, skal jeg ta en eggløsningsprøyte i kveld, slik at eggløsning kommer på søndag. Dette selv om jeg ikke har fått positive eggløsningstester enda.. andre med lignende erfaringer?

Innsett blir fredag neste uke om alt går etter planen:)

Denne meldingen så jeg først nå! Beklager det;) Slik jeg har forstått det skal Femar gi et lite ekstra «kick» for å få i gang eggløsning, men jeg er ikke helt sikker faktisk...
Hvordan går det med deg? Skal du i gang med innsett nå snart?:)
Aha:) Takk for svar. Er jo så utrolig mye forskjellige «hjelpe» preparater, så får ikke med meg halvparten en gang:hilarious:

Det går fremover med meg. Jeg var på ultralyd i går. Slimhinna var på 9mm og ledende folikkel på 15mm. Legen sa at jeg kom til å få eggløsning enten på lørdag eller søndag. Hun hadde rett. I dag var testene lysende positive, som da vil si eggløsning i morgen:joyful:

Har da fått tid til innsett på tirsdag!!
Herreverre så nervepirrende dette er:nailbiting:

Aha:) Takk for svar. Er jo så utrolig mye forskjellige «hjelpe» preparater, så får ikke med meg halvparten en gang:hilarious:

Det går fremover med meg. Jeg var på ultralyd i går. Slimhinna var på 9mm og ledende folikkel på 15mm. Legen sa at jeg kom til å få eggløsning enten på lørdag eller søndag. Hun hadde rett. I dag var testene lysende positive, som da vil si eggløsning i morgen:joyful:

Har da fått tid til innsett på tirsdag!!
Herreverre så nervepirrende dette er:nailbiting:
Så spennende! Jeg tok eggløsningsprøyte i går, og fikk positiv test i dag, så da blir eggløsning i morgen, som planlagt:) Innsett på fredag med blasto! Blir spennende å følge med deg! Håper for oss begge:Heartred

5 dpo

Da har jeg blitt en ruger av blasto. Den første de tinte overlevde ikke, men hadde heldigvis flere, og den neste var bra:Heartred

Nå er gjenstår den lange ventetiden!

5 dpo
Da har jeg blitt en ruger av blasto. Den første de tinte overlevde ikke, men hadde heldigvis flere, og den neste var bra:Heartred
Nå er gjenstår den lange ventetiden!
Masse lykke til! :Heartred
Håper du får positiv test om noen dager :)

Back
Topp