Ønsket om et barn til...

Takk! Håper det:Heartred Hvordan går det med deg?
Går bra :):Heartred bare mye bekymret nå i starten, selv om jeg ikke har grunn til å være det.. Så skal bli godt å komme seg over den 12-ukersgrensa!
 
Masse lykkeønskninger @Isola90 .
 
11 dpo

Testet i dag! Jeg har aldri testet så tidlig før, men jeg så en kjempesvak strek som dukket opp med en gang. Det har jeg aldri fått før uten det har vært graviditet! Så nå bare håper jeg så veldig at testene blir sterkere og sterkere! Helt skjelven her:p


Dårlig bilde av testen, men kan noen se streken?? Vises bedre i virkeligheten...

 

Vedlegg

  • 778039FE-CB7E-437E-96CE-4B75A8038342.jpeg
    778039FE-CB7E-437E-96CE-4B75A8038342.jpeg
    16,5 KB · Visninger: 109
11 dpo
Testet i dag! Jeg har aldri testet så tidlig før, men jeg så en kjempesvak strek som dukket opp med en gang. Det har jeg aldri fått før uten det har vært graviditet! Så nå bare håper jeg så veldig at testene blir sterkere og sterkere! Helt skjelven her:p
Dårlig bilde av testen, men kan noen se streken?? Vises bedre i virkeligheten...
Ser den lett! Det der må være babystrek ja :Heartred
Gratulerer :Heartred
 
Åå, håper, håper!!! Kjenner jeg blir så nervøs! Har tatt 2 år å bli gravid siden jeg mistet! Så nå må den sitte:oops::Heartred
Krysser alt jeg har for deg! Ser veldig lovende ut da, sterk og fin strek så tidlig :Heartred
 
ååååå:Heartred der var det en fin strek ja!!

Krysser fingrene for at den bare blir sterkere og sterkere
 
Det går bra med meg, takk som spør:Heartred føler jeg har klart å nullstille meg og er klar for en ny runde! Jeg er sånn smått i gang, hadde første ultralyd i dag, såå venter bare på å høre fra klinikken, om de vil jeg skal ha enda en ultralyd, eller om de gir meg klarsignal på å starte med el-tester :D

Håper sånn for deg nå :Heartred Når blir neste test??
 
Det går bra med meg, takk som spør:Heartred føler jeg har klart å nullstille meg og er klar for en ny runde! Jeg er sånn smått i gang, hadde første ultralyd i dag, såå venter bare på å høre fra klinikken, om de vil jeg skal ha enda en ultralyd, eller om de gir meg klarsignal på å starte med el-tester :D

Håper sånn for deg nå :Heartred Når blir neste test??
Spennende å være i gang igjen da!:) Godt å høre at du føler deg klar igjen.
Jeg tror jeg venter med neste test til i morgen tidlig! Håper den blir sterkere:Heartred
 
11 dpo
Testet i dag! Jeg har aldri testet så tidlig før, men jeg så en kjempesvak strek som dukket opp med en gang. Det har jeg aldri fått før uten det har vært graviditet! Så nå bare håper jeg så veldig at testene blir sterkere og sterkere! Helt skjelven her:p
Dårlig bilde av testen, men kan noen se streken?? Vises bedre i virkeligheten...
Ååå! Ser den med en gang:Heartred Hvisker gratulerer:Heartred
 
12 dpo

Dagens test! Tror den er litt sterkere enn i går, men ikke mye. Håper det bare er fordi det fortsatt er tidlig:sorry:
 

Vedlegg

  • B0707CA0-18AC-4FC5-8A17-91CEBB415D82.jpeg
    B0707CA0-18AC-4FC5-8A17-91CEBB415D82.jpeg
    22,7 KB · Visninger: 106
13 dpo

Ny test i dag også. Synes den er litt sterkere enn i går. Det som er leit er at jeg begynte å spotte rosa og brunt i går og i dag... synes det er rart når jeg ikke er på ikm engang... kan det skyldes lutinusen? Eller kanskje mensen er på vei? Men da er det jo rart at testene blir sterkere...


Dessverre er ikke blødning helt ukjent for meg i svangerskap, både et vellykket og en MA. Men blødningene har aldri startet så tidlig..

Alle tanker og bekymringer man skal måtte tenke på i denne tiden:(
 

Vedlegg

  • 1C07560C-5AD5-425E-9110-1DEA74332942.jpeg
    1C07560C-5AD5-425E-9110-1DEA74332942.jpeg
    16,5 KB · Visninger: 92
13 dpo
Ny test i dag også. Synes den er litt sterkere enn i går. Det som er leit er at jeg begynte å spotte rosa og brunt i går og i dag... synes det er rart når jeg ikke er på ikm engang... kan det skyldes lutinusen? Eller kanskje mensen er på vei? Men da er det jo rart at testene blir sterkere...
Dessverre er ikke blødning helt ukjent for meg i svangerskap, både et vellykket og en MA. Men blødningene har aldri startet så tidlig..
Alle tanker og bekymringer man skal måtte tenke på i denne tiden:(
Åh, testen ser jo veldig fin ut!! Gratulerer!! ❤️ Eg har også testa positivt, hurra! Fekk positiv 1-2 på digital i går 15 DPO. Har også hatt litt brunlige lutinusrestar som har gjort meg bekymra... Håpar det kun er pga Lutinusen for oss begge. Eg går også på Klexane, blodfortynnende, for første gong, så mogleg det også verkar inn. Og ja, heilt einig med deg! Desse vanskelege bekymringane tar aldri slutt i dette gamet her... :banghead: La oss gleda oss over våre positive testar og håpa at spottinga held seg laaaaaangt unna og at spirene forblir der inne og blir til terminbabyar! ❤️
 
Back
Topp