Ønsket om et barn til...

16 dpo (4+2)

Testet på ny i dag. Fornøyd med streken. Denne har følsomhet på 25, mens strimlene fra tidligere hadde 10.
Ba mannen kjøpe en digital test. Han kom hjem med denne:hilarious: Fikk hvertfall testet mer da:happy:
 

Vedlegg

  • 086F8F04-DF7F-4C80-87B9-FD08E6CA4FD3.jpeg
    086F8F04-DF7F-4C80-87B9-FD08E6CA4FD3.jpeg
    10,9 KB · Visninger: 107
16 dpo (4+2)
Testet på ny i dag. Fornøyd med streken. Denne har følsomhet på 25, mens strimlene fra tidligere hadde 10.
Ba mannen kjøpe en digital test. Han kom hjem med denne:hilarious: Fikk hvertfall testet mer da:happy:
Så utruleg kjekt!! Gratulera så mykje:D
 
16 dpo (4+2)
Testet på ny i dag. Fornøyd med streken. Denne har følsomhet på 25, mens strimlene fra tidligere hadde 10.
Ba mannen kjøpe en digital test. Han kom hjem med denne:hilarious: Fikk hvertfall testet mer da:happy:
Den var sterk og fin ja! :D
 
I kveld tok jeg en digital med ukesindikator. Der stod det «ikke gravid». Så nå er jeg bare trist:( Hadde på følelsen at noe ikke stemte helt med varierende tester. Så nå må jeg vel bare vente på blødning...
Utrolig kjipt dette:(
 
Nei nei nei nei det var jo ikke sånn det skulle bli :( så utrolig leit :( sender deg en stor stor klem :Heartred
 
Så leit å lese :(:Heartred
Sender en stor klem :Heartred
 
I kveld tok jeg en digital med ukesindikator. Der stod det «ikke gravid». Så nå er jeg bare trist:( Hadde på følelsen at noe ikke stemte helt med varierende tester. Så nå må jeg vel bare vente på blødning...
Utrolig kjipt dette:(

Nei så utrolig kjipt :(
 
Så utruleg trist å høyra, Isola90! Korleis går det med deg? Sender mange styrkeklemmar ❤️
 
Så utruleg trist å høyra, Isola90! Korleis går det med deg? Sender mange styrkeklemmar ❤️
Her går det greit. Begynte å blød i går, og det har gradvis tatt seg opp. Heldigvis ikke mye vondt. Kun vanlige menssmerter. Så håper det ikke varer mer enn en vanlig mens. Hvordan går det med deg?
 
Last edited:
Her går det greit. Begynte å blødning i går, og har gradvis tatt seg opp. Heldigvis ikke mye vondt. Kun vanlige menssmerter. Så håper det ikke varer mer enn en vanlig mens. Hvordan går det med deg?
Huff, så leit! ❤️ Du skulle jo joina meg inn i maigruppa... Her er eg 5+4 no. Begynner så smått å gå opp for meg at eg faktisk er gravid, men det tar tid å faktisk tørra og tru på det. Skal på tidleg UL 7+0 den 17. som blir den neste store milepælen, så har nedtelling til det. Spennande og skummelt! Når kan du gå i gang med nytt forsøk? Kryssar fingrar og tær for at det klaffar igjen fort.
 
Huff, så leit! ❤️ Du skulle jo joina meg inn i maigruppa... Her er eg 5+4 no. Begynner så smått å gå opp for meg at eg faktisk er gravid, men det tar tid å faktisk tørra og tru på det. Skal på tidleg UL 7+0 den 17. som blir den neste store milepælen, så har nedtelling til det. Spennande og skummelt! Når kan du gå i gang med nytt forsøk? Kryssar fingrar og tær for at det klaffar igjen fort.
Ja, du må bare nyte! Håper det går veien for deg helt til mål:Heartred Litt usikker på når jeg skal i gang igjen. Prøvde å ringe klinikken i dag, men kom rett og slett aldri gjennom. Så får prøve igjen i morgen. Hadde håpet å kunne starte allerede denne syklusen igjen, men får høre hva de sier. Har kun ett egg igjen på frys og må innrømme jeg ser litt mørkt på et nytt uttak:sorry:
 
CD 9

Blødning startet for rett over en uke siden. Ble som en litt kraftig mens og heldigvis uten noe særlig smerter. Blødningen stoppet etter 5-6 dager, så nå har ventingen på EL startet. Er nok fortsatt en liten uke til. Prøver selv denne mnd, så blir det nytt fryseforsøk i oktober.
 
Hvordan går det? :Heartred
Hei! Takk som spør:Heartred Ble litt lang syklus etter kjemisk, men nå eg jeg snart i gang med nytt fryseforsøk igjen. Er på cd 5 og går på letrozol frem til søndag. Kontroll neste uke. Krysser fingrene for at jeg får innsett om et par uker, om alt går etter planen:) Har kun en blasto igjen, så håper den overlever opptining..

Hvordan går det med deg? Formen fin?:Heartred
 
Hei! Takk som spør:Heartred Ble litt lang syklus etter kjemisk, men nå eg jeg snart i gang med nytt fryseforsøk igjen. Er på cd 5 og går på letrozol frem til søndag. Kontroll neste uke. Krysser fingrene for at jeg får innsett om et par uker, om alt går etter planen:) Har kun en blasto igjen, så håper den overlever opptining..

Hvordan går det med deg? Formen fin?:Heartred
Så godt å komme i gang igjen da, krysser fingrene for blastoen din :Heartred

Formen er stort sett fin, sliter en del med korsryggen da, så blir vel å ordne meg time til fysio før det eventuelt blir verre :)
 
Så godt å komme i gang igjen da, krysser fingrene for blastoen din :Heartred

Formen er stort sett fin, sliter en del med korsryggen da, så blir vel å ordne meg time til fysio før det eventuelt blir verre :)
Ja, krysser fingrene for den!:Heartred
Godt å høre at du har det bra!:HeartredSikkert lurt å få seg en time hos fysio ja. Du har jo noen uker igjen enda, og det er ikke noe godt å gå rundt med for mye plager. Man vil jo helst bare nyte:Heartred
 
CD 9

I dag har jeg vært på kontroll for å måle folikler. Virket ikke som eggløsning var helt i nærheten enda. Skulle begynne med eggløsningstester på torsdag. Litt redd eggløsning havner slik at evnt innsett blir helg og dermed avbrutt denne gangen. Men får bare se hva som skjer de neste dagene. Krysser alle fingrer og tær:happy:

 
Back
Topp