Ønsket om et barn til...

CD 9
I dag har jeg vært på kontroll for å måle folikler. Virket ikke som eggløsning var helt i nærheten enda. Skulle begynne med eggløsningstester på torsdag. Litt redd eggløsning havner slik at evnt innsett blir helg og dermed avbrutt denne gangen. Men får bare se hva som skjer de neste dagene. Krysser alle fingrer og tær:happy:
Masse lykke til med å teste etter eggløsning! :Heartred
 
CD 15
Eggløsningstesten ble positiv lørdag ettermiddag og søndag morgen. Skulle få innsett på fredag denne uken om blastoen overlever opptining:nailbiting:
Trodde kanskje løpet var kjørt siden testen var positiv i går/søndag også.. Tenker om eggløsning egentlig kanskje er i dag? Noen som har opplevd å få satt inn egg 1 dag før man egentlig skal? Tenker om det kanskje har noe å si.. men de vet vel hva de gjør får jeg håpe;)
 
CD 15
Eggløsningstesten ble positiv lørdag ettermiddag og søndag morgen. Skulle få innsett på fredag denne uken om blastoen overlever opptining:nailbiting:
Trodde kanskje løpet var kjørt siden testen var positiv i går/søndag også.. Tenker om eggløsning egentlig kanskje er i dag? Noen som har opplevd å få satt inn egg 1 dag før man egentlig skal? Tenker om det kanskje har noe å si.. men de vet vel hva de gjør får jeg håpe;)
Så spennende!
Har også hatt positiv el-test to dager der de satt inn 5 dager etter den første positive testen, så det skal gå helt fint :Heartred
 
6 dpo

I går fikk jeg satt inn vår siste blastocyst som lå på frys. Veldig glad den overlevde opptining. Så nå er det bare å vente!:p

Denne gangen går jeg ikke på noe støttemedesiner, siden det er naturlig syklus. Føles litt rart ut, og merker jeg har litt mindre troa når kroppen ikke får noe ekstra hjelp. Men krysser alle fingre for at det skal gå bra denne gangen:happy:
 
6 dpo
I går fikk jeg satt inn vår siste blastocyst som lå på frys. Veldig glad den overlevde opptining. Så nå er det bare å vente!:p
Denne gangen går jeg ikke på noe støttemedesiner, siden det er naturlig syklus. Føles litt rart ut, og merker jeg har litt mindre troa når kroppen ikke får noe ekstra hjelp. Men krysser alle fingre for at det skal gå bra denne gangen:happy:
Masse masse lykke til, krysser fingrene for dere :Heartred
 
Når tenker du å teste? :)
Kjenner jeg er så sykt spent på dine vegne!
 
Når tenker du å teste? :)
Kjenner jeg er så sykt spent på dine vegne!
Hehe, så kjekt at du følger med!:) Sist testet jeg positivt 11 dpo. Men tror egentlig jeg vil vente til helga. Kanskje fredag eller lørdag. Da er jeg 12-13 dpo. Men kjenner jeg har lite troa denne gang. Ingen symptomer. Hadde hvertfall håpet på ømme bryst:p
 
13-14 dpo

I dag ble det test, og den kan man vel ikke ta feil av?:) Nå må det bare ikke være en ny kjemisk:sorry:
 

Vedlegg

  • CA3E7AC2-D175-49CE-875D-FA6D0A182546.jpeg
    CA3E7AC2-D175-49CE-875D-FA6D0A182546.jpeg
    13,3 KB · Visninger: 123
13-14 dpo
I dag ble det test, og den kan man vel ikke ta feil av?:) Nå må det bare ikke være en ny kjemisk:sorry:
Gratulerer! Sterk og fin strek :Heartred
Nå må spiren holde seg der inne til termin :Heartred
 
Gratulerer så mye ❤️❤️
 
Back
Topp