Ønsket om en minsteskatt <3

7+5 i dag, jeg synes det går for fort. Det er så mye jeg gruer meg til, og så mye jeg er redd for. I begynnelsen av september har vi time på Haukeland, er spent på hvilken oppfølging vi vil få der. Føler meg som et vrak psykisk.
Det er bare litt over en uke til vi skal ta nipt-test, jeg håper den er fin. :Heartpink :smiley-angelic001

I morgen er 2.ultralyd, gruer meg så forferdelig mye. Håper alt står bra til inni der.

IMG_7495.jpeg
Alt så fint ut. Ble målt til 8+4, men termin blir ikke korrigert før den tidlige ordinære ultralyden. Den lille har blitt over 2 cm allerede. Plommesekken er snart borte.
Hun snakket om utvendig cerclage, men siden jeg har fått påvist gbs allerede og det ble påvist infeksjon da vi mistet gutten vår, måtte de på fostermedisinsk vurdere det. Om de setter cerclage og det blir infeksjon må den bare klippes opp igjen.

Vis vedlegget 442346Alt så fint ut. Ble målt til 8+4, men termin blir ikke korrigert før den tidlige ordinære ultralyden. Den lille har blitt over 2 cm allerede. Plommesekken er snart borte.
Hun snakket om utvendig cerclage, men siden jeg har fått påvist gbs allerede og det ble påvist infeksjon da vi mistet gutten vår, måtte de på fostermedisinsk vurdere det. Om de setter cerclage og det blir infeksjon må den bare klippes opp igjen.
For en nydelig liten skatt ❤️ Gratulerer med vellykket ultralyd ❤️

Back
Topp