Så godt å se at alt er fint med den lille6+5, hjerteslag og perfekt størrelse. Veldig rart å se. Det var fint å se at den lever, men samtidig ble det også enda skumlere. Nå er det noe som lever, og som kan dø.
Vis vedlegget 441487
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å se at alt er fint med den lille6+5, hjerteslag og perfekt størrelse. Veldig rart å se. Det var fint å se at den lever, men samtidig ble det også enda skumlere. Nå er det noe som lever, og som kan dø.
Vis vedlegget 441487
Fineste lille babyen dette skal gå så bra6+5, hjerteslag og perfekt størrelse. Veldig rart å se. Det var fint å se at den lever, men samtidig ble det også enda skumlere. Nå er det noe som lever, og som kan dø.
Vis vedlegget 441487
Huff, ja, det er en tøff tid du går gjennom nå. Heier på deg og den lille.
Masse lykke til! Krysser alt jeg kan for deg Vi er akkurat like langt på vel, så gleder meg til å se ultralydbildetI morgen er 2.ultralyd, gruer meg så forferdelig mye. Håper alt står bra til inni der.
Masse lykke til! Alltid litt skummelt før ultralyd og jeg håper virkelig alt står bra til med lilleI morgen er 2.ultralyd, gruer meg så forferdelig mye. Håper alt står bra til inni der.
Så gøy! Skal oppdatereMasse lykke til! Krysser alt jeg kan for deg Vi er akkurat like langt på vel, så gleder meg til å se ultralydbildet
Masse lykke tilI morgen er 2.ultralyd, gruer meg så forferdelig mye. Håper alt står bra til inni der.
For en nydelig liten skatt Gratulerer med vellykket ultralydVis vedlegget 442346Alt så fint ut. Ble målt til 8+4, men termin blir ikke korrigert før den tidlige ordinære ultralyden. Den lille har blitt over 2 cm allerede. Plommesekken er snart borte.
Hun snakket om utvendig cerclage, men siden jeg har fått påvist gbs allerede og det ble påvist infeksjon da vi mistet gutten vår, måtte de på fostermedisinsk vurdere det. Om de setter cerclage og det blir infeksjon må den bare klippes opp igjen.