Ønsket om en minsteskatt <3

Ja, det er godt, men samtidig blir jeg utrygg igjen med en gang. Som nå, så har jeg ubehag og murringer og blir redd med en gang. Vanskelig å la være :/ Men det er godt å vite at babyen vokser som den skal og lever!
Kjenner meg veldig igjen i det. Har de siste dagene hatt litt murringer av og på og kjenner det skremmer meg like mye hver gang. Fornuften i meg skjønner at det med all sannsynlighet er livmor som utvides og ting som vokser men klarer ikke legge fra meg frykten om det er starten på en SA. Det er sannelig ikke lett å gå gjennom ny graviditet etter å ha mistet :Heartred
 
Kjenner meg veldig igjen i det. Har de siste dagene hatt litt murringer av og på og kjenner det skremmer meg like mye hver gang. Fornuften i meg skjønner at det med all sannsynlighet er livmor som utvides og ting som vokser men klarer ikke legge fra meg frykten om det er starten på en SA. Det er sannelig ikke lett å gå gjennom ny graviditet etter å ha mistet :Heartred
Nei, det er ganske tøft. :/
 
12+1.
Ble flyttet 3 dager frem på ultralyd i dag. Babyen er nesten 6 cm lang og har det helt fint. Håper vi får svar på NIPT i løpet av denne uken, og at det ikke er noen tegn til feil. Svigermor venter veldig på å få fortelle folk om graviditeten. Jeg tror kanskje jeg aldri blir klar denne gangen, så vi får vel bare hoppe i det om ikke så lenge. Jeg føler bare at jeg svikter gutten vår og er redd alle skal glemme ham. Det er skikkelig vondt.

Når jeg sammenligner bilder av de ser det ut som de er av samme kjønn, tror jeg. Men det er kanskje for tidlig å si enda. Uansett gøy å sammenligne!

Vis vedlegget 444171
Så utrolig stas og så fin baby :Heartred :Heartred
 
Back
Topp