Ja, det forstår jeg godt.Ja, det er godt, men samtidig blir jeg utrygg igjen med en gang. Som nå, så har jeg ubehag og murringer og blir redd med en gang. Vanskelig å la være :/ Men det er godt å vite at babyen vokser som den skal og lever!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det forstår jeg godt.Ja, det er godt, men samtidig blir jeg utrygg igjen med en gang. Som nå, så har jeg ubehag og murringer og blir redd med en gang. Vanskelig å la være :/ Men det er godt å vite at babyen vokser som den skal og lever!
Kjenner meg veldig igjen i det. Har de siste dagene hatt litt murringer av og på og kjenner det skremmer meg like mye hver gang. Fornuften i meg skjønner at det med all sannsynlighet er livmor som utvides og ting som vokser men klarer ikke legge fra meg frykten om det er starten på en SA. Det er sannelig ikke lett å gå gjennom ny graviditet etter å ha mistetJa, det er godt, men samtidig blir jeg utrygg igjen med en gang. Som nå, så har jeg ubehag og murringer og blir redd med en gang. Vanskelig å la være :/ Men det er godt å vite at babyen vokser som den skal og lever!
Nei, det er ganske tøft. :/Kjenner meg veldig igjen i det. Har de siste dagene hatt litt murringer av og på og kjenner det skremmer meg like mye hver gang. Fornuften i meg skjønner at det med all sannsynlighet er livmor som utvides og ting som vokser men klarer ikke legge fra meg frykten om det er starten på en SA. Det er sannelig ikke lett å gå gjennom ny graviditet etter å ha mistet
Så utrolig stas og så fin baby12+1.
Ble flyttet 3 dager frem på ultralyd i dag. Babyen er nesten 6 cm lang og har det helt fint. Håper vi får svar på NIPT i løpet av denne uken, og at det ikke er noen tegn til feil. Svigermor venter veldig på å få fortelle folk om graviditeten. Jeg tror kanskje jeg aldri blir klar denne gangen, så vi får vel bare hoppe i det om ikke så lenge. Jeg føler bare at jeg svikter gutten vår og er redd alle skal glemme ham. Det er skikkelig vondt.
Når jeg sammenligner bilder av de ser det ut som de er av samme kjønn, tror jeg. Men det er kanskje for tidlig å si enda. Uansett gøy å sammenligne!
Vis vedlegget 444171
Så utrolig stas og så fin baby
Så fint! Her blir det også en lillebror. Håper veldig at alt går bra med dere.12+4
Low risk på alt på NIPT, og vi venter en liten lillebror. Tenk at den bittelille gutten vår skal få en lillebror! Jeg gråt av lettelse og glede da vi fikk telefonen!
Nå må bare alt gå bra!
Gratulerer så mye Fikk du vite kjønn på ultralyd eller via NIPT-testen?12+4
Low risk på alt på NIPT, og vi venter en liten lillebror. Tenk at den bittelille gutten vår skal få en lillebror! Jeg gråt av lettelse og glede da vi fikk telefonen!
Nå må bare alt gå bra!
Så stas! Håper veldig at det går bra for oss begge denne gangen!Så fint! Her blir det også en lillebror. Håper veldig at alt går bra med dere.
NIPT. Hadde ikke stolt på ultralyd så tidlig.Gratulerer så mye Fikk du vite kjønn på ultralyd eller via NIPT-testen?
Så fin og så heldig lillebrorTakk, dere
Det første plagget til lillebror er ferdig. Dvs, han har allerede mye og vil arve etter storebror, men dette er det første jeg har strikket til ham etter at vi fikk vite at han er en lillebror.
En liten «lillesøsters romper» (petite knit) med storebrors eget mønster på.
Vis vedlegget 444568
Så fint at alt var bra med lille i magen og så koselig med 3D-UL snart, det blir stas! Skjønner så godt at du bekymrer deg, men heldigvis er det ekstremt sjeldent at noe skal gå galt nåKontrollen gikk fint. Minstebror vokser som han skal og livmorhalsen oppfører seg fint. Morkaken ligger foreløpig over den, så jeg håper inderlig at den flytter seg vekk derfra, jeg har alltid hatt angst for keisersnitt.
Vis vedlegget 444802
Psyken min er ganske på bærtur, men legen på sykehuset var veldig forståelsesfull og sa jeg bare kunne ringe med en gang hvis noe kjentes feil ut. Jeg synes det er vanskelig å vite hvor mye murringer og kynnere som er normalt og ikke.
Neste lørdag skal vi på 3D ultralyd, da skal storebror på 7 være med. Jeg gleder meg til en koselig ultralyd hvor vi bare skal se på minstebror uten noe medisinsk opplegg, men jeg gruer meg litt også, det kan jo hende at vi ser at minstebror ligner på lillestorebror og jeg vet ikke hvordan det vil føles. Eller enda verre, om vi kommer dit også er han død.
I går var det syv måneder siden lillebror ble født. Jeg savner han så utrolig mye. Skal besøke graven hans etterpå og pynte med litt høstpynt. Tenk at den bittelille gutten min er storebror, det er veldig rart!
Så fine brødre Krysser fingene for at det går seg til, så du slipper keisersnittI dag var vi på 3D ultralyd, og kunne lett se at minstebror ligner på storebror i himmelen. Det var både fint og sårt. Det har blitt en del tårer i dag. De har akkurat samme nese og munn.
Morkaken ligger fremdeles over livmorhalsen, jeg er så redd for å oppleve blødninger. Må sjekke hver gang jeg er på do. Vi skal på kontroll av livmorhals og morkake om seks dager. Jeg håper morkaken flytter på seg sånn at jeg slipper keisersnitt.
Minstebror
Vis vedlegget 445561Vis vedlegget 445560
Her er storebror
Vis vedlegget 445562
Så fine brødre Krysser fingene for at det går seg til, så du slipper keisersnitt