Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag er det 6 måneder siden vi mistet gutten vår. Har vært på graven hans med ny lykt, blomster og bamser. Ville gitt alt for å få holde ham bare én eneste gang til..
Føler sånn med deg. Må være vondt å kjenne på en slikt savn.I dag er det 6 måneder siden vi mistet gutten vår. Har vært på graven hans med ny lykt, blomster og bamser. Ville gitt alt for å få holde ham bare én eneste gang til..
Ja, det er det virkelig.Føler sånn med deg. Må være vondt å kjenne på en slikt savn.
Så fin den ble, og så fantastisk at alt var fint på ULLille Peanut ble målt til 9+5 i dag. Blitt 3 cm lang og beveget seg veldig mye. Vi gråt begge to, det er så vemodig, dette her. Så vondt og fint på samme tid. Og vi kjenner begge to at vi begynner å bli glad i lille Peanut, og det er skummelt!
Vis vedlegget 442988
Jeg har også strikket det første plagget til Peanut, det satt litt langt inne, men når jeg først kom i gang føltes det koselig. Han eller hun kommer til å arve alle strikkeplaggene til storebror i himmelen, men jeg føler den må ha noe eget også.
Det ble en seaside genser. Litt dårlig bilde, men det får gå.
Nå har jeg begynt på en kyse til.
På mandag skal vi på Haukeland og snakke med overlege, og jeg gruer meg intenst mye!
Ja, ventetiden er lang. Har vurdert å bestille privat ultralyd flere ganger, men så ombestemmer jeg meg og tenker at det ikke er vits, siden gutten vår hadde det helt fint på ultralyd og plutselig var død allikevel.Så fint at du har fått en pøan for oppfølging. Og godt at den fine lille har vokst! Og ja, ventetiden mellom kontroller er tung.
Ja, ventetiden er lang. Har vurdert å bestille privat ultralyd flere ganger, men så ombestemmer jeg meg og tenker at det ikke er vits, siden gutten vår hadde det helt fint på ultralyd og plutselig var død allikevel.
Jeg har mye mareritt, sover veldig dårlig og føler meg mye stresset.
Så god du er som strikker midt i din egen smerte Slike pakker skulle alle sykehus ha hattDet minste jeg har strikket så langt. Teppet er ca 10 cm langt. Til en liten baby som har dødd i mammas mage i uke 13.
Vis vedlegget 444107
Du er så snill og godDet minste jeg har strikket så langt. Teppet er ca 10 cm langt. Til en liten baby som har dødd i mammas mage i uke 13.
Vis vedlegget 444107
Ja, det er godt, men samtidig blir jeg utrygg igjen med en gang. Som nå, så har jeg ubehag og murringer og blir redd med en gang. Vanskelig å la være :/ Men det er godt å vite at babyen vokser som den skal og lever!Så godt med nok en ultralyd som viste at alt står bra til. Håper at nipt også er negativ. Kjenner meg igjen med at det kan være vanskelig å annonsere graviditeten.