Ønsket om en minsteskatt <3

Så utrolig godt å se at alt er fint :Heartred

I dag er det 6 måneder siden vi mistet gutten vår. Har vært på graven hans med ny lykt, blomster og bamser. Ville gitt alt for å få holde ham bare én eneste gang til..
:Heartred :Heartred :Heartred

I dag er det 6 måneder siden vi mistet gutten vår. Har vært på graven hans med ny lykt, blomster og bamser. Ville gitt alt for å få holde ham bare én eneste gang til..
Føler sånn med deg. Må være vondt å kjenne på en slikt savn. :Heartred

Lille Peanut ble målt til 9+5 i dag. Blitt 3 cm lang og beveget seg veldig mye. Vi gråt begge to, det er så vemodig, dette her. Så vondt og fint på samme tid. Og vi kjenner begge to at vi begynner å bli glad i lille Peanut, og det er skummelt!
IMG_7534.jpeg

Jeg har også strikket det første plagget til Peanut, det satt litt langt inne, men når jeg først kom i gang føltes det koselig. Han eller hun kommer til å arve alle strikkeplaggene til storebror i himmelen, men jeg føler den må ha noe eget også.
Det ble en seaside genser. Litt dårlig bilde, men det får gå.
Nå har jeg begynt på en kyse til.

På mandag skal vi på Haukeland og snakke med overlege, og jeg gruer meg intenst mye!

Vedlegg

• IMG_7532.jpeg
    IMG_7532.jpeg
    3,7 MB · Visninger: 65
Lille Peanut ble målt til 9+5 i dag. Blitt 3 cm lang og beveget seg veldig mye. Vi gråt begge to, det er så vemodig, dette her. Så vondt og fint på samme tid. Og vi kjenner begge to at vi begynner å bli glad i lille Peanut, og det er skummelt!
Vis vedlegget 442988
Jeg har også strikket det første plagget til Peanut, det satt litt langt inne, men når jeg først kom i gang føltes det koselig. Han eller hun kommer til å arve alle strikkeplaggene til storebror i himmelen, men jeg føler den må ha noe eget også.
Det ble en seaside genser. Litt dårlig bilde, men det får gå.
Nå har jeg begynt på en kyse til.

På mandag skal vi på Haukeland og snakke med overlege, og jeg gruer meg intenst mye!
Så fin den ble, og så fantastisk at alt var fint på UL :Heartred

I dag har vi vært på Haukeland og snakket med overlege og lagt en plan for oppfølging, vi er veldig fornøyd med planen. Lille Peanut har vokst 0,3 cm på to dager, og alt så fint ut både med baby og livmorhalsen.
IMG_7547.jpeg

Ny kontroll på Haukeland om 21 dager og jeg gruer meg allerede. Kommer nok til å være engstelig mellom hver eneste kontroll.

Peanut er ikke lett å ta bilde av, den har ikke tid til å ligge i ro. :p

Så fint at du har fått en pøan for oppfølging. Og godt at den fine lille har vokst! Og ja, ventetiden mellom kontroller er tung.

Så fint at du har fått en pøan for oppfølging. Og godt at den fine lille har vokst! Og ja, ventetiden mellom kontroller er tung.
Ja, ventetiden er lang. Har vurdert å bestille privat ultralyd flere ganger, men så ombestemmer jeg meg og tenker at det ikke er vits, siden gutten vår hadde det helt fint på ultralyd og plutselig var død allikevel.
Jeg har mye mareritt, sover veldig dårlig og føler meg mye stresset.

Ja, ventetiden er lang. Har vurdert å bestille privat ultralyd flere ganger, men så ombestemmer jeg meg og tenker at det ikke er vits, siden gutten vår hadde det helt fint på ultralyd og plutselig var død allikevel.
Jeg har mye mareritt, sover veldig dårlig og føler meg mye stresset.
:Heartred :Heartred

Takk, dere :Heartred Enig i at alle sykehus burde hatt det for å kunne dele ut til de som måtte ønske. Det er flere sykehus som ønsker å motta, men vanskelig å strikke så raskt som jeg ønsker, selv med hjelp.

I morgen skal vi til gynekologen for en sjekk. Det føles ut som noe er feil, og jeg klarer ikke å slappe av. Mulig det bare er psykisk, jeg aner ikke.
Alt føles så sårt for tiden. Jeg vil bare ha gutten min tilbake, og når jeg tenker det så får jeg dårlig samvittighet overfor babyen i magen. Kanskje det vil føles annerledes om en stund, når vi kjenner babyen bedre og den ikke bare er en «den».

12+1.
Ble flyttet 3 dager frem på ultralyd i dag. Babyen er nesten 6 cm lang og har det helt fint. Håper vi får svar på NIPT i løpet av denne uken, og at det ikke er noen tegn til feil. Svigermor venter veldig på å få fortelle folk om graviditeten. Jeg tror kanskje jeg aldri blir klar denne gangen, så vi får vel bare hoppe i det om ikke så lenge. Jeg føler bare at jeg svikter gutten vår og er redd alle skal glemme ham. Det er skikkelig vondt.

Når jeg sammenligner bilder av de ser det ut som de er av samme kjønn, tror jeg. Men det er kanskje for tidlig å si enda. Uansett gøy å sammenligne!

83318D15-38A0-42EE-B9E9-D686FC7002C6.jpeg

Så godt med nok en ultralyd som viste at alt står bra til. Håper at nipt også er negativ. Kjenner meg igjen med at det kan være vanskelig å annonsere graviditeten.

Så godt med nok en ultralyd som viste at alt står bra til. Håper at nipt også er negativ. Kjenner meg igjen med at det kan være vanskelig å annonsere graviditeten.
Ja, det er godt, men samtidig blir jeg utrygg igjen med en gang. Som nå, så har jeg ubehag og murringer og blir redd med en gang. Vanskelig å la være :/ Men det er godt å vite at babyen vokser som den skal og lever!

Back
Topp