Ønsket om en minsteskatt <3

6+0 i dag, men har blødd litt og føler meg riktig så motløs. Jeg vet at det ofte er ufarlig, og jeg har erfart det selv også, men det er allikevel helt umulig å ikke bli motløs og bekymret.

Huff så ekkelt! Er så fælt å gå sånn i uvisse.
Håper virkelig blødningen er helt uskyldig og at det ikke tar seg mer opp.
Sender en klem :Heartred

Det rare er at det er akkurat den samme dagen som jeg hadde en blødning sist, 6+0. Var da på ultralyd 6+1 og så hjertet slå, men siden vi har time til ultralyd på mandag så skal jeg prøve å vente til da.

Takk, dere :Heartred

Huff, hadde det samme rundt uke 6 denne gangen. Veldig skummelt å oppleve det. Håper alt er ok. ❤️

6+3 i dag, og 2 dager til ultralyd.
Jeg har så mange rare tanker og følelser, mange egner seg ikke på trykk engang. Det er bare helt kaos, ser frem til jeg skal til jordmor i begynnelsen av september.

Savner gutten min så mye. Snart et halvt år uten ham. :Heartblue Vi har bestilt gravstein, etter mye leting. Den kommer ikke før til våren, men det går fint. Han får den perfekte, i våre øyne.

Jeg krysser fingrene for dere, og håper at dere ser et sterkt hjerte slå i morgen. :Heartred:Heartred:Heartred

6+5, hjerteslag og perfekt størrelse. Veldig rart å se. Det var fint å se at den lever, men samtidig ble det også enda skumlere. Nå er det noe som lever, og som kan dø.

IMG_7420.jpeg

Back
Topp