Ønsket om en minsteskatt <3

Har så lyst til at det skal ordne seg for deg. Rørende å lese om urnenedsettelden. Og ja, nå hadde det vært tid for å pakke fødebag for oss begge. Kjenner at tårene presser på når jeg tenker på det.
Ja, det føles så utrolig urettferdig og sårt. :sad015 Mange dager er fortsatt helt uutholdelige.
Hvordan går det med deg?

Ja, det føles så utrolig urettferdig og sårt. :sad015 Mange dager er fortsatt helt uutholdelige.
Hvordan går det med deg?
Har en skikkelig nedtur i dag. Alt føles "galt" og ingenting er gøy på en måte. Skulle faktisk ønske jeg ikke hadde så mye ferie akkurat nå.

Vi mistet den lille gutten vår i februar i år, han døde i magen min etter en del turbulens i svangerskapet. Selv om det er ekstremt skummelt ønsker vi å prøve å få et barn til.

Jeg har nettopp fått første mens etter fødselen og er på dag 4.
Det var utrolig trist å lese. Jeg håper det klaffer for dere og dere får en regnbuebaby snart :Heartred

Det føles helt sprøtt og jeg er helt overveldet av følelser. :sad015 :Heartred
IMG_7071.jpeg

Gratulerer så mye med spiren, kjære du❤️ :happy093 :cool05 :smiley-bounce015 :dance008 :love017 :binkybaby :love7 :talk017 :love7:binkybaby:love017:dance011:gen014

Tusen takk, dere. :Heartred

Vi er veldig glade, men dette er også veldig skummelt. Tipper det kommer til å bli mer og mer skummelt etterhvert som ukene (forhåpentligvis) går. Mest av alt føler jeg meg veldig takknemlig. :Heartred:sad015

Sist var jeg skikkelig dårlig helt fra før vi fant ut at jeg var gravid. Helt energiløs, kvalm, skjelven, veldig trøtt. Nå føler jeg meg helt fin, bortsett fra at matlysten er omtrent vekke. Det kan forandre seg fort, så bank i bordet. :p

Tusen takk, dere. :Heartred

Vi er veldig glade, men dette er også veldig skummelt. Tipper det kommer til å bli mer og mer skummelt etterhvert som ukene (forhåpentligvis) går. Mest av alt føler jeg meg veldig takknemlig. :Heartred:sad015

Sist var jeg skikkelig dårlig helt fra før vi fant ut at jeg var gravid. Helt energiløs, kvalm, skjelven, veldig trøtt. Nå føler jeg meg helt fin, bortsett fra at matlysten er omtrent vekke. Det kan forandre seg fort, så bank i bordet. :p

Håper du får god oppfølging, det er helt nødvendig etter hva du/dere har vært igjennom ❤️

Åå nå ble jeg glad❣️ Gratulerer så mye❣️
Ber om at det må bli en terminspire for dere denne gangen❤️

Back
Topp