Ønsket om en minsteskatt <3

Uff dette var tung lesning. En tidligere kollega av meg opplevde tidlig vannavgang og for tidlig fødsel også. Sønnen hennes klarte seg heller ikke.
Hun ble gravid igjen, og så skjedde det tidlig vannavgang med neste også! Men da ble hun sengeliggende på sykehuset og neste mann klarte seg.
Hun ble veldig preget av hendelsen og endte opp med å slutte i bedriften vår og utdannet seg til jordmor.
Det er dessverre altfor mange som opplever det. Det er så forferdelig vondt!
Godt å høre at det gikk bra med hennes andremann, selv om det nok var vanskelig å stå i! :Heartred
 
Huff, forstår godt at du synes det er vanskelig å holde motet oppe. Jeg prøver å lure meg sjøl med at det egentlig er dumt å bli gravid nå, med tanke på bhg-plass, men om jeg er ærlig med meg selv, så er det ingenting mer jeg vil enn å bli gravid igjen. Aller helst i går... Håper inderlig at det klaffer for dere så snart som mulig!
Håper det klaffer for dere også :Heartred
 
CD19, 5 DPO. Ingenting spennende å skrive om. Livet og dagene går opp og ned. Jeg skal prøve å ikke teste før rundt forventet mens denne måneden, siden jeg har fått skyggestreker de to siste syklusene.
 
Skulle ikke teste så tidlig denne syklusen, men sprakk allerede i dag, 8 dpo. Det ser ut som jeg har enda en syklus med skyggestreker eller kjemisk, jeg forstår ikke hva som skjer! Irriterende!
IMG_6724.jpeg
 
Skulle ikke teste så tidlig denne syklusen, men sprakk allerede i dag, 8 dpo. Det ser ut som jeg har enda en syklus med skyggestreker eller kjemisk, jeg forstår ikke hva som skjer! Irriterende!
Vis vedlegget 438180
Det var akkurat sånne streker jeg hadde når jeg var 8-9 DPO, så for meg så ser det ikke ut som skyggestrek! Krysser fingrene ❤️
 
Åå, men er testene fra samme pakke? Kan jo være det er en litt dårlig «batch» med tester?
Nei, de er ikke det, denne syklusen har jeg ny pakke. Og i forrige syklus prøvde jeg også forskjellige merker. Forstår ikke hva som skjer. Håper ikke eggene mine er ødelagt. :p
 
Tilbake på syklusdag 1. Blir vel 4.pp nå, og jeg er allerede lei og lei meg. Jeg vet jo at 4 pp er lite i prøvesammenheng, men det føles virkelig helt annerledes ut etter å ha mistet et barn. Det er bare sårt og vondt.

Det er fire måneder siden vi mistet gutten vår og nå føles det ut som en evighet siden, samtidig som sorgen er så fersk.
 
Har fulgt deg en stund nå, og tenkte jeg måtte legge igjen en kommentar. Det er veldig leit å høre om hva du har gått gjennom. Gikk gjennom en dødfødsel i slutten av februar selv, så vet litt om hva dere går gjennom. Krysser alt for at det klaffer for dere snart, og at dere får regnbuebabyen deres! Ekstra sårt å være prøver når man har mistet :Heartred
 
Har fulgt deg en stund nå, og tenkte jeg måtte legge igjen en kommentar. Det er veldig leit å høre om hva du har gått gjennom. Gikk gjennom en dødfødsel i slutten av februar selv, så vet litt om hva dere går gjennom. Krysser alt for at det klaffer for dere snart, og at dere får regnbuebabyen deres! Ekstra sårt å være prøver når man har mistet :Heartred
Så utrolig leit at du også har mistet. :Heartred
Takk for gode ord. :Heartred
 
Må børste litt støv av denne.
8 dpo i dag.

Vi har hatt urnenedsettelse for gutten vår, det ble så fredfullt og fint på graven hans. Jeg savner han så sårt og skulle ønske jeg kunne sitte på graven hans hele tiden. Det føles så urettferdig å ordne gravpynt istedenfor fødebag, men sånn ble det og sånn er livet.
Siden mars har vi levert 29 små babybokser til Haukeland, med tepper, luer, bamse og litt annet. Neste «ladning» skal til et annet sykehus som gjerne ville ta imot, og det varmer hjertet mitt veldig!
 
Håper så inderlig at det ikke bare er skygger igjen! 8 og 9 dpo. :smiley-angelic001 Cb ultra tidlig var negativ, så jeg ble litt pessimistisk.
Skal til legen i dag og håper jeg kan få ta en blodprøve, men den får jeg jo uansett ikke svar på før på mandag.

Det skal da ikke være mulig å få skygger hveeeer eneste måned, med forskjellige merker?
IMG_7056.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_7058.jpeg
    IMG_7058.jpeg
    522,3 KB · Visninger: 11
Har så lyst til at det skal ordne seg for deg. Rørende å lese om urnenedsettelden. Og ja, nå hadde det vært tid for å pakke fødebag for oss begge. Kjenner at tårene presser på når jeg tenker på det.
 
Back
Topp