❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Jeg skjønner ingenting :dead:
Greit nok jeg har sykluser fra 29/36 dager men dette ser jo veldig rart ut siden jeg hadde vondt i på høyre siden fra torsdag å til lørdag men ingen test som viser noe tegn til topp... noen som har opplevd så lang syklus å likevell kropstegn på el men ikke tegn på testene.
Ja! Hver syklus :laughing002 Opplever ofte typiske el-symptomer inkl slim rundt tiden jeg vanligvis får el, typ cd 10-15 ca. Men så kommer ikke eggløsning før cd22-23. hadde aldri funnet ut av det om jeg ikke tok el-tester, så takk gud for dem!

Jeg kan få smerter i eggestokken før eggløsning. Det er tegn på at egget modnes :)
hmm..... så bare å vente å teste teste teste da
Ja! Hver syklus :laughing002 Opplever ofte typiske el-symptomer inkl slim rundt tiden jeg vanligvis får el, typ cd 10-15 ca. Men så kommer ikke eggløsning før cd22-23. hadde aldri funnet ut av det om jeg ikke tok el-tester, så takk gud for dem!
neiiii å nei sier du det så jeg må bare fortsette å teste som en tulling jeg da :angelic: ja det tenker jeg også hva skulle vi gjort uten de testene kan jo bli gal av mindre.... nå harjeg eggløsning.... nei ikke i dag men kanskje i morgen.... osv til det faktisk dukker opp noe på de testene :pompus: blir vell fort ny ikm påmeg da om ikke jeg har kort tid mellom eggløsning å mens men det går vell ikke? eller?:nailbiting:

hmm..... så bare å vente å teste teste teste da

neiiii å nei sier du det så jeg må bare fortsette å teste som en tulling jeg da :angelic: ja det tenker jeg også hva skulle vi gjort uten de testene kan jo bli gal av mindre.... nå harjeg eggløsning.... nei ikke i dag men kanskje i morgen.... osv til det faktisk dukker opp noe på de testene :pompus: blir vell fort ny ikm påmeg da om ikke jeg har kort tid mellom eggløsning å mens men det går vell ikke? eller?:nailbiting:
Kort lutealfase kan gjøre at det kan bli vanskelig å bli gravid. Eller vanskelig å forbli gravid dersom du blir gravid. hvor kort er lutealfasen i såfall?
Edit: jeg har hatt el på cd22-23 og mensen 7 dager senere dessverre..

Jeg går på cyclogest nå (progesteronstøtte) fordi lutealfasen min er rundt 7 dager. Er første runden min med det, så jeg er veldig spent! Jeg er egentlig i uke 12&13 gruppen, men siden el kom så seint så er det litt kjekt å joine neste gruppen og. De blir jo da på mer samme stadie som en selv. Ellers sitter man og venter på el mens de andre tester for babystrek :dance008

Kort lutealfase kan gjøre at det kan bli vanskelig å bli gravid. Eller vanskelig å forbli gravid dersom du blir gravid. hvor kort er lutealfasen i såfall?
Edit: jeg har hatt el på cd22-23 og mensen 7 dager senere dessverre..

Jeg går på cyclogest nå (progesteronstøtte) fordi lutealfasen min er rundt 7 dager. Er første runden min med det, så jeg er veldig spent! Jeg er egentlig i uke 12&13 gruppen, men siden el kom så seint så er det litt kjekt å joine neste gruppen og. De blir jo da på mer samme stadie som en selv. Ellers sitter man og venter på el mens de andre tester for babystrek :dance008
det er første gangen jeg tester etter el på 3 år så jeg aner ikke men har jo hatt kropsfølelse som nå å likevell fått mens eller alt i fra 29-36 dager så spendt på å se når de testene blir posetive eller (topp) for om det er som du sier at jeg kan ha kort lutfase så kjønner jeg hvorfor det er så vanskelig å bli gravid selv om vi ikke prøver en gang vi har jo normalt med sex liksom så veldig rart at det skal være så vanskelig når vi har ett barn fra før som det gikk veldig bra å lage :pompus: men om det ikke går nå heller som jeg tester så skal jeg vurdere å snakke med legen :cat:

det er første gangen jeg tester etter el på 3 år så jeg aner ikke men har jo hatt kropsfølelse som nå å likevell fått mens eller alt i fra 29-36 dager så spendt på å se når de testene blir posetive eller (topp) for om det er som du sier at jeg kan ha kort lutfase så kjønner jeg hvorfor det er så vanskelig å bli gravid selv om vi ikke prøver en gang vi har jo normalt med sex liksom så veldig rart at det skal være så vanskelig når vi har ett barn fra før som det gikk veldig bra å lage :pompus: men om det ikke går nå heller som jeg tester så skal jeg vurdere å snakke med legen :cat:
Ja ikke sant.. sånn sett er det bra å teste for el! Har ikke gjort det før jeg heller. Første barnet ble til på første forsøk, mens nå er syklusen min ustabil og da hjelper det veldig å teste etter el :)

Ja ikke sant.. sånn sett er det bra å teste for el! Har ikke gjort det før jeg heller. Første barnet ble til på første forsøk, mens nå er syklusen min ustabil og da hjelper det veldig å teste etter el :)
skjønner vi er 2 i samme båt her :cat: med første barnet var det på en måte på første forsøk vi bare bestemte oss for at nå tester jeg å så kjører vi på.. det var når vi lagde første barnet men nå som vi prøver på nr 2 så var det ikke like lett å finne topp på den el men xxxxxx for alt vi har for at den dukker opp så det blir en nr 2 :happy093.masse lykke til videre så får vi bare teste på å gjøre det vi kan for å få se 2 streker på testene

Det er 21 timer mellom siste test CD16 og første test CD17, og testen CD16 er veldig sterk da, så er mulig at toppen var i mellom der. Jeg ville testet litt til, blir de svakere ville jeg tenkt at EL er CD17 eller CD18 :happy:
Det kan jo også være at EL er litt forsinket, så ikke gi opp håpet enda! :Heartred
Ser ut som den var en gang mellom 16 og 17 :)
Skjønner fortvilelsen! :Heartpink Hvilken cd er du på?

Edit: så posten din må med testene og er enig med @Maya91 ! Fortsett å test! Enten var el cd 17 eller så kommer den :)

Tusen takk for svar, alle sammen! Godt å ha en gjeng med erfarne testere å rådføre seg med :Heartred godt at vi fikk lagt inn aksjer CD16 da! Skal fortsette å teste i dagene fremover.

Og jeg som var SÅ bestemt på at jeg skulle finne toppen denne måneden ved å teste ofte. Mulig jeg klarte å teste en gang for lite når det telte som mest da :hilarious:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp