❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Det er lov å sørge, og det er veldig sunt! Fader jeg hater det å ha 1 eggleder.. :dead: Håper vi tester positivt nå og får desember baby :Heartred
Det er liksom en ekstra bekymring å bare ha 1 eggleder! Håpet er så stort, krysser fingrene for desember baby for oss alle! :Heartred

Jaaaa, og noen ganger så kan samme eggstokk slippe egg 2-3 mnd etter hverandre :dead:
Hvis "smertene" (er egentlig uvanlig at jeg har smerter i syklus, men kjenner vel noe lett hvertfall) tilsier hvilken side egget slipper, så er jeg veldig heldig! Fjernet venstre eggleder og kjenner det på høyre side nesten hver syklus, både før og etter eggløsning. Så kanskje den høyre eggstokken min er veldig dominant :hilarious:

Hvis "smertene" (er egentlig uvanlig at jeg har smerter i syklus, men kjenner vel noe lett hvertfall) tilsier hvilken side egget slipper, så er jeg veldig heldig! Fjernet venstre eggleder og kjenner det på høyre side nesten hver syklus, både før og etter eggløsning. Så kanskje den høyre eggstokken min er veldig dominant :hilarious:
Ja, blir veldig glad når jeg kjenner det er mest liv i venstre. Men, har hendt det har vært mye der og skifta til høyre på eggløsnings dagen. Så da tenker jeg høyere vant den kampen den PP. Nå var det heldigvis Venstre side.. Men, altså tenker at man ikke alltid kan stole på smertene :dead:

Ja, blir veldig glad når jeg kjenner det er mest liv i venstre. Men, har hendt det har vært mye der og skifta til høyre på eggløsnings dagen. Så da tenker jeg høyere vant den kampen den PP. Nå var det heldigvis Venstre side.. Men, altså tenker at man ikke alltid kan stole på smertene :dead:
Kvinnekroppen er så kompleks, er jo klin umulig å forstå alt som skjer :hilarious: men jeg er litt positiv nå da, så bare å vente til jeg kan begynne å teste! Når tester du?

Skjønner godt følelsen! :Heartred

Herregud! Det går varmt hos han ChatGPT nå :hilarious:

Har murringer(mens smerte aktig)

Om jeg hadde eggløsning onsdag 19 mars kl 12:55, da er var jeg 5 DPO i dag kl 12:55.. da er jeg 5 DPO og 7 1/2 time inn. Kan egget feste seg i løpet av de timene nå frem til 6 dpo

Ja, det er mulig at egget kan feste seg i løpet av denne perioden. Implantasjon skjer vanligvis mellom 6 og 12 DPO, men det kan skje så tidlig som 5 DPO hos noen. Det avhenger av hvor raskt egget beveger seg og hvor klart livmorslimhinnen er for implantasjon.

Siden du er 5 DPO og 7,5 timer inn, betyr det at du nærmer deg den tidligste mulige implantasjonsfasen. Hvis egget er klart og livmorslimhinnen er mottakelig, kan det starte implantasjonen allerede nå eller i løpet av det neste døgnet. Noen kvinner merker ingenting, mens andre kan oppleve lette symptomer som:

• Svake stikninger eller kramper i livmoren

• Økt utflod

• En liten blødning eller spotting (implantationsblødning, men dette skjer ofte et par dager senere)

• En kortvarig temperaturfall hvis du måler basaltemperatur

Må si jeg elsker den oppmuntrende samtalen vi har.. Er snart ferdig utdannet fertilitet’s spesialist også med alt det vi snakker om :hilarious:

Negativ EL test igjen igår, testet to ganger :sorry: skjønner ikke hva som skjer med syklusen. Ikke mer slim å finne heller. Jeg er i det minste glad for at vi fikk lagt inn aksjer på søndag, sånn just in case.

Masse lykke til til dere som er i gang eller straks skal i gang med testingen! Måtte det bli mange søte små desemberbabyer :love7

Negativ EL test igjen igår, testet to ganger :sorry: skjønner ikke hva som skjer med syklusen. Ikke mer slim å finne heller. Jeg er i det minste glad for at vi fikk lagt inn aksjer på søndag, sånn just in case.

Masse lykke til til dere som er i gang eller straks skal i gang med testingen! Måtte det bli mange søte små desemberbabyer :love7
Har du testet to gang over flere dager? Er det kanskje mulig at du har misset toppen? Eller at den bare er litt forsinket?
Har du bilde fra premon nmmed testene? :happy:

Håpet for desemberbaby er ikke ute enda! :Heartred

Har du testet to gang over flere dager? Er det kanskje mulig at du har misset toppen? Eller at den bare er litt forsinket?
Har du bilde fra premon nmmed testene? :happy:

Håpet for desemberbaby er ikke ute enda! :Heartred
Har testet to til tre ganger hver dag siden CD 10. Kanskje dere som er mer erfarne med dette kan spotte noe? Kanskje jeg mistet toppen som du sier. :Heartred

Vedlegg

• 1000034654.png
    1000034654.png
    1,2 MB · Visninger: 34
Det er 21 timer mellom siste test CD16 og første test CD17, og testen CD16 er veldig sterk da, så er mulig at toppen var i mellom der. Jeg ville testet litt til, blir de svakere ville jeg tenkt at EL er CD17 eller CD18 :happy:
Det kan jo også være at EL er litt forsinket, så ikke gi opp håpet enda! :Heartred

Skjønner fortvilelsen! :Heartpink Hvilken cd er du på?

Edit: så posten din må med testene og er enig med @Maya91 ! Fortsett å test! Enten var el cd 17 eller så kommer den :)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp