❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Betydelig lavere kroppstemp enn jeg pleier, og ff er usikker på el. Men jeg er temmelig sikker på at el var cd14 slik ff mener :) men tempen/syklusen frustrerer meg for tiden..

Vedlegg

• Screenshot_20250325-074702.png
    Screenshot_20250325-074702.png
    256,6 KB · Visninger: 19
9 dpo, dagens test. Altså jeg ser noe i virkelighet :pompus:
Vis vedlegget 457020
Jeg ser strek! Tydeligere enn i går! Så utrolig moro! Håper den utvikler seg! Har du noen symptomer? Jeg har nok fått noe magevirus av noe slag, så vanskelig å skille buldringer i tarm med stikkinger i livmor om dagen, men har endel utflod som jeg tror jeg ikke pleier å ha i dpo land :confused005

Jeg ser strek! Tydeligere enn i går! Så utrolig moro! Håper den utvikler seg! Har du noen symptomer? Jeg har nok fått noe magevirus av noe slag, så vanskelig å skille buldringer i tarm med stikkinger i livmor om dagen, men har endel utflod som jeg tror jeg ikke pleier å ha i dpo land :confused005
Hvor mange DPO er du nå? Økt utflod er et godt tegn :smiley-bounce012

Hvor mange DPO er du nå? Økt utflod er et godt tegn :smiley-bounce012
6dpo (min. 5dpo om eget slapp sent) ja mener å huske jeg tørket "rett opp" etter el sist (som var en super hormonell syklus etter MA) . Nå har jeg litt sånn "starten på el slim" utflod hele tiden. Håper det er ett godt tegn :woot: da mulig at sydenturen som jeg akkurat bestilte ryker...

6dpo (min. 5dpo om eget slapp sent) ja mener å huske jeg tørket "rett opp" etter el sist (som var en super hormonell syklus etter MA) . Nå har jeg litt sånn "starten på el slim" utflod hele tiden. Håper det er ett godt tegn :woot: da mulig at sydenturen som jeg akkurat bestilte ryker...
Spennede, jeg er 6 DPO 12:55.. Får så eggløsnings smerter så kan sette klokka på eggløsningen :hilarious: Denne PP så har jeg ømme bryster. Hatt siden 3 DPO og i dag var dem veldig ømme, og mere utfold, kremete og slim! Håper virkelig for oss

Spennede, jeg er 6 DPO 12:55.. Får så eggløsnings smerter så kan sette klokka på eggløsningen :hilarious: Denne PP så har jeg ømme bryster. Hatt siden 3 DPO og i dag var dem veldig ømme, og mere utfold, kremete og slim! Håper virkelig for oss
Håper for oss! Hadde litt stikkinger i den ene puppen sånn 3 dpo, men de er ikke veldig aktive verken i vanlig syklus eller ved graviditet. Merket ikke noe spesielt med dem før de begynte å vokse fra ca uke 5 tror jeg.

Jeg har små stikninger på begge sidene og livmor. Igår når jeg hadde en kunde som luktet noe rart, ble jeg skikkelig kvalm. Ellers er jeg ikke flink til å se etter symptomer.

Jeg skjønner ingenting :dead:
Greit nok jeg har sykluser fra 29/36 dager men dette ser jo veldig rart ut siden jeg hadde vondt i på høyre siden fra torsdag å til lørdag men ingen test som viser noe tegn til topp... noen som har opplevd så lang syklus å likevell kropstegn på el men ikke tegn på testene.

Vedlegg

• Screenshot_20250325_121709_Premom.jpg
    Screenshot_20250325_121709_Premom.jpg
    213,5 KB · Visninger: 27
Jeg skjønner ingenting :dead:
Greit nok jeg har sykluser fra 29/36 dager men dette ser jo veldig rart ut siden jeg hadde vondt i på høyre siden fra torsdag å til lørdag men ingen test som viser noe tegn til topp... noen som har opplevd så lang syklus å likevell kropstegn på el men ikke tegn på testene.
Jeg kan få smerter i eggestokken før eggløsning. Det er tegn på at egget modnes :)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp