❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Jeg blir redd når jeg får sånne strekker eller antydning til noe. Skuffelse følelse er den verste. Håper virkelig den utvikler seg neste dagene. :smiley-angelic001
Det skjønner jeg veldig godt! :Heartred Har vært der selv og det er helt grusomt! Har så dårlig erfaring med de testene der at jeg nok ikke er like positiv som andre her inne når jeg ser sånne streker. Men krysser fingrene!!

Synes du? Åh håper den blir sterkere imorgen. :sad010 Klarer ikke flere falske forhåpninger.
Jeg har ikke fått så sterk skygge. Og når jeg ser sånn som her så ser den nyeste mere rosa ut også. Håper masse for deg :Heartred

Vedlegg

• 11C77965-3B78-4B37-8EFB-6C8626A184CD.jpeg
    11C77965-3B78-4B37-8EFB-6C8626A184CD.jpeg
    541 KB · Visninger: 53
Haha, bra du har et system da :hilarious: Jeg blir veldig negativ i dpo-land generelt (spesielt mellom 6-10 dpo), men når mensen kommer føles det som en ny start og da blir jeg mer positiv igjen :p
Vi er definitivt i balanse.. Du tar de negative i DPO og jeg den positive delen og omvendt når TR ankommer :hilarious: Er viktig det :Heartred:cool05

Veldig lurt og all ære til deg som får det til! :happy: Jeg tror jeg må prøve å kopiere den regelen hvis det ikke går denne gangen, men må tilatte meg å sørge i noen dager hvis det ikke går, for etter denne syklusen er det 1 år siden vi startet prøvingen!
Det er lov å sørge, og det er veldig sunt! Fader jeg hater det å ha 1 eggleder.. :dead: Håper vi tester positivt nå og får desember baby :Heartred

Det her er så viktig og huske på :happy:

Det er sjeldent at egget fester seg allerede 5 dager etter eggløsning (dpo) fordi den naturlige tidslinjen for befruktning og implantasjon vanligvis tar lengre tid. Her er hvorfor:

1. Tidsbruk på befruktning og celledeling

• Etter eggløsning tar det opptil 24 timer for egget å bli befruktet.

• Det befruktede egget (nå en zygote) begynner å dele seg mens det beveger seg gjennom egglederen mot livmoren. Dette tar vanligvis 3-4 dager.

2. Blastocyststadiet og implantasjon

• Rundt dag 5-6 etter befruktning (ofte 6-10 dpo) når embryoet blastocyststadiet, som er nødvendig for at det skal kunne feste seg i livmorslimhinnen.

• Hvis et egg skulle feste seg allerede 5 dpo, ville det bety at det utviklet seg og reiste gjennom egglederen uvanlig raskt, noe som er sjeldent.

3. Gjennomsnittlig implantasjonstid

• Forskning viser at implantasjon oftest skjer mellom 6-12 dpo, med et gjennomsnitt rundt 8-10 dpo.

• Tidlig implantasjon (6-7 dpo) er mulig, men 5 dpo er ekstremt sjeldent.

Selv om noen kan oppleve symptomer tidlig, er det ofte hormonelle svingninger eller andre faktorer som tolkes som implantasjon.

Så håpet er ikke ute før man begynner å blø :cool05

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp