Babydrømmernr2
Flørter med forumet
Testet midt på dagen fikk samme strekk/skygge. Tar en ny imorgen@Babydrømmernr2 har du testet noe mer?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet midt på dagen fikk samme strekk/skygge. Tar en ny imorgen@Babydrømmernr2 har du testet noe mer?![]()
Så spennendeTestet midt på dagen fikk samme strekk/skygge. Tar en ny imorgen
Den pleier å rekalkulere, den beregner høyest verdi som topp og el dagen etter, 1dpo dagen etter der igjen.Nå tror jeg endelig det skjer noe her! CD17 i dag.
Forrige syklus var bare 21 dager lang og jeg mistenkte EL på CD11, så nå har jeg vært både forvirret og utålmodig.
Men i går ble EL testen biiiittelitt sterkere enn alle de andre jeg har tatt, og jaggu kom det ikke ut masse slim da jeg tørket meg i morges. Det strakk seg så langt at jeg fikk det på hånda da "tråden" røk(sorry, tmi).
Fikk lagt inn aksjer i går kveld, og jeg går inn i ny uke litt mer optimistisk enn før.
Samtidig tror Premom at jeg er 2DPO. Er det noen som vet om den vil rekalkulere EL hvis jeg nå får positive EL tester?
Så imponert over at du klarer å være så positiv måned etter måned! Håper for degEndelig 5 DpO.. Fra i dag kan alt skjeEr så optimistisk denne PP.. Ender sikkert med en negativ test.. men, viktig å tenke positivt
Så digg, da skjer det noe!!!Nå tror jeg endelig det skjer noe her! CD17 i dag.
Forrige syklus var bare 21 dager lang og jeg mistenkte EL på CD11, så nå har jeg vært både forvirret og utålmodig.
Men i går ble EL testen biiiittelitt sterkere enn alle de andre jeg har tatt, og jaggu kom det ikke ut masse slim da jeg tørket meg i morges. Det strakk seg så langt at jeg fikk det på hånda da "tråden" røk(sorry, tmi).
Fikk lagt inn aksjer i går kveld, og jeg går inn i ny uke litt mer optimistisk enn før.
Samtidig tror Premom at jeg er 2DPO. Er det noen som vet om den vil rekalkulere EL hvis jeg nå får positive EL tester?
WiiiiEndelig 5 DpO.. Fra i dag kan alt skjeEr så optimistisk denne PP.. Ender sikkert med en negativ test.. men, viktig å tenke positivt
Har du testet igjen i dag?Testet midt på dagen fikk samme strekk/skygge. Tar en ny imorgen
Æsj, så kjedelig, håper det går fort over! God bedring5 dpo i dag, men tror omgangssyken brygger i kroppenvondt i hodet, kroppen og uggen...ish
Så imponert over at du klarer å være så positiv måned etter måned! Håper for deg![]()
Kjempe positiv helt til mensen kommerWiiiijeg er også veldig imponert over hvor flink du er til å holde motet oppe
Jeg er 5 eller 6 dpo idag, og er ikke like flink som deg å tenke positivt da.. men prøver å holde motet oppe!
Haha, bra du har et system daKjempe positiv helt til mensen kommerHar gitt meg selv den regelen at jeg skal være super positiv etter mensen og være super negativ de 2 første dagene når jeg har mensen! Tenker at det må jo skje en gang
![]()
Veldig lurt og all ære til deg som får det til!Kjempe positiv helt til mensen kommerHar gitt meg selv den regelen at jeg skal være super positiv etter mensen og være super negativ de 2 første dagene når jeg har mensen! Tenker at det må jo skje en gang
![]()
God bedring5 dpo i dag, men tror omgangssyken brygger i kroppenvondt i hodet, kroppen og uggen...ish
Ja, dette er morgens test. Ser dere noe?Har du testet igjen i dag?![]()
Syns jeg ser strekJa, dette er morgens test. Ser dere noe?
Den er litt sterkere en i gårJa, dette er morgens test. Ser dere noe?