❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Nå tror jeg endelig det skjer noe her! CD17 i dag.

Forrige syklus var bare 21 dager lang og jeg mistenkte EL på CD11, så nå har jeg vært både forvirret og utålmodig.

Men i går ble EL testen biiiittelitt sterkere enn alle de andre jeg har tatt, og jaggu kom det ikke ut masse slim da jeg tørket meg i morges. Det strakk seg så langt at jeg fikk det på hånda da "tråden" røk :hilarious: (sorry, tmi).

Fikk lagt inn aksjer i går kveld, og jeg går inn i ny uke litt mer optimistisk enn før.

Samtidig tror Premom at jeg er 2DPO. Er det noen som vet om den vil rekalkulere EL hvis jeg nå får positive EL tester?

Forrige syklus var bare 21 dager lang og jeg mistenkte EL på CD11, så nå har jeg vært både forvirret og utålmodig.

Men i går ble EL testen biiiittelitt sterkere enn alle de andre jeg har tatt, og jaggu kom det ikke ut masse slim da jeg tørket meg i morges. Det strakk seg så langt at jeg fikk det på hånda da "tråden" røk :hilarious: (sorry, tmi).

Fikk lagt inn aksjer i går kveld, og jeg går inn i ny uke litt mer optimistisk enn før.

Samtidig tror Premom at jeg er 2DPO. Er det noen som vet om den vil rekalkulere EL hvis jeg nå får positive EL tester?
Den pleier å rekalkulere, den beregner høyest verdi som topp og el dagen etter, 1dpo dagen etter der igjen.

Så digg, da skjer det noe!!! :excited001

Endelig 5 DpO.. Fra i dag kan alt skje :cool05 Er så optimistisk denne PP.. Ender sikkert med en negativ test.. men, viktig å tenke positivt
Wiiii :excited001 jeg er også veldig imponert over hvor flink du er til å holde motet oppe:love017 Jeg er 5 eller 6 dpo idag, og er ikke like flink som deg å tenke positivt da.. men prøver å holde motet oppe!

Så imponert over at du klarer å være så positiv måned etter måned! Håper for deg :love017
Wiiii :excited001 jeg er også veldig imponert over hvor flink du er til å holde motet oppe:love017 Jeg er 5 eller 6 dpo idag, og er ikke like flink som deg å tenke positivt da.. men prøver å holde motet oppe!
Kjempe positiv helt til mensen kommer :hilarious: Har gitt meg selv den regelen at jeg skal være super positiv etter mensen og være super negativ de 2 første dagene når jeg har mensen! Tenker at det må jo skje en gang :angelic:

Kjempe positiv helt til mensen kommer :hilarious: Har gitt meg selv den regelen at jeg skal være super positiv etter mensen og være super negativ de 2 første dagene når jeg har mensen! Tenker at det må jo skje en gang :angelic:
Haha, bra du har et system da :hilarious: Jeg blir veldig negativ i dpo-land generelt (spesielt mellom 6-10 dpo), men når mensen kommer føles det som en ny start og da blir jeg mer positiv igjen :p

Veldig lurt og all ære til deg som får det til! :happy: Jeg tror jeg må prøve å kopiere den regelen hvis det ikke går denne gangen, men må tilatte meg å sørge i noen dager hvis det ikke går, for etter denne syklusen er det 1 år siden vi startet prøvingen!

Forresten jeg er usikker om jeg er 7 eller 8 dpo idag. Fikk topp på lørdagskvelden kl.12:45 som blir egentlig søndag. Så da vet jeg ikke om el slapp på søndag eller mandag. Men jeg hadde mye el smerter på søndag. Om el var på søndag så er jeg 8 dpo idag, om den slapp på mandag er jeg 7 dpo idag. Jeg temper dessverre ikke.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp