❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Sniker jeg da, vil det hjelpe å "ikke ha en syklus"? Tenker på tiden når du ikke prøver, om det vil hjelpe f.eks med Ppiller som holder slimhinner osv i sjakk?
Ja, cerazette har holdt det stabilt, men de dreper jo hele sexlysten. Så jeg er så usikker :shy:

Uff, du må ikke grue deg! Syntes det er så trist at du er så lei deg og nede. Og jeg skjønner det er veldig vondt :sorry: Men, jeg er helt sikker på at det ikke er noe galt med deg. Snart får du den etterlengtede positive testen :Heartred tenker mye selv på utredning, jeg har tanker om at tenk om egglederen min plutselig har blitt tett feks. Det er virkelig et hode skjør det her. Men, vi har klart det før og da skal vi klare det igjen!! Heier masse på oss og babyen vi ønsker så mye :Heartred
Håper virkelig det, men testing har blitt noe veldig negativt her nå dessverre. Føler tiden bare går og går og jeg klarer ikke la være å sammenligne meg med både andre og meg selv. Har bestilt time til utredning nå hvertfall så ligger den og venter om det ikke går.
Det er virkelig et kjør ja. Du har jo også en ekstra utfordring med bare en eggleder, så det kan ikke være kjekt. Meg er det jo ikke noe åpenbart feil med tydeligvis. Men krysser fingrene for oss :Heartred

Håper virkelig det, men testing har blitt noe veldig negativt her nå dessverre. Føler tiden bare går og går og jeg klarer ikke la være å sammenligne meg med både andre og meg selv. Har bestilt time til utredning nå hvertfall så ligger den og venter om det ikke går.
Det er virkelig et kjør ja. Du har jo også en ekstra utfordring med bare en eggleder, så det kan ikke være kjekt. Meg er det jo ikke noe åpenbart feil med tydeligvis. Men krysser fingrene for oss :Heartred
Skjønner det ass! Hadde vært fint med 2 strekker i stede for 1 :sorry:
Leste litt om sånn sjekk, det var ikke dyrt… Men, så kom jeg til IVF 40+ fy søren for en pris!! 100.000 tusen +
Det skulle ikke vært lov spør du meg..

Skjønner det ass! Hadde vært fint med 2 strekker i stede for 1 :sorry:
Leste litt om sånn sjekk, det var ikke dyrt… Men, så kom jeg til IVF 40+ fy søren for en pris!! 100.000 tusen +
Det skulle ikke vært lov spør du meg..
Nei, sjekken tar jeg meg råd til. Verdt det for å se hvordan man ligger an.
Shit, er det dyrere etter fylte 40?!? Hvor mange forsøk er det?
Håper virkelig ikke det går så langt for noen av oss :oops:

Nei, sjekken tar jeg meg råd til. Verdt det for å se hvordan man ligger an.
Shit, er det dyrere etter fylte 40?!? Hvor mange forsøk er det?
Håper virkelig ikke det går så langt for noen av oss :oops:
Det er helt vanvittig.. Håper det ikke er sånn på alle klinikker

Vedlegg

• IMG_3222.png
    IMG_3222.png
    235 KB · Visninger: 40
  • IMG_3223.png
    IMG_3223.png
    235,9 KB · Visninger: 40
  • IMG_3224.png
    IMG_3224.png
    235,7 KB · Visninger: 39