Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syntes dere skal ta en PP til siden det ikke ble ordentlig med aksjer nå. Jeg skjønner veldig godt at du tar det valget. Men, du kommer ikke til å starte med prevensjon igjen? Jeg tenker, det er jo så mange som plutselig blir gravide når de ikke prøverSpørs det, tenker at når det blir siste pp, så skal det være en reel sjanse for klaff. Usikker på hvor reel sjanse det blir denne ppi juni så er det to år siden vi begynte å prøve, så jeg kjenner at prøvingen legger en demping på humøret og alt. Jeg vil konsentrere meg om ungene vi tross alt er heldige å ha fått
![]()
Helt ærlig, jeg er usikker. Hadde jeg hatt normal syklus, så hadde jeg virkelig ikke begynt på prevensjon. Men pga min diagnose (ikke endo, men noe lignende) og smerter i forbindelse med tr og el som kommer OFTE da min syklus er på ca 24dager, så er jeg veldig usikker hva jeg vil gjøreJeg syntes dere skal ta en PP til siden det ikke ble ordentlig med aksjer nå. Jeg skjønner veldig godt at du tar det valget. Men, du kommer ikke til å starte med prevensjon igjen? Jeg tenker, det er jo så mange som plutselig blir gravide når de ikke prøverOg heller bare ikke tenker på det å lever uten PP og tenker skjer det så skjer det
Ja, jeg ble gravid med sønnen min på første el etter SA. Hadde null symptomer da faktisk. Trodde ikke at jeg var gravid. Med SAen hadde jeg flust av symptomerEr det noen her som har blitt gravide på første eggløsningen etter kj/sa/ma? Hadde dere noen annerledes symptomer eller kraftigere/tidligere tegn da enn andre ganger dere har blitt gravide?![]()
Syns jeg ser noe her? Men mulig kun skygge?
Jeg ser den også, og det kom ganske tidlig og strekken er fortsatt der. Usikker hva det kan være ettersom forrige pp fikk også skyggestrekker et par ganger.Syns jeg ser noe her? Men mulig kun skygge?
Jeg testet første gang i går selv 5dpo.. helt umulig å vente..![]()
Mulig det er en strek der! Til og med jeg som ikke har streksyn kan se antydning til strek!
Ser streken ja, men litt 50/50 tror jeg om det er skygge eller ei her. Har fått mange sånne skygger på babyplan sine tidlig tester, så de bruker jeg ikke lenger. Håper det ikke er tilfellet her da
Opplevde dessverre skyggestrekker på forrige pp. men hadde ikke opplevd det før. Håper denne syklusen ikke gir meg falske forhåpninger.Ser streken ja, men litt 50/50 tror jeg om det er skygge eller ei her. Har fått mange sånne skygger på babyplan sine tidlig tester, så de bruker jeg ikke lenger. Håper det ikke er tilfellet her
Jeg ble det sist gang, hadde kjemisk først. Hadde mye mer mens smerter enn jeg pleier å ha husker jeg, pluss ømme pupper, Ingenting ellers så tidlig. Pleier ikke ha spesielt vondt før mensen, bare hormonell vanligvis.Er det noen her som har blitt gravide på første eggløsningen etter kj/sa/ma? Hadde dere noen annerledes symptomer eller kraftigere/tidligere tegn da enn andre ganger dere har blitt gravide?![]()
Jeg ser strek herKlarte ikke å la vær tok en cb nå, bilde tatt innen fristen fortsatt litt våt.Vet at disse er kjent for skygger men strekken kom innen fristen. Blir så lenge å vente til imorgen.
Vis vedlegget 456928
Ser på Begge toKlarte ikke å la vær tok en cb nå, bilde tatt innen fristen fortsatt litt våt.Vet at disse er kjent for skygger men strekken kom innen fristen. Blir så lenge å vente til imorgen.
Vis vedlegget 456928
Uff, så grusomt å slitte med sånne smerterHelt ærlig, jeg er usikker. Hadde jeg hatt normal syklus, så hadde jeg virkelig ikke begynt på prevensjon. Men pga min diagnose (ikke endo, men noe lignende) og smerter i forbindelse med tr og el som kommer OFTE da min syklus er på ca 24dager, så er jeg veldig usikker hva jeg vil gjørejeg måtte ta paracet tidligere da el-smertene var så intense og jeg måtte fungere for ungene
![]()
Da jeg gjennomgikk lap for å få vekk arrvev osv, så sa de at det er medisiner jeg kan prøve for å ha en bedre hverdag, men de er ikke forenelig med prøving dessverreUff, så grusomt å slitte med sånne smerterog det er ikke noe som hjelper? Søsteren min hadde endo, men 3 graviditeter så har hun ikke det lenger. Husker hvor mye smerter hun hadde. Jeg håper virkelig at du blir gravid
![]()
Sniker jeg da, vil det hjelpe å "ikke ha en syklus"? Tenker på tiden når du ikke prøver, om det vil hjelpe f.eks med Ppiller som holder slimhinner osv i sjakk?Da jeg gjennomgikk lap for å få vekk arrvev osv, så sa de at det er medisiner jeg kan prøve for å ha en bedre hverdag, men de er ikke forenelig med prøving dessverre
Det er ikke direkte endo jeg har, men det ligner. Bare mer sjeldent selvfølgeligde kjenner dårlig til den typen visstnok...
Håper jo også at det kan klaffe på tampen![]()
Er det sånn adenomyose?Da jeg gjennomgikk lap for å få vekk arrvev osv, så sa de at det er medisiner jeg kan prøve for å ha en bedre hverdag, men de er ikke forenelig med prøving dessverre
Det er ikke direkte endo jeg har, men det ligner. Bare mer sjeldent selvfølgeligde kjenner dårlig til den typen visstnok...
Håper jo også at det kan klaffe på tampen![]()
Uff, du må ikke grue deg! Syntes det er så trist at du er så lei deg og nede. Og jeg skjønner det er veldig vondtHuff, jeg gruer meg til testing. Men om det ikke går nå skal vi hvertfall på ordentlig utredning!
Ja, fader nå fortjener vi det begge to altså!![]()
Nei, endosalpingiose heter detEr det sånn adenomyose?