Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seriøst? Godt å høre, gir meg håp. Fikk bedre test idag men fortsatt usikker om den utvikler seg.Ps: jeg fikk samme type strek 8 dpo med samme batch![]()
Ja, de var veldig svake. Men det var strek der og den ble bedre. Nå i dag 12 dpo så er den blitt veldig sterk, så jeg har trua på at dette er en spire hos degSeriøst? Godt å høre, gir meg håp. Fikk bedre test idag men fortsatt usikker om den utvikler seg.
Du har strek der
Jeg ser strek! Så spennende, håper den blir sterkere!!!!
Jeg ser strek! Tydeligere enn i går! Så utrolig moro! Håper den utvikler seg! Har du noen symptomer? Jeg har nok fått noe magevirus av noe slag, så vanskelig å skille buldringer i tarm med stikkinger i livmor om dagen, men har endel utflod som jeg tror jeg ikke pleier å ha i dpo land
Hvor mange DPO er du nå? Økt utflod er et godt tegnJeg ser strek! Tydeligere enn i går! Så utrolig moro! Håper den utvikler seg! Har du noen symptomer? Jeg har nok fått noe magevirus av noe slag, så vanskelig å skille buldringer i tarm med stikkinger i livmor om dagen, men har endel utflod som jeg tror jeg ikke pleier å ha i dpo land![]()
6dpo (min. 5dpo om eget slapp sent) ja mener å huske jeg tørket "rett opp" etter el sist (som var en super hormonell syklus etter MA) . Nå har jeg litt sånn "starten på el slim" utflod hele tiden. Håper det er ett godt tegnHvor mange DPO er du nå? Økt utflod er et godt tegn![]()
Spennede, jeg er 6 DPO 12:55.. Får så eggløsnings smerter så kan sette klokka på eggløsningen6dpo (min. 5dpo om eget slapp sent) ja mener å huske jeg tørket "rett opp" etter el sist (som var en super hormonell syklus etter MA) . Nå har jeg litt sånn "starten på el slim" utflod hele tiden. Håper det er ett godt tegnda mulig at sydenturen som jeg akkurat bestilte ryker...
Håper for oss! Hadde litt stikkinger i den ene puppen sånn 3 dpo, men de er ikke veldig aktive verken i vanlig syklus eller ved graviditet. Merket ikke noe spesielt med dem før de begynte å vokse fra ca uke 5 tror jeg.Spennede, jeg er 6 DPO 12:55.. Får så eggløsnings smerter så kan sette klokka på eggløsningenDenne PP så har jeg ømme bryster. Hatt siden 3 DPO og i dag var dem veldig ømme, og mere utfold, kremete og slim! Håper virkelig for oss
Jeg har små stikninger på begge sidene og livmor. Igår når jeg hadde en kunde som luktet noe rart, ble jeg skikkelig kvalm. Ellers er jeg ikke flink til å se etter symptomer.Jeg ser strek! Tydeligere enn i går! Så utrolig moro! Håper den utvikler seg! Har du noen symptomer? Jeg har nok fått noe magevirus av noe slag, så vanskelig å skille buldringer i tarm med stikkinger i livmor om dagen, men har endel utflod som jeg tror jeg ikke pleier å ha i dpo land![]()
Ryker da første ordentlige test 12.55?Da vet vi det![]()
Har tatt en altRyker da første ordentlige test 12.55?![]()
Jeg kan få smerter i eggestokken før eggløsning. Det er tegn på at egget modnesJeg skjønner ingenting
Greit nok jeg har sykluser fra 29/36 dager men dette ser jo veldig rart ut siden jeg hadde vondt i på høyre siden fra torsdag å til lørdag men ingen test som viser noe tegn til topp... noen som har opplevd så lang syklus å likevell kropstegn på el men ikke tegn på testene.
Festen begynner ordentlig her ser jegMin første test denne PP! Nå manifesterer jeg om en strekk som er kjempe sterk fremover![]()