Ser antydning til noe der ja, men syntes det er vanskelig å se om den er grå eller rosa. Morgendagen blir spennende da! Håper den utvikler segJa, dette er morgens test. Ser dere noe?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser antydning til noe der ja, men syntes det er vanskelig å se om den er grå eller rosa. Morgendagen blir spennende da! Håper den utvikler segJa, dette er morgens test. Ser dere noe?
Jeg blir redd når jeg får sånne strekker eller antydning til noe. Skuffelse følelse er den verste. Håper virkelig den utvikler seg neste dagene.Ser antydning til noe der ja, men syntes det er vanskelig å se om den er grå eller rosa. Morgendagen blir spennende da! Håper den utvikler seg![]()
Synes du? Åh håper den blir sterkere imorgen.Den er litt sterkere en i går![]()
Det skjønner jeg veldig godt!Jeg blir redd når jeg får sånne strekker eller antydning til noe. Skuffelse følelse er den verste. Håper virkelig den utvikler seg neste dagene.![]()
Jeg har ikke fått så sterk skygge. Og når jeg ser sånn som her så ser den nyeste mere rosa ut også. Håper masse for degSynes du? Åh håper den blir sterkere imorgen.Klarer ikke flere falske forhåpninger.
Liker din positivitetJeg har ikke fått så sterk skygge. Og når jeg ser sånn som her så ser den nyeste mere rosa ut også. Håper masse for deg
Når man opplever slik, blir det bare skuffelse og man mister å stole på de testene der altså!Det skjønner jeg veldig godt!Har vært der selv og det er helt grusomt! Har så dårlig erfaring med de testene der at jeg nok ikke er like positiv som andre her inne når jeg ser sånne streker. Men krysser fingrene!!
Ser absolutt antydning til noe her, men vanskelig å se om det er rosa eller ikke. Spennende å se fremover!Ja, dette er morgens test. Ser dere noe?
Jeg tenker det må bare være fake!!! Klarer ikke å være positiv lenger. Er skuffet mange ganger nå.Ser absolutt antydning til noe her, men vanskelig å se om det er rosa eller ikke. Spennende å se fremover!![]()
Det er veldig forståelig.. vanskelig når man opplever skuffelse flere ganger.. men det er fremdeles tidlig så ingen grunn til å miste håpet enda!!Jeg tenker det må bare være fake!!! Klarer ikke å være positiv lenger. Er skuffet mange ganger nå.
hvilken Batch er det? Kan se om jeg har den samme å tisse på den. Har aldri fått strek så tidlig som nå, når det kommer til skyggeJeg tenker det må bare være fake!!! Klarer ikke å være positiv lenger. Er skuffet mange ganger nå.
Vi er definitivt i balanse.. Du tar de negative i DPO og jeg den positive delen og omvendt når TR ankommerHaha, bra du har et system daJeg blir veldig negativ i dpo-land generelt (spesielt mellom 6-10 dpo), men når mensen kommer føles det som en ny start og da blir jeg mer positiv igjen
![]()
Det er lov å sørge, og det er veldig sunt! Fader jeg hater det å ha 1 eggleder..Veldig lurt og all ære til deg som får det til!Jeg tror jeg må prøve å kopiere den regelen hvis det ikke går denne gangen, men må tilatte meg å sørge i noen dager hvis det ikke går, for etter denne syklusen er det 1 år siden vi startet prøvingen!
Jeg er på vei hjem og skal definitivt innom butikken og kjøpe sjokoladeDPO land er en krisetilstandSå ekstremt fysen!
Batch w001306006hvilken Batch er det? Kan se om jeg har den samme å tisse på den. Har aldri fått strek så tidlig som nå, når det kommer til skygge
Da håper jeg det er en liten spire som har festet seg hos deg, for her var det ikke antydning til strekBatch w001306006
Jeg (uten streksyn) ser også noe på denne! Men det er jo enda veldig tidlig hvis du er 7 eller 8 dpo da, så hvis det er babystrek vil den jo bli sterkere de neste dagene! Krysser fingrene for babystrekJa, dette er morgens test. Ser dere noe?