Håpet er ikke ut før tr dukker opp! Å det kan være litt variasjon på testene, hvertfall så tidligVåknet midt på natta for å tisse og da tok jeg en test kl.5:30. Ser nesten ikke noe strekk, og forventet sterkere dersom det er noe pågang.
Noen som har erfaringer hvordan det er å ta g test midt på natta? Føler jeg har bedre konsentrasjon ettermiddag eller tidlig på morgen. Er håpe ute? 9/10 dpo idag.

så kan du kan velge å skjule temperaturer som svinger veldig da, så dem ikke telles med feks. Du vil jo fort se om den klarer å bekrefte el eller ikke da.

håper det er spire
Men her er det jo en strek?
Syntes den ser veldig grå ut på bildet, men mer rosa i virkeligheten. Jeg holdt testen nedi litt lenger enn jeg burde (6-7 sek) fordi urinen ikke rakk så langt opp på testen. Kan man få falsk strek av det? Har null symptomer så hopper ikke i taket enda…

Den var helt blenda i går
Håper det utvikler seg strekk
mini nå er 5 mnd, og jeg har kommer frem til at hvis jeg skal ha fler, må det bli nå, og jeg kan ikke klare å forsone meg med tanken på ikke gå gravid, ikke kjenne spark i magen igjen, ikke ha nyfødt i hus igjen, så jeg er klar allerede nå! Men det blir nok siste, forde om jeg aldri kommer til å føle meg ferdig sikkert.
Eneste som mangler er tr!
Men kanskje det var en festedipp på mandag