❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Våknet midt på natta for å tisse og da tok jeg en test kl.5:30. Ser nesten ikke noe strekk, og forventet sterkere dersom det er noe pågang.
Noen som har erfaringer hvordan det er å ta g test midt på natta? Føler jeg har bedre konsentrasjon ettermiddag eller tidlig på morgen. Er håpe ute? 9/10 dpo idag.
Håpet er ikke ut før tr dukker opp! Å det kan være litt variasjon på testene, hvertfall så tidlig :Heartred

Ja, men toåringen sover på samme rom som oss og hun sover tidvis såå urolig. I tillegg står jeg opp kl 5 for jobb tre dager i uken, og senere de andre dagene så jeg føler det ikke vil bli presist nok. Hva tenker du?
Jeg ville prøvd! Jeg synes det går fint at det varierer litt, så lenge man tar med engang man våkner :happy:så kan du kan velge å skjule temperaturer som svinger veldig da, så dem ikke telles med feks. Du vil jo fort se om den klarer å bekrefte el eller ikke da.

Jeg ville prøvd! Jeg synes det går fint at det varierer litt, så lenge man tar med engang man våkner :happy:så kan du kan velge å skjule temperaturer som svinger veldig da, så dem ikke telles med feks. Du vil jo fort se om den klarer å bekrefte el eller ikke da.
Okei, kanskje jeg skal prøve! Hvilken CD er det lurt å starte?

Første test tatt, BLENDA MEGA HVIT 7dpo :hilarious:
symptomer så langt: inatt sov jeg litt dårlig, igår hadde jeg litt mer utflod og sov ekstremt dårlig (jeg våknet minst hver time hele natten), dagen før hadde jeg rare drømmer!
Ellers kjenner jeg litt ømhet nederst i magen, men det kan jo like greit være ingenting..
Legger ved tempgrafen så langt for dere som synes det er interessant :joyful:

1000002306.jpg

1000002307.jpg

Okei, kanskje jeg skal prøve! Hvilken CD er det lurt å starte?
Jeg temper gjennom hele syklusen, men du må jo ikke tempe når tr er på besøk da. Så gjør det ingenting om du hopper over en dag her og der, så lenge du ikke gjør det i dagene rundt el. Men jo mer du tester, jo lettere er det å se trend:happy:
Hvis du ser på grafen jeg la ut nå, så ser du at jeg hoppet over en helg.

Første test tatt, BLENDA MEGA HVIT 7dpo :hilarious:
symptomer så langt: inatt sov jeg litt dårlig, igår hadde jeg litt mer utflod og sov ekstremt dårlig (jeg våknet minst hver time hele natten), dagen før hadde jeg rare drømmer!
Ellers kjenner jeg litt ømhet nederst i magen, men det kan jo like greit være ingenting..
Legger ved tempgrafen så langt for dere som synes det er interessant :joyful:

Vis vedlegget 457100
Vis vedlegget 457101
Veldig fin temp da :):dummy::dummy1:håper det er spire

Våknet midt på natta for å tisse og da tok jeg en test kl.5:30. Ser nesten ikke noe strekk, og forventet sterkere dersom det er noe pågang.
Noen som har erfaringer hvordan det er å ta g test midt på natta? Føler jeg har bedre konsentrasjon ettermiddag eller tidlig på morgen. Er håpe ute? 9/10 dpo idag.
Jeg hadde veldig svak strek 9/10dpo, ser også andre at den blir ikke veldig sterk før ca 12dpo! Har du bilde ? Drakk du mye før du la deg ?

IMG_6712.jpeg
Altså nå må jeg kanskje krype til korset med all klagingen min :happy8 Men her er det jo en strek? :confused004 Syntes den ser veldig grå ut på bildet, men mer rosa i virkeligheten. Jeg holdt testen nedi litt lenger enn jeg burde (6-7 sek) fordi urinen ikke rakk så langt opp på testen. Kan man få falsk strek av det? Har null symptomer så hopper ikke i taket enda…

Jeg får svakere positive tester på morgen urin, 2 eller ettermiddags urin er best for meg :)

Vis vedlegget 457105
Altså nå må jeg kanskje krype til korset med all klagingen min :happy8 Men her er det jo en strek? :confused004 Syntes den ser veldig grå ut på bildet, men mer rosa i virkeligheten. Jeg holdt testen nedi litt lenger enn jeg burde (6-7 sek) fordi urinen ikke rakk så langt opp på testen. Kan man få falsk strek av det? Har null symptomer så hopper ikke i taket enda…
Du er gravid :cool05 :Heartred Gratulerer! Symptomene kommer sagte men sikkert

Vis vedlegget 457105
Ser tydelig streken! Gratulerer :love7

Så gøy! Håper tr dukker opp snart og at det går fort når dere starter prøvingen igjen :Heartred
Hvor gammel er første nå?
Vi skal også prøve på to tette, må bare få til nr en først :hilarious:
Det håper jeg også! :Heartred
Eldste er 17år, så tok bare 17 år før jeg fikk nr 2, sier hun som ikke skulle ha flere:laughing002 mini nå er 5 mnd, og jeg har kommer frem til at hvis jeg skal ha fler, må det bli nå, og jeg kan ikke klare å forsone meg med tanken på ikke gå gravid, ikke kjenne spark i magen igjen, ikke ha nyfødt i hus igjen, så jeg er klar allerede nå! Men det blir nok siste, forde om jeg aldri kommer til å føle meg ferdig sikkert.:smiley-ashamed004Eneste som mangler er tr!:hilarious:
Krysser alt jeg har for at du snart får strek!
Blir oppriktig glad på alless vegne her inne når spiren sitter:Heartred

Jeg hadde veldig svak strek 9/10dpo, ser også andre at den blir ikke veldig sterk før ca 12dpo! Har du bilde ? Drakk du mye før du la deg ?
Ja jeg drakk kanskje 2 glass vann. Her er bildene både med vanlig og tidlig test. Mister håper nå.

Vedlegg

• IMG_0004.jpeg
    IMG_0004.jpeg
    983,8 KB · Visninger: 43
  • IMG_0012.jpeg
    IMG_0012.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 42
Vis vedlegget 457105
Den ser så positiv ut. Håper på utvikling :Heartbigred

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp