Den blir liksom dusa ned når jeg laster opp. Irriterende. Men, bra du ser denJeg håper virkelig for degJeg ser det er strekk der

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den blir liksom dusa ned når jeg laster opp. Irriterende. Men, bra du ser denJeg håper virkelig for degJeg ser det er strekk der
Hvor mange dpo er du?Da ble det som fryktet/forventet negative tester![]()
Spent å se dagens tester!!!Ny test etter å ha drukket en str flaske Farris, og det er fortsatt strekkmen, så klart dårligere når jeg laster bilde opp her en det det er på tlf
![]()
Idag er jeg 11dpoHvor mange dpo er du?![]()
Håper egget fester seg sent hos deg, håpet er ikke ute før tr dukker opp!Idag er jeg 11dpoøverste fra igår kveld, de to nederste fra idag tidlig
![]()
Skal til legen og ta blodprøve i dag. Blir så redd for alt som kan gå galt.. Da får jeg sikkert svar på detSpent å se dagens tester!!!![]()
Skjønner følelsen! Håper det går veien for degSkal til legen og ta blodprøve i dag. Blir så redd for alt som kan gå galt.. Da får jeg sikkert svar på detFøler meg ikke komfortabel med testene
![]()
Ja. Fra vanlig babyplan testLitt uklart bilde, men det er jo strek på den da?![]()
![]()
Wiii, så spennende!!Ja. Fra vanlig babyplan test
Dagens
Venter til ikm hvertfallWiii, så spennende!!gratulerer, håper den sitter hele veien
ønsker du å settes på gravid eller vil du vente litt?
![]()
De strekene der er godt synlige, må jo være babystrek!Ser det godt på bilde selv, men ikke sikkert det syns så godt.
Ser de veldig tydeligSer det godt på bilde selv, men ikke sikkert det syns så godt.
Woops feil trådWiii, så spennende!!gratulerer, håper den sitter hele veien
ønsker du å settes på gravid eller vil du vente litt?
![]()
Jeg ser strekTok helt avsted med testingenførst en, deretter to og så to til
![]()
Det er det jeg også gjørJeg ser strek![]()