❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Så hyggelig at du spør! :Heartpink Jeg er 12 dpo idag og har fortsatt helt negative tester. Har gitt opp denne syklusen, og kjenner det tar på å ikke ha fått en eneste positiv test siden jeg startet prøvingen for 6 mnd siden. Kjenner jeg har begynt å bli litt bekymret og stressa for om det noen gang kommer til å gå. Vet at det normalt sett kan ta opp til et år, men hadde egentlig trodd og håpet at det skulle ta kortere tid... Eneste positive er jeg denne syklusen har en lengre lutealfase, sist hadde jeg 10 dager og det er jo i korteste laget.
Det er så tungt, det er vanskelig å holde motet oppe måned etter måned :Heartreddet er jo bra den er lengere da, håper den holder seg sånn eller at egget har festet seg sent og at du får positiv test litt senere!
Jeg venter med å sette deg på tr til den faktisk dukker opp :Heartred

Så hyggelig at du spør! :Heartpink Jeg er 12 dpo idag og har fortsatt helt negative tester. Har gitt opp denne syklusen, og kjenner det tar på å ikke ha fått en eneste positiv test siden jeg startet prøvingen for 6 mnd siden. Kjenner jeg har begynt å bli litt bekymret og stressa for om det noen gang kommer til å gå. Vet at det normalt sett kan ta opp til et år, men hadde egentlig trodd og håpet at det skulle ta kortere tid... Eneste positive er jeg denne syklusen har en lengre lutealfase, sist hadde jeg 10 dager og det er jo i korteste laget.
Vil bare si at jeg alltid har hatt kort lutealfase, fra 9 tidligere til 10 nå de siste årene. Har 3 barn og gravid med nr 4 :) så selvom lutealfasen er kort så har det nok ikke så mye å si basert på min erfaring ♡

11 DPO. Har hatt så mye annerledes symptomer at jeg fikk opp håpet:shy: Men det er nok ikke noe der. Vet at håpet ikke er ute, men det føles sånn. Går bare rett i kjelleren og tenker at dette aldri kommer til å gå, spesielt med mannlig faktor inne i bildet som gir veldig dårlige odds. Hvorfor må symptomene bli så rare og gi meg falskt håp:smiley-angry017
(Legger ved bilde fra premom da den faktisk fikk de beste bildene, og alle er forresten samme test:laughing002)
20250403_114724.jpg

Jeg tror jeg er gravid på ordentlig, stigning var egentlig ok fra morgen (øverste test) til nå (de to nederste) :nailbiting: 12dpo idag.
Første ordentlige/reele strek siden vi begynte prøvingen i juni 2023 :smiley-angelic001

Vedlegg

• PXL_20250403_102538713.MP.jpg
    PXL_20250403_102538713.MP.jpg
    827,5 KB · Visninger: 109
11 DPO. Har hatt så mye annerledes symptomer at jeg fikk opp håpet:shy: Men det er nok ikke noe der. Vet at håpet ikke er ute, men det føles sånn. Går bare rett i kjelleren og tenker at dette aldri kommer til å gå, spesielt med mannlig faktor inne i bildet som gir veldig dårlige odds. Hvorfor må symptomene bli så rare og gi meg falskt håp:smiley-angry017
(Legger ved bilde fra premom da den faktisk fikk de beste bildene, og alle er forresten samme test:laughing002)
Vis vedlegget 457770
Syptomene er kjempe vanskelig og det er skikkelig drit at det må være så like symptomer! Jeg har tidligere ikke vært plaget med symptomer, så jeg får opp håpet hver syklus nå når jeg kjenner masse rart. :sorry: håper du får positiv test snart :Heartred

Jeg tror jeg er gravid på ordentlig, stigning var egentlig ok fra morgen (øverste test) til nå (de to nederste) :nailbiting: 12dpo idag.
Første ordentlige/reele strek siden vi begynte prøvingen i juni 2023 :smiley-angelic001
Du er jo gravid da!! Gratulerer :love017 håper spiren klamrer seg godt fast :Heartred skal du ta en digital test?

Å herregud! Det her er så fantastisk :love7 Er så utrolig glad på dine vegne nå

Jeg kan settes på TR.. Kjenner også på det at set er vanskelig å holde motet oppe selv om vi «bare» har prøvd 6mnd. :(
Neste måned nå blir å prøve med CB monitor, så får se om det hjelper noe :) Noen som har erfaring med clearblue sin fertilitetsmonitor?

Jeg prøvde en til morgenen som viste "ikke gravid", får drøye neste til imorgen :nailbiting:
Med de strekene du har nå må den jo slå ut snart :excited001 ønsker du å settes på gravid eller vil du vente litt til? :Heartred

Med de strekene du har nå må den jo slå ut snart :excited001 ønsker du å settes på gravid eller vil du vente litt til? :Heartred
Vil vente til digital slår ut hvertfall, idag er ikm :happy: ja, tok digital på samme urin som tidligere og da var streken mye svakere. Men sparer en til imorgen, har tre igjen :hilarious:

Har slækka med tempingen og lh-testing denne syklusen. Er derfor ikke helt sikker men tror EL var 28/3, så melder meg inn her. Tok en lh-test denne gangen (27/3) og den var positiv.

MammatilA00 - 25 - PP6 - B2 - EL 28/03 - IKM 11/04

Vært hos legen idag, målte HCG. Ikke tisseprøve levert. Tissa på morgenen og hadde ikke noe beholder selv. Glemte det helt. Og hadde egentlig ikke sjans hos legen til å klemme ut noen dråper... :happy090 men det blei ikke spørsmål om det heller. Legger ved bilde av dagens test. De har ikke blitt så mye sterkere syns jeg da. IKM var nok igår idag.

Hei jenter! Så var jeg plutselig her igjen. Fikk sistemann i 2022, og har to til født i 2013 og 2015. Så sjokket var stort når jeg tok denne testen idag, si! :hilarious: Trodde jeg hadde EL 26/27. mars, men den MÅ jo ha vært myye tidligere siden denne dukket opp idag?!

Vedlegg

• 20250403_212303.jpg
    20250403_212303.jpg
    1,2 MB · Visninger: 62

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp