EkstraKjærlighetÅGi
Flørter med forumet
Det blir nok tr på meg som vanlig denne syklusen. Kjenner jeg har skikkelig pre-tr humørdipp
Med alt av negativitet og null håp for graviditet noen gang som det pleier å føre med seg 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjenner til problemet med å holde kjeft, har lyst til å rope det ut til alleDa har jeg vært hos legen igår, målte HCG nivået og det lå på 456. Så det blir en spennende tid i møte nå da
Jeg tror fortsatt ikke at det er helt sant. Verste for meg nå er faktisk og holde kjeft og ikke si det til så mange. Andre sine hemmeligheter er sikre som bare det, og null problem med og holde på. Men akkurat dette om meg selv er fryktelig fryktelig vanskelig og holde munn om..nå er det par stk på jobb som vet. Og aller nærmeste familie. Syns det er lettere om de vet om noe skulle skje igjen. Håper jo så inderlig at vi ikke får svar på noe nipt test som kan gi utslag.
Det er så kjedelig! Håper gullegget slipper neste ppDet blir nok tr på meg som vanlig denne syklusen. Kjenner jeg har skikkelig pre-tr humørdippMed alt av negativitet og null håp for graviditet noen gang som det pleier å føre med seg
![]()
Å nei, så trist å høreGikk dessverre ikke veien her likevel. Hcg på 17 på 14 dpo (onsdag) og negativ test igjen i dag. Kan settes på TRblir 1 pp pause herfra nå. Ikke pga. Dette, men var litt bestemt fra før da jeg ikke ønsker ks midt i romjula.
Kjenner følelsen13 dpo og ikm i morgen. Ingen tegn til noe. Bekrefter følelsen min fra i går. Selv om hodet mitt har gått over til å finne alle mulige unnskyldninger for at jeg fortsatt kan være gravidLite sannsynlig på 13 dpo
Vis vedlegget 457874Vis vedlegget 457875
X fingrene for deg7DPO og kjenner svake mens-aktige kramper i livmoren. Det kan selvfølgelig være hva som helst. Tester tidligst tirsdag (10dpo) tror jeg.
Det gikk dessverre ikke@Ametyst83 Hvordan går det med dine tester?Her er jeg bare 5DPO, og vurderer å booke tur til Dyreparken i påsken for å ha noe å glede meg til, så slipper jeg å bli så furt om det ikke går veien denne måneden heller
![]()
Så trist å høre, ble så glad på dine vegne da jeg så det var positiv testDet gikk dessverre ikkeTestene ble bare svakere og svakere og til slutt helt negative. Så tok blodprøve som viste 5 hcg. Så var nok en kjemisk. Nå blir det PP 10, håper virkelig at det klaffer snart
x alt som x kan for at du får en positiv test.
Jeg vet ikke, kan ha vært. Er virkelig ikke sikker. Eneste jeg er sikker på er den her for har ikke fått så positive før. Jeg slutta å teste tidlig 10 DPO, så tenker at kanskje jeg hadde fått flere positive om jeg hadde fortsatt å teste.. Ja, det er det jeg sa til mannen også. Da vet man at det åpent og kan skje. Har bare en eggleder så blir jo mange tanker. Hva om den plutselig har blitt skadet osv.. Syntes også vi burde få en ordentlig positiv test nå og gå terminen utSå trist å høre, ble så glad på dine vegne da jeg så det var positiv testDet kan kanskje være en mager trøst oppi det hele at man vet at kroppen «virker». Husker du hadde noen runder med skyggestreker, men har det vært flere kjemiske? Håper det sitter på neste forsøk! Jeg synes vi begge har ventet lenge nok nå så det bør sitte snart!!
Så trist å høreGikk dessverre ikke veien her likevel. Hcg på 17 på 14 dpo (onsdag) og negativ test igjen i dag. Kan settes på TRblir 1 pp pause herfra nå. Ikke pga. Dette, men var litt bestemt fra før da jeg ikke ønsker ks midt i romjula.
Takk! Tirsdag, 10dpo (hvis jeg holder ut så lenge...)X fingrene for degnår begynner du å teste?
Æsj så kjedelig! Lykke til videre, håper spiren sitter snart13 dpo og ikm i morgen. Ingen tegn til noe. Bekrefter følelsen min fra i går. Selv om hodet mitt har gått over til å finne alle mulige unnskyldninger for at jeg fortsatt kan være gravidLite sannsynlig på 13 dpo
Vis vedlegget 457874Vis vedlegget 457875
Spennende!!! Håper du får positiv test7DPO og kjenner svake mens-aktige kramper i livmoren. Det kan selvfølgelig være hva som helst. Tester tidligst tirsdag (10dpo) tror jeg.
Helt tydelig jaSer dere det jeg ser?!![]()
Wiiiiiii, SER strek!!!Ser dere det jeg ser?!![]()