Absolutt! Ser ut som fin, rosa strek på bpSer dere det jeg ser?!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt! Ser ut som fin, rosa strek på bpSer dere det jeg ser?!![]()
Seeeer!Ser dere det jeg ser?!![]()
Har du testet i dag? Blir spennede å se i morgenVet det er for tidlig med test i morgen men i morgen tar jeg er ny tidligtest (bp) bare for å se... da er jeg i følge premom 9DPO. Kanskje det kommer en liten svak strek kanskje ikke
Hva tenker dere?
Ta det på morgen urin eller ettermiddag?
Vet det er for tidlig med test i morgen men i morgen tar jeg er ny tidligtest (bp) bare for å se... da er jeg i følge premom 9DPO. Kanskje det kommer en liten svak strek kanskje ikke![]()
Hva tenker dere?
Eller ta den nå? :-D
Jeg tok på babyplan tidlig strimmel imorrest 10 dpo og fikk strek, men hadde faktisk vært oppe å tissa ila natten da.. (kanskje et tegn i seg selvVet det er for tidlig med test i morgen men i morgen tar jeg er ny tidligtest (bp) bare for å se... da er jeg i følge premom 9DPO. Kanskje det kommer en liten svak strek kanskje ikke
Hva tenker dere?
FantastiskTakk alle
Jeg er 10 dpo idag. Skal prøve å få testet jevnlig den neste tiden, blir spennende å se om det blir stigning!
Hadde egentlig tenkt å finne en litt fin/artig måte å fortelle det til mannen på når det en gang klaffet, men ble så paff over at det dukket opp det jeg tolket som strek idag at jeg endte med å jogge ut i stua å omtrent stikke testen i øyet hans med ordre om å fortelle meg hvor mange streker han såHar kun lagt inn aksjer EN gang denne syklusen!
Spennende! Håper du får strekVet det er for tidlig med test i morgen men i morgen tar jeg er ny tidligtest (bp) bare for å se... da er jeg i følge premom 9DPO. Kanskje det kommer en liten svak strek kanskje ikke
Hva tenker dere?
Har tr dukket opp? 9 dpo er veldig tidlig for positiv test da9dpo og blank test. Har kort lutealfase, og kjenner nå murringer i korsryggen. Ingen 2025 baby på memeg.
Har tr dukket opp? 9 dpo er veldig tidlig for positiv test da![]()
Det var en tydelig og fin babystrek, gratulererJa ja dere da ble det babystrek på meg ser det ut som![]()
![]()
Jah, vi gikk litt rundt oss selv i hele går begge toFantastiskBle han like paff?
Dere traff virkelig jackpot på den ene gangen daGratulerer så masse!
![]()
Gratulerer så masse!Ja ja dere da ble det babystrek på meg ser det ut som![]()
![]()
Ble å ta den på første urin selv om jeg hadde lite trua på at den skulle slå ut men det gjorde denHar du testet i dag? Blir spennede å se i morgen![]()
Tok en I går morres å den var blanda i mine øyne så var litt sjokkert i dag når jeg våkna kl 6 å måtte på do så da tok jeg likesågodt en ny test bare for nysgjerrighet å den ble veldig tydelig positiv så rart at det er så stor forskjell på dagene men når jeg tenker meg om var dette jeg tok i dag tidligtest å den i går vanelig test så kanskje ikke så rart daJeg tok på babyplan tidlig strimmel imorrest 10 dpo og fikk strek, men hadde faktisk vært oppe å tissa ila natten da.. (kanskje et tegn i seg selv) metode sin tidligtest kunne man tyde en strek på irl om man la godvilja til. Tok en babyplan til sent i ettermiddag(bare fordi jeg ikke klarte å dy meg
), kan tyde strek på den også men er definitivt vanskeligere å se enn den som var tatt imorges. Så for min del var nok morgenurin det beste såpass tidlig, men skader jo ikke å ta begge deler
![]()