❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Hva tror dere om stigning? Er veldig usikker på om IKM har passert eller ikke:dead: EL var enten 21, 22,23 eller 24 mars :hilarious: Tok en ny i morges (den er ikke på bildet, gårdagens våte test nederst), og føler ikke jeg ser så mye forskjell :banghead: Fikk 1-2 på digital på lørdag. Har ikke turt å fortelle mannen om dette enda, hadde en SA i uke 7 i desember, så orker ikke ha noen forhåpninger og føler meg veldig negativ denne gangen :hungover:

Vedlegg

• 20250406_163048.jpg
    20250406_163048.jpg
    728,1 KB · Visninger: 51
Hva tror dere om stigning? Er veldig usikker på om IKM har passert eller ikke:dead: EL var enten 21, 22,23 eller 24 mars :hilarious: Tok en ny i morges (den er ikke på bildet, gårdagens våte test nederst), og føler ikke jeg ser så mye forskjell :banghead: Fikk 1-2 på digital på lørdag. Har ikke turt å fortelle mannen om dette enda, hadde en SA i uke 7 i desember, så orker ikke ha noen forhåpninger og føler meg veldig negativ denne gangen :hungover:
Jeg synes testene dine ser fine ut :love017

Jeg synes disse var veldig fine jeg da men forstår jo bekymringene dine. Men igjen så er det jo annen vær dag stigning så ville tenk positivt å heller senke skuldrene for stress løser dessverre ingen ting :smiley-angelic001

Jeg er langt fra noen test-ekspert, men synes jo det er markant økning fra øverst til nederst :D :Heartred

Ble litt borte her, ja! Det ble TR på meg, så ingen 2025-bebis :happy: Gratulerer til alle med strek, og krysser fingre for alle oss andre neste PP :shy: Jeg har beregnet EL påskehelgen, så samboeren min mente at da var det bare å kanalisere kaniner så godt vi kan :hilarious:
Krysser fingrene for påskespire da for oss :Heartred

Hei! Ikke planlagt pp, men har følt meg annerledes disse DPO-dagene kontra tidligere så tenkte å teste hvis ikke TR kom på dag 23 i syklusen. Jeg vet ikke nøyaktig når jeg hadde eggløsning, men IKM skal være mellom i dag og 4 dager fremover. Jeg har aldri fått så mye som en skygge på noen av testene tidligere, så håper at dere vil hjelpe meg med å ta en titt? Veldig gøy å se dere som har fått et tydelig positivt testresultat:love017

Vedlegg

• IMG_0325.jpeg
    IMG_0325.jpeg
    184,8 KB · Visninger: 65
Hei! Ikke planlagt pp, men har følt meg annerledes disse DPO-dagene kontra tidligere så tenkte å teste hvis ikke TR kom på dag 23 i syklusen. Jeg vet ikke nøyaktig når jeg hadde eggløsning, men IKM skal være mellom i dag og 4 dager fremover. Jeg har aldri fått så mye som en skygge på noen av testene tidligere, så håper at dere vil hjelpe meg med å ta en titt? Veldig gøy å se dere som har fått et tydelig positivt testresultat:love017
Jeg ser streken da, men klarer ikke se om den er rosa eller grå desverre :( jeg har aldri fått skyggestreker på bp sine tester, men vet noen andre har fått det.

Leste akkurat om babyplan-skyggestreker. Der forsvant håpet litt:hungover:
Jeg er storforbruker av babyplan sine tester etter 22 prøveperioder, og har dessverre opplevd å få skyggestreker noen få ganger :shifty: Har derimot aldri opplevd å få skyggestreker på flere tester fra samme pakning, så om jeg har vært usikker så har jeg tatt ny test og den har vært negativ som da bekreftet at det var skygge.

Denne appen liker jeg for å sjekke om det er antydning til strek, ble tipset om den her inne på forumet og har brukt den så mye! :love2
Man må være forsiktig med at skyggen fra «bretten» på testen ikke kommer med på bildet da, ellers kan den bli lest som en (positiv) strek.
IMG_9745.jpeg

Denne appen liker jeg for å sjekke om det er antydning til strek, ble tipset om den her inne på forumet og har brukt den så mye! :love2
Man må være forsiktig med at skyggen fra «bretten» på testen ikke kommer med på bildet da, ellers kan den bli lest som en (positiv) strek.
Vis vedlegget 457995
Tror kanskje det var du som tipset om denne @Ametyst83? Elsker virkelig denne appen, oooog ChatGPT :joyful:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp