❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Ny dag, ny negativ test :shifty: tester vel igjen i morgen før jeg gir meg.

Premom mener jeg skulle fått mensen i går (10 dpo), jeg er uenig i det, selvom jeg ikke aner hva som skjer denne syklusen. CD 33 i dag, jeg pleier å ha syklus på 28 dager.

Vedlegg

• 1000035069.jpg
    1000035069.jpg
    170,2 KB · Visninger: 47
Her kom TR. Tre dager før tiden.. Syklusen blir kortere for hver mnd, nå begynner jeg å tro at det vil ta veldig lang tid å få det til..

Gratulerer så mye til alle gravide :Heartpink:binkybaby
Så kjedelig! Lykke til videre, håper spiren sitter snart :Heartred

Bkno5090170 - 31 - PP3 - B1 - EL ca. 31/03 - IKM 10/04

Håper det er greit jeg slenger meg med i siste liten :love017
Vi gikk ikke inn for å treffe denne mnd pga mulig termin rett rundt jul, men ser ut til at vi hadde sex i dagene rundt eggløsning.

I dag når jeg våknet hadde jeg en liten dråpe blod på dopapiret. Ikke noe mer blod siden. Har hatt litt vondt i magen i går og i dag. Mulig det er mensen som starter tidlig.. vi får se!
Har ikke hatt ømme brystvorter etter eggløsning som jeg vanligvis har hatt.

Kan det være festeblødning tro? Noen som har erfaring med det?

Last edited:
Bkno5090170 - 31 - PP3 - B1 - EL ca. 31/03 - IKM 10/04

Håper det er greit jeg slenger meg med i siste liten :love017
Vi gikk ikke inn for å treffe denne mnd pga mulig termin rett rundt jul, men ser ut til at vi hadde sex i dagene rundt eggløsning.

I dag når jeg våknet hadde jeg en liten dråpe blod på dopapiret. Ikke noe mer blod siden. Har hatt litt vondt i magen i går og i dag. Mulig det er mensen som starter tidlig.. vi får se!
Har ikke hatt ømme brystvorter etter eggløsning som jeg vanligvis har hatt.

Kan det være festeblødning tro? Noen som har erfaring med det?
Velkommen, har lagt deg til :love017
Jeg har personlig ingen erfaring med festeblødning, men det er jo fult mulig! Blir spennende framover da :happy: når starter du testingen?

Velkommen, har lagt deg til :love017
Jeg har personlig ingen erfaring med festeblødning, men det er jo fult mulig! Blir spennende framover da :happy: når starter du testingen?
Takk :Heartred
Har ikke følelsen av at noe er på gang, men om det mot formodning skulle være festeblødning er det vel kanskje ikke vits å teste før ikm på fredag?
Har et bittelite håp, men kroppen kjennes ut som den gjør rundt mensen

Takk :Heartred
Har ikke følelsen av at noe er på gang, men om det mot formodning skulle være festeblødning er det vel kanskje ikke vits å teste før ikm på fredag?
Har et bittelite håp, men kroppen kjennes ut som den gjør rundt mensen
Det tar noen dager fra egget fester seg til hcg nivået øker, så du må nok vente noen dager. Men hvis du hadde EL 31/3 er du jo 9 dpo idag og det er jo enda tidlig, så positiv test kan jo komme :happy: :Heartred

I dag er det tre år siden jeg testet positivt med datteren vår. Så det føles litt ekstra sårt at det ikke har blitt positiv test på meg i dag.

Kjenner at jeg er litt nedfor i dag :sorry: jeg vet at vi ikke har prøvd lenge sammenliknet med mange av dere andre ( :Heartred ), men jeg gjetter også at mange kanskje får seg en liten knekk etter 4-5 pp. Da har man liksom stått på "ordentlig" og man tenkte vel da man startet prøvingen at man skulle være gravid nå. Sukk...

Jeg må bare gjenta at jeg veeeet at vi ikke har prøvd lenge og at jeg kommer til å være i bedre humør og se lysere på det igjen snart :happy: bare en liten utblåsning.

I dag er det tre år siden jeg testet positivt med datteren vår. Så det føles litt ekstra sårt at det ikke har blitt positiv test på meg i dag.

Kjenner at jeg er litt nedfor i dag :sorry: jeg vet at vi ikke har prøvd lenge sammenliknet med mange av dere andre ( :Heartred ), men jeg gjetter også at mange kanskje får seg en liten knekk etter 4-5 pp. Da har man liksom stått på "ordentlig" og man tenkte vel da man startet prøvingen at man skulle være gravid nå. Sukk...

Jeg må bare gjenta at jeg veeeet at vi ikke har prøvd lenge og at jeg kommer til å være i bedre humør og se lysere på det igjen snart :happy: bare en liten utblåsning.
Fikk selv en knekk på pp4 sist, skjønner den veldig godt :Heartred

Noen får allerede en knekk etter 2-3 PP, det er lov å kjenne på det! Når man bestemmer seg for å prøve, skulle man jo helst ønske man allerede var gravid :smiley-ashamed004 Er selv på PP4 nå, tar det med ro ennå, men tror kanskje jeg kommer til å begynne å kjenne på det i PP5. Det tok 6 PP med datteren min, i juli blir det 3 år siden. Blir nok skuffet hvis jeg ikke er gravid i sommer. Man kan ikke noe for hva man føler, uansett hvor lenge man har prøvd (noen av oss har jo følt det t.o.m. før prøvingen startet!)

Helt lov å kjenne på alle følelser. Når man har bestemt seg for å prøve på baby, så skulle det helst klaffet med en gang :Heartred

Noen får allerede en knekk etter 2-3 PP, det er lov å kjenne på det! Når man bestemmer seg for å prøve, skulle man jo helst ønske man allerede var gravid :smiley-ashamed004 Er selv på PP4 nå, tar det med ro ennå, men tror kanskje jeg kommer til å begynne å kjenne på det i PP5. Det tok 6 PP med datteren min, i juli blir det 3 år siden. Blir nok skuffet hvis jeg ikke er gravid i sommer. Man kan ikke noe for hva man føler, uansett hvor lenge man har prøvd (noen av oss har jo følt det t.o.m. før prøvingen startet!)
Ja, ikke sant! Det er så annerledes fra nesten alt annet i livet. Det meste man bestemmer seg for kan man jobbe seg frem til på et vis, men når vi skal prøve å lage babyer er det så lite vi bestemmer selv. Ganske uvant.

Datteren vår lagde vi litt på slump, mens nå føler jeg liksom tiden renner fra oss, både med tanke på alderen til meg og partner, og også eventuell aldersforskjell på barna. Men jeg vet jo at babyer kommer når de kommer, så lenge vi legger inn aksjer til rett tid :hilarious: (som regel).

Back
Topp