❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Kjenner meg også så mye igjen i det dere skriver. Jeg ville ønsket 2 års aldersforskjell, men nå blir datteren vår 4 i desember og med 22PP og litt opphold så har det fortatt ikke klaffet! Nå er det nesten sånn at jeg har gitt opp… det er så mange som sier jeg må være takknemlig for hun jeg har, og det ER jeg jo, men jeg vil jo så gjerne har et barn til :Heartred Så jeg klarer ikke helt å gi slipp enda, selv om jeg synes det begynner å dra seg til med aldersforskjell nå. Samtidig er det 5 år mellom meg og broren min, har aldri tenkt over det som noe annet enn en fordel, heldigvis :love2

Var så sikker på at det ikke gikk veien denne gangen heller så er skikkelig sjokkert!

Jeg er 12dpo i dag:love7
Så gøy og herlig at det slo ut på digital med en gang :love017 gratulerer så mye, måtte spire sitte hele veien :love017
Skal jeg sette deg på gravid eller ønsker du å vente litt? :Heartred

Ser den! Jeg ville ha 2,5-3 år. Helst nærmere 3. Så det er ikke krise at vi bikker 3 år nå, jeg bare håper det ikke blir så mye som 4. Ikke at det er noen krise det heller selvfølgelig. Men det er rundt 3 år som er drømmen da.

Mannen ville helst ha to tette, men jeg har alltid tenkt at det var galskap :hilarious: altså å få to under to. All ære til de som får til det :gen053 jeg kjente enda sterkere at to under to var noe jeg ikke ville takle så bra mentalt etter at jeg fikk barn, så det er derfor jeg har havnet på 3 års aldersforskjell.
Kjenner meg også igjen her.. Jeg hadde innstilt meg veldig på september/oktober/november-baby, for jeg syntes det va så fint og praktisk å få baby på den tiden sist, og da ville det blitt ca 3 år mellom ungene. Har en sånn hjemmesnekret teori basert på et meget snevert erfaringsgrunnlag om at det ville være lettere overgang for største å få småsøsken før han fylte 3 år - men jeg tror strengt tatt han kommer til å mislike det sterkt i begynnelsen uansett når det hadde skjedd :laughing002 Hadde i tillegg veldig høye forhåpninger om å bli gravid i det øyeblikket vi gikk inn for å prøve, for sist gikk det i boks så snart vi hadde tenkt tanken. Skal innrømme at jeg fikk en liten knekk da det ikke skjedde, selv om man hadde prøvd veldig kort tid sammenlignet med mange andre :smiley-ashamed004

CD 42, negative tester og ingen tr :banghead: Jeg skjønner ingenting..:shifty: Jeg pleier alltid å spotte en dag eller to i forveien, men ingen tegn til det heller.. Vanligvis varierer det mellom 29-34 dager, og forrige syklus var på 38 dager som jeg tenkte var pga operasjon og antibiotika. Tr kommer alltid nøyaktig 14 dager etter EL og alt tyder på at jeg hadde EL på CD 24/25.. :confused004

Kjenner meg også så mye igjen i det dere skriver. Jeg ville ønsket 2 års aldersforskjell, men nå blir datteren vår 4 i desember og med 22PP og litt opphold så har det fortatt ikke klaffet! Nå er det nesten sånn at jeg har gitt opp… det er så mange som sier jeg må være takknemlig for hun jeg har, og det ER jeg jo, men jeg vil jo så gjerne har et barn til :Heartred Så jeg klarer ikke helt å gi slipp enda, selv om jeg synes det begynner å dra seg til med aldersforskjell nå. Samtidig er det 5 år mellom meg og broren min, har aldri tenkt over det som noe annet enn en fordel, heldigvis :love2
22 på er urettferdig altså! Skjønner ikke at det skal være så vanskelig, naturen vil jo helst at vi får mange barn :hungover:

Å jeg syns det er så vanskelig når folk sier man skal være takknemlig. Selvfølgelig er jeg takknemlig! Det ene har jo ikke noe med det andre å gjøre liksom...

Jeg tror egentlig ikke barn tenker noe over aldersforskjell selv. Jeg tenkte aldri over det i hvert fall. Det er 4 år mellom oss.

Vi har også holdt på lenge, og forstår godt hva dere mener! Vår første satt på første forsøk, og vi var raskt klar for nr to. Tenkte at det skulle bli maks 2 år mellom, gjerne mindre. Vi har nå prøvd i 2 år og fremdeles ingenting. Første blir 3 nå i sommer så blir fort 4 år mellom. Vi starter opp med ivf i juni, så håper det skal hjelpe. :Heartred

Kjenner jeg blir så sur når jeg hører det "Du skal være takknemlig for de du har".. Liksom HALLO er det noen som sier jeg ikke er det eller!?!
Så klart man er det, men det er noe med hva man ønsker også. Det er så utrolig verdifullt for en kvinne og kunne kjenne følelsen av å være gravid, føde og ha en flokk med barn! Det er ikke alle som føler det sånn, men for noen så er det faktisk verdens viktigste oppgave :Heartred
Jeg elsker barna mine og alle de fine øyeblikkene jeg har med dem, men jeg ønsker meg virkelig et barn til og kunne være gravid en gang til. For det er noe av det mest fantastiske jeg vet om, og vi kvinner er så heldige som faktisk kan lage et lite menneske. En dag så kan vi ikke det lenger.. Så føler så mye med deg på det her :Heartred:Heartred

Vi skulle jo egentlig hatt en i februar og da ville aldersforskjellen mellom han minste og denne babyen blitt knappe 2 år, og jeg hadde virkelig tro på at jeg skulle blir gravid igjen med en gang etter at vi mistet i Juni, men sånn var det ikke..Nå er vi liksom i PP 10..

Jeg har to med 6 år i mellom og ønsker virkelig og kjenne på det å ha to tette og at han lille skal ha en nær søsken og vokse opp med. Er jo 12 og 18 år mellom han å de to eldste :Heartred

Håper virkelig at det blir en liten spire på oss begge to snart. Og jeg kommer IKKE til å gå meg før jeg kommer til den delen i livet hvor det ikke er mulig å bli gravid igjen :hilarious: så stå er jeg :hilarious:

Ser den! Jeg ville ha 2,5-3 år. Helst nærmere 3. Så det er ikke krise at vi bikker 3 år nå, jeg bare håper det ikke blir så mye som 4. Ikke at det er noen krise det heller selvfølgelig. Men det er rundt 3 år som er drømmen da.

Mannen ville helst ha to tette, men jeg har alltid tenkt at det var galskap :hilarious: altså å få to under to. All ære til de som får til det :gen053 jeg kjente enda sterkere at to under to var noe jeg ikke ville takle så bra mentalt etter at jeg fikk barn, så det er derfor jeg har havnet på 3 års aldersforskjell.
100% enig med alt!
Jeg er nesten 5 år eldre enn søsteren min (men mamma mistet en potensiell lillebror i uke 12 ca. 1 år før hun ble født), og jeg syns så stor forskjell var ganske vanskelig, vi kunne ikke leke sammen så mye, jeg flyttet ut da hun ble tenåring, så vi fikk ikke skikkelig kontakt før hun ble voksen. Selvfølgelig baserer man tanker på sine egne opplevelser, så derfor er ikke jeg fan av "større" forskjell. Også syns jeg 2 under 2 er litt galskap ja, jeg hadde vurdert abort hvis jeg ble gravid før datteren min var 18 mnd, så jeg liker den klassiske 2-3 år :hilarious:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp