Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wiiiii, du er jo gravid!!
Wiiiii, du er jo gravid!!![]()
![]()
hvor mange dpo er du nå?
Så gøy og herlig at det slo ut på digital med en gangVar så sikker på at det ikke gikk veien denne gangen heller så er skikkelig sjokkert!
Jeg er 12dpo i dag![]()
Kjenner meg også igjen her.. Jeg hadde innstilt meg veldig på september/oktober/november-baby, for jeg syntes det va så fint og praktisk å få baby på den tiden sist, og da ville det blitt ca 3 år mellom ungene. Har en sånn hjemmesnekret teori basert på et meget snevert erfaringsgrunnlag om at det ville være lettere overgang for største å få småsøsken før han fylte 3 år - men jeg tror strengt tatt han kommer til å mislike det sterkt i begynnelsen uansett når det hadde skjeddSer den! Jeg ville ha 2,5-3 år. Helst nærmere 3. Så det er ikke krise at vi bikker 3 år nå, jeg bare håper det ikke blir så mye som 4. Ikke at det er noen krise det heller selvfølgelig. Men det er rundt 3 år som er drømmen da.
Mannen ville helst ha to tette, men jeg har alltid tenkt at det var galskapaltså å få to under to. All ære til de som får til det
jeg kjente enda sterkere at to under to var noe jeg ikke ville takle så bra mentalt etter at jeg fikk barn, så det er derfor jeg har havnet på 3 års aldersforskjell.
Gratulerer!!
Håper det!Er ikke så skummelt, er jo så trivelige damer her inneJeg er i uke 18, håper vi møtes i Januarforumet da
![]()
Gratulerer!
22 på er urettferdig altså! Skjønner ikke at det skal være så vanskelig, naturen vil jo helst at vi får mange barnKjenner meg også så mye igjen i det dere skriver. Jeg ville ønsket 2 års aldersforskjell, men nå blir datteren vår 4 i desember og med 22PP og litt opphold så har det fortatt ikke klaffet! Nå er det nesten sånn at jeg har gitt opp… det er så mange som sier jeg må være takknemlig for hun jeg har, og det ER jeg jo, men jeg vil jo så gjerne har et barn tilSå jeg klarer ikke helt å gi slipp enda, selv om jeg synes det begynner å dra seg til med aldersforskjell nå. Samtidig er det 5 år mellom meg og broren min, har aldri tenkt over det som noe annet enn en fordel, heldigvis
![]()
Vi har også holdt på lenge, og forstår godt hva dere mener! Vår første satt på første forsøk, og vi var raskt klar for nr to. Tenkte at det skulle bli maks 2 år mellom, gjerne mindre. Vi har nå prøvd i 2 år og fremdeles ingenting. Første blir 3 nå i sommer så blir fort 4 år mellom. Vi starter opp med ivf i juni, så håper det skal hjelpe.Kjenner meg også så mye igjen i det dere skriver. Jeg ville ønsket 2 års aldersforskjell, men nå blir datteren vår 4 i desember og med 22PP og litt opphold så har det fortatt ikke klaffet! Nå er det nesten sånn at jeg har gitt opp… det er så mange som sier jeg må være takknemlig for hun jeg har, og det ER jeg jo, men jeg vil jo så gjerne har et barn tilSå jeg klarer ikke helt å gi slipp enda, selv om jeg synes det begynner å dra seg til med aldersforskjell nå. Samtidig er det 5 år mellom meg og broren min, har aldri tenkt over det som noe annet enn en fordel, heldigvis
![]()
Kjenner jeg blir så sur når jeg hører det "Du skal være takknemlig for de du har".. Liksom HALLO er det noen som sier jeg ikke er det eller!?!Kjenner meg også så mye igjen i det dere skriver. Jeg ville ønsket 2 års aldersforskjell, men nå blir datteren vår 4 i desember og med 22PP og litt opphold så har det fortatt ikke klaffet! Nå er det nesten sånn at jeg har gitt opp… det er så mange som sier jeg må være takknemlig for hun jeg har, og det ER jeg jo, men jeg vil jo så gjerne har et barn tilSå jeg klarer ikke helt å gi slipp enda, selv om jeg synes det begynner å dra seg til med aldersforskjell nå. Samtidig er det 5 år mellom meg og broren min, har aldri tenkt over det som noe annet enn en fordel, heldigvis
![]()
Tusentakk!Gratulerer!![]()
Tusentakk!Gratulerer!!![]()
Ja kan detSå gøy og herlig at det slo ut på digital med en ganggratulerer så mye, måtte spire sitte hele veien
Skal jeg sette deg på gravid eller ønsker du å vente litt?![]()
100% enig med alt!Ser den! Jeg ville ha 2,5-3 år. Helst nærmere 3. Så det er ikke krise at vi bikker 3 år nå, jeg bare håper det ikke blir så mye som 4. Ikke at det er noen krise det heller selvfølgelig. Men det er rundt 3 år som er drømmen da.
Mannen ville helst ha to tette, men jeg har alltid tenkt at det var galskapaltså å få to under to. All ære til de som får til det
jeg kjente enda sterkere at to under to var noe jeg ikke ville takle så bra mentalt etter at jeg fikk barn, så det er derfor jeg har havnet på 3 års aldersforskjell.
Har du hatt noen symptomer? Gratulerer
Har du hatt noen symptomer? Gratulerer