❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Jeg hadde en dag hvor jeg trodde TR kom, men det ga seg helt. Ingen murringer, ikke noe mer blod. Tok en test, men den var negativ.. nå skjønner jeg absolutt ingenting! Syklusen min har alltid vært 28 dager, nå ligger den på 25-28 dager. Skal den plutselig begynne å bli lenger? Noen som har en kropp som har forandret seg etter keisersnitt? Jeg lurer så på om det er grunnen til mer smerter ved eggløsning og menstruasjon, uregelmessig menstruasjon og mer utfordringer med å klare å bli gravid.

Jeg begynner å bli både lei og motløs, selv om det bare har gått 4 pp..

Jeg hadde en dag hvor jeg trodde TR kom, men det ga seg helt. Ingen murringer, ikke noe mer blod. Tok en test, men den var negativ.. nå skjønner jeg absolutt ingenting! Syklusen min har alltid vært 28 dager, nå ligger den på 25-28 dager. Skal den plutselig begynne å bli lenger? Noen som har en kropp som har forandret seg etter keisersnitt? Jeg lurer så på om det er grunnen til mer smerter ved eggløsning og menstruasjon, uregelmessig menstruasjon og mer utfordringer med å klare å bli gravid.

Jeg begynner å bli både lei og motløs, selv om det bare har gått 4 pp..
Under prøvingen på datteren min var syklusene mine på 26-29 dager. Hadde katastrofesnitt med henne, blødde av og på i 3 mnd, men selve mensen kom ikke tilbake før 6-7 mnd etter fødsel. En stund så varierte syklusene fra 25-35 dager, men har det siste halvåret vært på 28 dager. Selve mensen er ikke så veldig forandret, bortsett fra at jeg pleier å spotte i noen dager etter. I tillegg pleide jeg ikke ha eggehviteslim, men etter fødsel har jeg hatt det i massevis! Tror uansett at ting forandrer seg med alder og uansett hva slags forløsningsmetode. Jeg trodde at pga. ELslimet kom jeg til å bli lettere gravid denne gangen (tok 6 PP sist), men er nå i PP4 og tror ikke det har gått denne gangen heller. Tar det fortsatt rolig da, er fornøyd så lenge jeg er gravid til sommeren

Testene blir sakte men sikkert sterkere, så tror jeg tar sjangsen på å settes på gravid :) IKM enten igår eller idag tror jeg.

Stavene er vanlig test fra bp, mens strimlene er tidligtester. Har reist på hytta for påskeferie og prøver nå iherdig å spare på de digitale testene jeg har tatt med ihvertfall i noen dager, i håp om å få 2-3 til resultat når jeg først tar en :laughing002

Vedlegg

• 20250411_082206.jpg
    20250411_082206.jpg
    1 MB · Visninger: 51
Testene blir sakte men sikkert sterkere, så tror jeg tar sjangsen på å settes på gravid :) IKM enten igår eller idag tror jeg.

Stavene er vanlig test fra bp, mens strimlene er tidligtester. Har reist på hytta for påskeferie og prøver nå iherdig å spare på de digitale testene jeg har tatt med ihvertfall i noen dager, i håp om å få 2-3 til resultat når jeg først tar en :laughing002
Så fine tester :binkybaby :love017 da setter jeg deg på gravid! Gratulerer så mye, måtte spiren sitte hele veien :binkybaby:love017

Jeg tror jeg er gravid på ordentlig, stigning var egentlig ok fra morgen (øverste test) til nå (de to nederste) :nailbiting: 12dpo idag.
Første ordentlige/reele strek siden vi begynte prøvingen i juni 2023 :smiley-angelic001
Endelig!! Gratulerer ❤️

Jeg melder meg inn her jeg. Skulle egentlig ikke prøve denne måneden, men jeg klarte ikke dy meg. Ble eggløsningstest og når LH toppen kom i går sa jeg til mannen at han måtte belage seg på minst en aksjelegging denne måneden også.
Kan ikke sløse egg tenker jeg.

Starten_på_noe_fint: 34-B1 -PP3 -EL 31.03 - IKM 11.03
hvordan går det med deg?:Heartred
Har slækka med tempingen og lh-testing denne syklusen. Er derfor ikke helt sikker men tror EL var 28/3, så melder meg inn her. Tok en lh-test denne gangen (27/3) og den var positiv.

MammatilA00 - 25 - PP6 - B2 - EL 28/03 - IKM 11/04
hvordan går det med deg? :Heartred

ser dere hadde IKM i går den 11/04

Har helt mistet troen på at vi får det til på egenhånd, men er veldig gøy å følge andre sine reiser så hiver meg med her. Og kanskje den plutselig sitter?

Mallamora - 31 - B2 - PP25 - EL 29/03 - IKM 12/04

Usikker på om jeg hører til i uke 15 eller 16, siden EL kom i dag på CD18, men tipper IKM blir 12/14.

Iii123 - 37 - B2 - PP22 - EL 31/3 - IKM 12/4

ser dere har IKM i dag hvordan er formen?:Heartred

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp