❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Peak har egentlig ikke så mye å si. Du hadde jo positiv test i går kveld, så helt normalt at du har el i dag da :) Har hørt mye verre en prat om litt slim her inne ja :hilarious:
Fertilty friend sier bestandig el dagen etter peak, enda jeg har to dager med positiv test da. Spent på om tempen øker i morgen da, så får vi se hva den sier denne gangen. :hilarious: Men tror el er idag altså!

Hvordan går det med deg da? Du er vel 2 dpo idag? Bruker du ha symptomer i dpo-land? :happy:

Fertilty friend sier bestandig el dagen etter peak, enda jeg har to dager med positiv test da. Spent på om tempen øker i morgen da, så får vi se hva den sier denne gangen. :hilarious: Men tror el er idag altså!

Hvordan går det med deg da? Du er vel 2 dpo idag? Bruker du ha symptomer i dpo-land? :happy:
Fertility friend tar utgangspunkt i flere ting enn bare peak. Har av og til positiv test to dager på rad jeg også. Men fasiten får du med tempen ja :)

Jepp, er nok mellom 1-2 dpo! Pleier å ha litt symptomer. Ekstremt oppblåst i dag og veldig ømme brystvorter. Normalt pleier jeg å ha litt stikninger innimellom også og migrene når mensen nærmer seg. Men har det fint mentalt så tidlig i dpo-land. Får ikke gjort noe mer nå. Angsten kommer alltid rundt 7 dpo :wtf:

Fertility friend tar utgangspunkt i flere ting enn bare peak. Har av og til positiv test to dager på rad jeg også. Men fasiten får du med tempen ja :)

Jepp, er nok mellom 1-2 dpo! Pleier å ha litt symptomer. Ekstremt oppblåst i dag og veldig ømme brystvorter. Normalt pleier jeg å ha litt stikninger innimellom også og migrene når mensen nærmer seg. Men har det fint mentalt så tidlig i dpo-land. Får ikke gjort noe mer nå. Angsten kommer alltid rundt 7 dpo :wtf:
Blir spennende å se hva FF sier om noen dager da! Men inntil videre regner jeg med 1dpo fra i morgen.

Jeg bruker også å være oppblåst, sånn at buksene mine ikke passer og flyr vegg i mellom i sinne fordi de ikke passer :hilarious: plagene med eggløsning og dpo land har kommet etter EXU og MA, så det har klusset til noe i kroppen da... ventetiden er grusom, jeg er så utålmodig, hater å vente! Hvor tidlig tenker du å teste? Og hvor tidlig har du evt fått positiv test tidligere? :happy:

Blir spennende å se hva FF sier om noen dager da! Men inntil videre regner jeg med 1dpo fra i morgen.

Jeg bruker også å være oppblåst, sånn at buksene mine ikke passer og flyr vegg i mellom i sinne fordi de ikke passer :hilarious: plagene med eggløsning og dpo land har kommet etter EXU og MA, så det har klusset til noe i kroppen da... ventetiden er grusom, jeg er så utålmodig, hater å vente! Hvor tidlig tenker du å teste? Og hvor tidlig har du evt fått positiv test tidligere? :happy:
Ja, jeg merker også veldig mye mer etter MAen! Veldig kraftige el-smerter og i går var jeg så utrolig øm i magen!
Tror det blir testing neste onsdag. Da er jeg mellom 9-10 dpo. Testet svaaakt positivt 9dpo i september. De to andre gangene jeg har vært gravid har jeg ventet med å teste til ikm. Var ikke like obsessed på den tiden :hilarious:

Ja, jeg merker også veldig mye mer etter MAen! Veldig kraftige el-smerter og i går var jeg så utrolig øm i magen!
Tror det blir testing neste onsdag. Da er jeg mellom 9-10 dpo. Testet svaaakt positivt 9dpo i september. De to andre gangene jeg har vært gravid har jeg ventet med å teste til ikm. Var ikke like obsessed på den tiden :hilarious:
Jeg sier jeg bestandig skal vente til 10 dpo, men starter alltid rundt 7-8 dpo :hilarious: fått positiv test 9 og 10 dpo da.

Hvor mange aksjer legger dere? Vi får til i dag og kanskje i morgen. Blir så stress i morgen, for jeg må reise så tidlig.. Er så redd det ikke holder med bare 1 gang
Blir få ganger denne gangen, ble en veldig gammel dose her på fredagen og 1 i dag, el i morgen, så får prøve på en i morgen også :confused005

Der kom den på high i hvertfall :happy: hadde masse el smerter i går kveld. Det er nytt etter MA. Har kanskje ikke sluppet helt ennå, men tror ila dagen. Har noe smerter ennå.
Vis vedlegget 456744
Jeg hadde aldri el smerter før MA.
Dette er andre syklus etter MA og hadde ekstremt mye smerter på el dagen endte opp med å ta en Paracet. Aldri gjort det før. Men fikk el midt i syklus cd14 noe som er vanlig for meg.

Ser at flere skriver de har fått mer el smerter etter MA og det kan jo forklare hvorfor jeg hatt så mye smerter og under lang tid denne syklusen. Føler jeg hatt el en uke nå. Hatt en mens etter MA - er det samme for dere andre som nå har sterkere el smerter?

Ser at flere skriver de har fått mer el smerter etter MA og det kan jo forklare hvorfor jeg hatt så mye smerter og under lang tid denne syklusen. Føler jeg hatt el en uke nå. Hatt en mens etter MA - er det samme for dere andre som nå har sterkere el smerter?
Har ikke smerter i en uke, men merker det dagen før el at noe skjer, så merker jeg når egget slipper også er jeg veldig øm i livmoren/eggstokkene 1dpo. Kjente litt før MAen også mener jeg, men ikke i nærheten av så kraftig som nå. Jeg har fått kort folikkelfase nå da så går nesten rett fra mensen til eggløsning :wtf:

Jeg kjente litt før MA, men ikke smerter sånn som nå. Jeg har hatt mens 2 ganger etter MA. Var mye sterkere etter mens nr 1, ikke så ille nå, men mye mer merkbart enn tidligere.

Har helt mistet troen på at vi får det til på egenhånd, men er veldig gøy å følge andre sine reiser så hiver meg med her. Og kanskje den plutselig sitter?

Mallamora - 31 - B2 - PP25 - EL 29/03 - IKM 12/04
Velkommen :love017
Trist å lese at dere har prøvd så lenge! Kan jeg spørre om dere får noe form for hjelp? :Heartred håper virkelig det klaffer for dere :Heartred

Der kom den på high i hvertfall :happy: hadde masse el smerter i går kveld. Det er nytt etter MA. Har kanskje ikke sluppet helt ennå, men tror ila dagen. Har noe smerter ennå.
Vis vedlegget 456744
Jeg har hatt smerter i dagene før el og er veldig øm i dagene etter. Dette opplevde jeg i noen sykluser etter EXU og nå etter MA. Så det virker som at det er noe som klusser til noe i kroppen, aldri kjent noe som helst tidligere!

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp