Det er så tungt, det er vanskelig å holde motet oppe måned etter månedSå hyggelig at du spør!Jeg er 12 dpo idag og har fortsatt helt negative tester. Har gitt opp denne syklusen, og kjenner det tar på å ikke ha fått en eneste positiv test siden jeg startet prøvingen for 6 mnd siden. Kjenner jeg har begynt å bli litt bekymret og stressa for om det noen gang kommer til å gå. Vet at det normalt sett kan ta opp til et år, men hadde egentlig trodd og håpet at det skulle ta kortere tid... Eneste positive er jeg denne syklusen har en lengre lutealfase, sist hadde jeg 10 dager og det er jo i korteste laget.
det er jo bra den er lengere da, håper den holder seg sånn eller at egget har festet seg sent og at du får positiv test litt senere! Jeg venter med å sette deg på tr til den faktisk dukker opp

Jeg er 12 dpo idag og har fortsatt helt negative tester. Har gitt opp denne syklusen, og kjenner det tar på å ikke ha fått en eneste positiv test siden jeg startet prøvingen for 6 mnd siden. Kjenner jeg har begynt å bli litt bekymret og stressa for om det noen gang kommer til å gå. Vet at det normalt sett kan ta opp til et år, men hadde egentlig trodd og håpet at det skulle ta kortere tid... Eneste positive er jeg denne syklusen har en lengre lutealfase, sist hadde jeg 10 dager og det er jo i korteste laget.
Men det er nok ikke noe der. Vet at håpet ikke er ute, men det føles sånn. Går bare rett i kjelleren og tenker at dette aldri kommer til å gå, spesielt med mannlig faktor inne i bildet som gir veldig dårlige odds. Hvorfor må symptomene bli så rare og gi meg falskt håp
)
12dpo idag.
håper du får positiv test snart
håper spiren klamrer seg godt fast
Er så utrolig glad på dine vegne nå
Vel fortjent! Satser på at det blir terminspire
ja, tok digital på samme urin som tidligere og da var streken mye svakere. Men sparer en til imorgen, har tre igjen 
"
men det blei ikke spørsmål om det heller. Legger ved bilde av dagens test. De har ikke blitt så mye sterkere syns jeg da. IKM var nok igår idag.
her kommer testene.. Den grønne nederst er fra idag, og den rosa nederst er fra idag. Stavtest er også dagens.