Nukis
Gift med forumet
Februarhjertene2017
Marsboerne2017
August 2018
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
SerTok helt avsted med testingenførst en, deretter to og så to til
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SerTok helt avsted med testingenførst en, deretter to og så to til
![]()
Jeg tør virkelig ikke å håpeDu skal definitivt ha en baby![]()
![]()
Tok 1 i stad. Er ikke så mye å rope hurra over akkuratJeg tør virkelig ikke å håpehar du testet noe mer?
![]()
Absolutt strek der fortsatt, jeg håper videre for degTok 1 i stad. Er ikke så mye å rope hurra over akkuratHar tatt blodprøve i dag så blir det ny på fredag. Men, tviler på at det går min vei denne gangen
TakkAbsolutt strek der fortsatt, jeg håper videre for deg![]()
Må jo være noe når det er strek på mange!Tok helt avsted med testingenførst en, deretter to og så to til
![]()
Skal du ta ny blodprøve?Så da får vi se om det er kjemisk eller tidlig stadie.
Krysser fingrene for deg og håper virkelig den bare er treg i begynnelsenTok 1 i stad. Er ikke så mye å rope hurra over akkuratHar tatt blodprøve i dag så blir det ny på fredag. Men, tviler på at det går min vei denne gangen
Åå, takk som spør! Jeg tror kanskje jeg hadde EL senere enn beregnet, muligvis 20. eller 21/3. Så jeg håper fortsatt litt på positiv test! Hadde litt rosa på papiret midt på dagen i dag, men ikke kommet noe mer, så kan jo være implantasjonsblødning
Krysser fingrene for at tr ikke dukker opp og at du får positiv test snartÅå, takk som spør! Jeg tror kanskje jeg hadde EL senere enn beregnet, muligvis 20. eller 21/3. Så jeg håper fortsatt litt på positiv test! Hadde litt rosa på papiret midt på dagen i dag, men ikke kommet noe mer, så kan jo være implantasjonsblødningHar ellers «kramper», dog veldig annerledes type for meg å være. De er mer stikkende enn de pleier, og det er veldig konsentrert bak symfysen/i livmor, istedenfor utbredt over hele nedre del av magen, som det bruker å være. Men prøver å ikke ha for store forhåpninger, for det har jeg brent meg på før
![]()
Testet litt de siste dagene, men mer ut som skygger, om noe i det hele tattKrysser fingrene for at tr ikke dukker opp og at du får positiv test snarthar du testet noe til nå?
Sniker. Er ikke det fin stigning da?Dagens første test. Treg stigning, ser ikke så lovende ut. Men ingen tvil om at det faktisk er en ekte strek og ikke skygge nå!!![]()
Den øverste 11 og de to andre 12dpoSniker. Er ikke det fin stigning da?Hvilken DPO er testene tatt?
Jeg ser desverre ikke noe på disseTestet litt de siste dagene, men mer ut som skygger, om noe i det hele tattVis vedlegget 457741Vis vedlegget 457742
Jeg ser streken tydligere på den nederste rosaDagens første test. Treg stigning, ser ikke så lovende ut. Men ingen tvil om at det faktisk er en ekte strek og ikke skygge nå!!![]()
Håper den tar en lite hopp snartDagens første test. Treg stigning, ser ikke så lovende ut. Men ingen tvil om at det faktisk er en ekte strek og ikke skygge nå!!![]()
Så hyggelig at du spør!