❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

@CD94 Og @Matilde_ hvordan går det med dere? :Heartred
Åå, takk som spør! Jeg tror kanskje jeg hadde EL senere enn beregnet, muligvis 20. eller 21/3. Så jeg håper fortsatt litt på positiv test! Hadde litt rosa på papiret midt på dagen i dag, men ikke kommet noe mer, så kan jo være implantasjonsblødning :happy: Har ellers «kramper», dog veldig annerledes type for meg å være. De er mer stikkende enn de pleier, og det er veldig konsentrert bak symfysen/i livmor, istedenfor utbredt over hele nedre del av magen, som det bruker å være. Men prøver å ikke ha for store forhåpninger, for det har jeg brent meg på før :shifty:

Åå, takk som spør! Jeg tror kanskje jeg hadde EL senere enn beregnet, muligvis 20. eller 21/3. Så jeg håper fortsatt litt på positiv test! Hadde litt rosa på papiret midt på dagen i dag, men ikke kommet noe mer, så kan jo være implantasjonsblødning :happy: Har ellers «kramper», dog veldig annerledes type for meg å være. De er mer stikkende enn de pleier, og det er veldig konsentrert bak symfysen/i livmor, istedenfor utbredt over hele nedre del av magen, som det bruker å være. Men prøver å ikke ha for store forhåpninger, for det har jeg brent meg på før :shifty:
Krysser fingrene for at tr ikke dukker opp og at du får positiv test snart :joyful: har du testet noe til nå?

Sniker. Er ikke det fin stigning da? :) Hvilken DPO er testene tatt?
Den øverste 11 og de to andre 12dpo :shy: (den blå blir tatt bare for å stilne testetrang)
jeg ser bare for meg at stigningen er litt for treg, men ser hvertfall at det er en ekte strek denne gangen :happy:

Dagens første test. Treg stigning, ser ikke så lovende ut. Men ingen tvil om at det faktisk er en ekte strek og ikke skygge nå!! :nailbiting:
Jeg ser streken tydligere på den nederste rosa :joyful: men husk at det tar ca 48 timer for hcg å doble seg, så du burde sammenligne annenhver dag for å få et bedre bilde :happy:
Håper streken utvikler seg :Heartred

@CD94 Og @Matilde_ hvordan går det med dere? :Heartred
Så hyggelig at du spør! :Heartpink Jeg er 12 dpo idag og har fortsatt helt negative tester. Har gitt opp denne syklusen, og kjenner det tar på å ikke ha fått en eneste positiv test siden jeg startet prøvingen for 6 mnd siden. Kjenner jeg har begynt å bli litt bekymret og stressa for om det noen gang kommer til å gå. Vet at det normalt sett kan ta opp til et år, men hadde egentlig trodd og håpet at det skulle ta kortere tid... Eneste positive er jeg denne syklusen har en lengre lutealfase, sist hadde jeg 10 dager og det er jo i korteste laget.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp