EkstraKjærlighetÅGi
Forelsket i forumet
Det blir nok tr på meg som vanlig denne syklusen. Kjenner jeg har skikkelig pre-tr humørdipp
Med alt av negativitet og null håp for graviditet noen gang som det pleier å føre med seg 
Med alt av negativitet og null håp for graviditet noen gang som det pleier å føre med seg 
nå er det par stk på jobb som vet. Og aller nærmeste familie. Syns det er lettere om de vet om noe skulle skje igjen. Håper jo så inderlig at vi ikke får svar på noe nipt test som kan gi utslag.
har gått og kjent på murringer, oppblåsthet og en generelt rar følelse i magen (mulig fordi jeg vet det jeg vet også), og slitt med å ikke si noe på jobb
blir 1 pp pause herfra nå. Ikke pga. Dette, men var litt bestemt fra før da jeg ikke ønsker ks midt i romjula.
Lite sannsynlig på 13 dpo

når begynner du å teste?
Her er jeg bare 5DPO, og vurderer å booke tur til Dyreparken i påsken for å ha noe å glede meg til, så slipper jeg å bli så furt om det ikke går veien denne måneden heller 
Testene ble bare svakere og svakere og til slutt helt negative. Så tok blodprøve som viste 5 hcg. Så var nok en kjemisk. Nå blir det PP 10, håper virkelig at det klaffer snart
håper spiren sitter syklusen dere prøver igjen.

hvor mange dpo er du idag? Gratulerer