Ultralydbilder ✨

Ble satt fram en dag, så 8+1 i dag veldig godt å se og høre at alt sto bra til❤️

et spm ; noen som på ultralyd har hatt et ekstra hulrom i livmor? Altså som om det skulle vært en til der, men ingen tegn til et foster ? Jeg hadde det, så hun lette litt ekstra etter en til, men sa at hun ikke kunne si at det hadde vært en til der, og at jeg definitivt kun hadde en inni der nå. Jeg har ikke blødd , så det hele var litt merkelig? Aldri opplevd før :smiley-ashamed004
Hei, Jeg vil bare si ifra om at personnummeret ditt med på bildet

Ble satt fram en dag, så 8+1 i dag veldig godt å se og høre at alt sto bra til❤️

et spm ; noen som på ultralyd har hatt et ekstra hulrom i livmor? Altså som om det skulle vært en til der, men ingen tegn til et foster ? Jeg hadde det, så hun lette litt ekstra etter en til, men sa at hun ikke kunne si at det hadde vært en til der, og at jeg definitivt kun hadde en inni der nå. Jeg har ikke blødd , så det hele var litt merkelig? Aldri opplevd før :smiley-ashamed004
Jeg opplevde i uke 7+2 at gynekologen fant et ekstra hulrom, men at det ikke var noe der. Jeg vet det kun var snakk om et embryo i utgangspunktet, for her er det IVF :)

Jeg tror du kan rapportere det og be om at det slettes

Har gjort det så får se om det blir noe respons :smiley-ashamed004 rediger-knappen er borte hos meg så får ikke gjort noe med det selv …
Borte her også. Men kanskje mulig i appen? Usikker

Urutinert av meg! :smiley-ashamed004 Men vet ikke hvordan jeg får slettet det?
Du kan redigere innlegget ditt og ta vekk bildet. Redigere det og sette det inn igjen. :happy: Altså, for å redigere må du trykke på der det er tre prikker og en pil ved siden av rapporter knappen.

Har gjort det så får se om det blir noe respons :smiley-ashamed004 rediger-knappen er borte hos meg så får ikke gjort noe med det selv …

Det er nå fikset slik at du kan redigere, og bildet er fjernet.

Back
Topp