Ultralydbilder ✨

Var på OTUL i dag. Jeg var skikkelig nervøs for jeg har følt meg så bra i det siste. Men inni der lå det en veldig aktiv krabat. Den både sparka og slo i meg, tok salto og snudde rumpa til jordmor :laughing002 Jeg er 13+2:Heartred

Vedlegg

• IMG_6736.jpeg
    IMG_6736.jpeg
    299,4 KB · Visninger: 74
  • IMG_6735.jpeg
    IMG_6735.jpeg
    312,1 KB · Visninger: 74
Perfekte lille jenta vår på TOUL i dag :Heartpink

Ble satt én dag frem, så 13+0 i dag! Alle organer var helt normale, ti fingre, ti tær og skikkelig trutmunn. Hun sparket, danset og turnet, så hun sa det ikke var rart at jeg kjente mye liv. Veldig stas for pappaen å se også!

F976E5DC-D26A-4598-BB47-B83BEEBB63B2.jpeg

Har dere fått vite kjønn på TOUL? Eller privat? :love017 Og i hvilken uke?
Via NIPT i uke 9-10 med alle 3. Bekreftet igjen via privat ultralyd i uke 12+5 alle gangene.
De oppgir i utgangspunktet svært sjeldent kjønn på TOUL, så om du ikke vil vente frem til OUL må du gå privat :Heartpink

8-6 og bittesmå bein som sprellet. En aktiv baby! Har kjent kiling ei god stund og kjenner spark allerede nå uke 10.

Noen som vet hva sirkelen midt I der er for noe?
Ååå så godt å lese! Jeg har kjent denne fiskehalen/sommerfuglen eller hva man nå beskriver det som, lenge! Og har følt meg helt sprø, for det skal jo ikke gå an? :laughing002

Kjenner det jeg også... Men de sier jo at man kan kjenne det tidligere når man har kjent det før... :) for min del som så er det nok lettere når jeg ligger og er kvalm, hadde nok ikke kjent det hvis jeg hadde beveget meg rundt omkring.

Ååå så godt å lese! Jeg har kjent denne fiskehalen/sommerfuglen eller hva man nå beskriver det som, lenge! Og har følt meg helt sprø, for det skal jo ikke gå an? :laughing002
Om du har gått gravid flere ganger, er det absolutt mulig å kjenne liv nå! Med første kjente jeg i uke 14 med morkake bak, med nr. 2 i uke 11 med morkake foran, samme nå med nr. 3 i uke 10/11 med morkake foran. Nå vet jeg jo godt hvordan det kjennes også, med første hadde jeg ikke peiling på hva jeg skulle kjenne etter :hilarious:

Om du har gått gravid flere ganger, er det absolutt mulig å kjenne liv nå! Med første kjente jeg i uke 14 med morkake bak, med nr. 2 i uke 11 med morkake foran, samme nå med nr. 3 i uke 10/11 med morkake foran. Nå vet jeg jo godt hvordan det kjennes også, med første hadde jeg ikke peiling på hva jeg skulle kjenne etter :hilarious:
Ja ikke sant, jeg kjenner jo igjen følelsen! Jeg kan ikke forklare hva annet det kan være. Dette er nr 4. Har hatt morkaken foran med alle, og huske jeg kjente liv rundt uke 11 sist gang.
Vet ikke hvor morkaken havner nå da. Håper det er bak for en gangs skyld :laughing002

En perfekt liten aktiv gutt som mer enn gjerne ville vise seg frem! Jordmor hadde ingen problem med å se kjønn allerede :Heartred 12+0, men ble målt frem til 12+5. beholder termindato 09.oktober.
I ekstase! Nå venter vi bare på NIPT resultatet neste uke

Vedlegg

• IMG_0095.jpeg
    IMG_0095.jpeg
    310,8 KB · Visninger: 46
Back
Topp