Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sirkelen er plommesekken8-6 og bittesmå bein som sprellet. En aktiv baby! Har kjent kiling ei god stund og kjenner spark allerede nå uke 10.
Noen som vet hva sirkelen midt I der er for noe?
Hun ser ut som en jente
FantastiskPerfekte lille jenta vår på TOUL i dag
Ble satt én dag frem, så 13+0 i dag! Alle organer var helt normale, ti fingre, ti tær og skikkelig trutmunn. Hun sparket, danset og turnet, så hun sa det ikke var rart at jeg kjente mye liv. Veldig stas for pappaen å se også!
Vis vedlegget 457133
Via NIPT i uke 9-10 med alle 3. Bekreftet igjen via privat ultralyd i uke 12+5 alle gangene.Har dere fått vite kjønn på TOUL? Eller privat?Og i hvilken uke?
Takk for svarVia NIPT i uke 9-10 med alle 3. Bekreftet igjen via privat ultralyd i uke 12+5 alle gangene.
De oppgir i utgangspunktet svært sjeldent kjønn på TOUL, så om du ikke vil vente frem til OUL må du gå privat![]()
Ååå så godt å lese! Jeg har kjent denne fiskehalen/sommerfuglen eller hva man nå beskriver det som, lenge! Og har følt meg helt sprø, for det skal jo ikke gå an?8-6 og bittesmå bein som sprellet. En aktiv baby! Har kjent kiling ei god stund og kjenner spark allerede nå uke 10.
Noen som vet hva sirkelen midt I der er for noe?
Om du har gått gravid flere ganger, er det absolutt mulig å kjenne liv nå! Med første kjente jeg i uke 14 med morkake bak, med nr. 2 i uke 11 med morkake foran, samme nå med nr. 3 i uke 10/11 med morkake foran. Nå vet jeg jo godt hvordan det kjennes også, med første hadde jeg ikke peiling på hva jeg skulle kjenne etterÅåå så godt å lese! Jeg har kjent denne fiskehalen/sommerfuglen eller hva man nå beskriver det som, lenge! Og har følt meg helt sprø, for det skal jo ikke gå an?![]()
Ja ikke sant, jeg kjenner jo igjen følelsen! Jeg kan ikke forklare hva annet det kan være. Dette er nr 4. Har hatt morkaken foran med alle, og huske jeg kjente liv rundt uke 11 sist gang.Om du har gått gravid flere ganger, er det absolutt mulig å kjenne liv nå! Med første kjente jeg i uke 14 med morkake bak, med nr. 2 i uke 11 med morkake foran, samme nå med nr. 3 i uke 10/11 med morkake foran. Nå vet jeg jo godt hvordan det kjennes også, med første hadde jeg ikke peiling på hva jeg skulle kjenne etter![]()