J-40453713
Flørter med forumet
Det var godt å høre, da kan jeg slippe den bekymringen! TakkDette fikk jeg beskjed om også. At jeg ikke måtte bli redd hvis jeg blødde litt pga slimhinnene![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var godt å høre, da kan jeg slippe den bekymringen! TakkDette fikk jeg beskjed om også. At jeg ikke måtte bli redd hvis jeg blødde litt pga slimhinnene![]()
Så bra det stoppetDet var godt å høre, da kan jeg slippe den bekymringen! TakkHar ikke blødd mer heller
Er ikke meg du siterte, men jeg var på Baby screen i dag i Strømstad. Syntes de var veldig flinke og veldig nøye. God opplevelse.
Ser dere har vært på babyscreen? Hvilken opplevelse hadde du av klinikken? Har du tatt kjønnstest?
Så godt å høre! Hvor langt er du på vei?Er ikke meg du siterte, men jeg var på Baby screen i dag i Strømstad. Syntes de var veldig flinke og veldig nøye. God opplevelse.
11+1Så godt å høre! Hvor langt er du på vei?
Veldig fin opplevelse
Ser dere har vært på babyscreen? Hvilken opplevelse hadde du av klinikken? Har du tatt kjønnstest?