Ultralydbilder ✨

Alt fint med den lille :love7 det var bare sprett og sprell, men jordmor klarte å ta noen fine bilder :p fikk høre hjerteslag og jordmor sa at babyen laget suttebevegleser med munn :D
Termin ble satt frem 7 dager!! Fra 9/10 til 2/10 :D
1000009290.jpg1000009286.jpg

Via NIPT i uke 9-10 med alle 3. Bekreftet igjen via privat ultralyd i uke 12+5 alle gangene.
De oppgir i utgangspunktet svært sjeldent kjønn på TOUL, så om du ikke vil vente frem til OUL må du gå privat :Heartpink
Hvor får man tatt nipt i uke 9-10? Ser overalt at blodprøven kan tas tidligst 10+0?

TOUL idag, og mini vinka til oss og viste gladelig fram det meste som jordmor hadde lyst til å sjekke :love017

Einaste han ikkje ville vise va kronjuvelane, der låg beina i kryss under heile undersøkinga:joyful: mi er nå veldig spente på kven som kjem i oktober, då storebror va totalt motsatt, låg berre og sprella og mi trengte 3 TOUL for å få sjekka alt, med unntak av utstyret då, som han viste fram kvar gong:hilarious:

8CF3CC9E-DF49-4838-ACF3-EF9D5F08DCA2.jpeg

Last edited:
Klarte de å ta mål? De slet veldig med meg. Fikk gode mål av hodet og lårben, men ikke lengden fra hode til rumpe.
Fikk mål av CRL og hodeomkrets. Men var ikke så lett til tider! Vært veldig spretten de siste 4 ukene på UL. Tuller med at det er en danser :) Spent på om aktivitet i mammas liv tilsvarer samme aktivitet når h*n kommer ut..?!

Fikk mål av CRL og hodeomkrets. Men var ikke så lett til tider! Vært veldig spretten de siste 4 ukene på UL. Tuller med at det er en danser :) Spent på om aktivitet i mammas liv tilsvarer samme aktivitet når h*n kommer ut..?!
Erfaringsmessig… ja! Jenten min var ganske rolig, og det er hun fortsatt.
Guttene mine var ville i magen… og det er de fortsatt :laughing002

Back
Topp