Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble satt 4 dager frem på babyscreeen, hvordan ble det for deg? Fikk du bilder tilsendt på sms? Jeg har purret og enda ikke fått.
Jeg fikk link via mailJeg ble satt 4 dager frem på babyscreeen, hvordan ble det for deg? Fikk du bilder tilsendt på sms? Jeg har purret og enda ikke fått.
Hvor får man tatt nipt i uke 9-10? Ser overalt at blodprøven kan tas tidligst 10+0?Via NIPT i uke 9-10 med alle 3. Bekreftet igjen via privat ultralyd i uke 12+5 alle gangene.
De oppgir i utgangspunktet svært sjeldent kjønn på TOUL, så om du ikke vil vente frem til OUL må du gå privat![]()
Tok den i uke 9+0 med nr. 1 og nr. 2. Ultralydklinikken i KøbenhavnHvor får man tatt nipt i uke 9-10? Ser overalt at blodprøven kan tas tidligst 10+0?
Haha, samme gjorde spira på TUL i dag! Opp og ned og hopp, og ryggen til.Knøttet likte best å ligge med ryggen til og var ellers aldri stille.
Klarte de å ta mål? De slet veldig med meg. Fikk gode mål av hodet og lårben, men ikke lengden fra hode til rumpe.Haha, samme gjorde spira på TUL i dag! Opp og ned og hopp, og ryggen til.
Fikk mål av CRL og hodeomkrets. Men var ikke så lett til tider! Vært veldig spretten de siste 4 ukene på UL. Tuller med at det er en danserKlarte de å ta mål? De slet veldig med meg. Fikk gode mål av hodet og lårben, men ikke lengden fra hode til rumpe.
Erfaringsmessig… ja! Jenten min var ganske rolig, og det er hun fortsatt.Fikk mål av CRL og hodeomkrets. Men var ikke så lett til tider! Vært veldig spretten de siste 4 ukene på UL. Tuller med at det er en danserSpent på om aktivitet i mammas liv tilsvarer samme aktivitet når h*n kommer ut..?!