FørsteLykke
Flørter med forumet
Så fantastisk! Gratulerer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk! Gratulerer

TakkSå fantastisk! Gratulerer![]()
Hvor langt på vei er du?Alt så bra utVi fikk både høre og se det lille hjertet slå. Den lille reka er blitt 0,94cm stor! Det var en sterk og fantastisk opplevelse. Dette er jeg så glad jeg gjorde!

7 uker. Første gangen jeg er gravid. Syns det virket aaaalt for lenge å vente til OTULHvor langt på vei er du?![]()

Fullt forståelig! Jeg gikk på 3 private pluss de to ordinære med førstemann. Skal på ultralyd på tirsdag, da er jeg 6+6.7 uker. Første gangen jeg er gravid. Syns det virket aaaalt for lenge å vente til OTUL![]()
Så bra, for jeg kjente at dette ga mersmak og kommer nok til å gå flere gangerFullt forståelig! Jeg gikk på 3 private pluss de to ordinære med førstemann. Skal på ultralyd på tirsdag, da er jeg 6+6.![]()
Så spennende det blir på tirsdag - nå gleder jeg meg på dine vegne 
Sååå glad på dine vegne! Skal du fortsatt på sjekk om en uke?Tok en sjekk i litt panikk etter miniblødning i helgen. Der var det et lite embryo, stor plommesekk og et hjerte som banket normalt6+2
![]()
Bli sjekk om ei uke også jaSååå glad på dine vegne! Skal du fortsatt på sjekk om en uke?
Gratulerer

Heeeelt fantastisk! Ble så glad på deres vegne nå

så bra <3
Så godt å se <3 Er det utvendig ultralyd?Et lite blinkende hjerte med god hjertelydEr i uke 7, så mellom 7+4 og 7+5 er riktig enda. Hun målte lille til 1 cm, men hun gjorde det så fort, så ikke sikkert det stemmer.
Vis vedlegget 454915