Ultralydbilder ✨

Alt så bra ut :Heartred Vi fikk både høre og se det lille hjertet slå. Den lille reka er blitt 0,94cm stor! Det var en sterk og fantastisk opplevelse. Dette er jeg så glad jeg gjorde!

Vedlegg

• IMG_6519.jpeg
    IMG_6519.jpeg
    247,7 KB · Visninger: 42
Alt så bra ut :Heartred Vi fikk både høre og se det lille hjertet slå. Den lille reka er blitt 0,94cm stor! Det var en sterk og fantastisk opplevelse. Dette er jeg så glad jeg gjorde!
Hvor langt på vei er du? :Heartpink

7 uker. Første gangen jeg er gravid. Syns det virket aaaalt for lenge å vente til OTUL :smiley-ashamed008
Fullt forståelig! Jeg gikk på 3 private pluss de to ordinære med førstemann. Skal på ultralyd på tirsdag, da er jeg 6+6. :D

Fullt forståelig! Jeg gikk på 3 private pluss de to ordinære med førstemann. Skal på ultralyd på tirsdag, da er jeg 6+6. :D
Så bra, for jeg kjente at dette ga mersmak og kommer nok til å gå flere ganger :love2 Så spennende det blir på tirsdag - nå gleder jeg meg på dine vegne :love7

Et lite blinkende hjerte med god hjertelyd :love017 Er i uke 7, så mellom 7+4 og 7+5 er riktig enda. Hun målte lille til 1 cm, men hun gjorde det så fort, så ikke sikkert det stemmer. :Heartred
IMG_1944.jpeg

Back
Topp