Når jeg tok celleprøve nå første gangen så blødde jeg ikke noe omtrent, bare ett truseinnlegg den dagen og ingen direkte beskjed om ikke å ha sex. Da hadde jeg også den prøven noen dager før eggløsning. Da fikk jeg jo beskjed at det var igjen rusk som ville hindre meg.Har bare vært før vi prøvde, å ta en bit av tappen blødde jeg faktisk nesten ikke av, brukte bare truseinnlegg den dagen. Men du har nok et poeng med at man ikke bør ha sex, det husker jeg ikke om de sa noe om.
Konisering derimot ødelegger definitivt for prøving, "heldigvis" måtte jeg det før vi hadde planlagt å prøve, så det passet å vente 1 år til etter kontroll og celleprøve.
Nå håper jeg det er borte sånn at prøvinga ikke vil ha noe hinder, men så fikk jeg jo den beskjeden da og jeg datt i kjelleren.
Håper han tar ul også for å se om rusket er borte når han først skal ta prøver
Har kjent på mange av de samme følelsene. Mistet i MA I slutten av August og EL og mensen var noe forsinket etter dette. Så fikk EL noen dager senere enn jeg selv forventet. Har etter dette hatt regelmessige sykluser.
) så ønsker vi desemberbaby velkommen
Man får en annen holdning etter å ha mistet. Men vi føler fortsatt ikke at julebarn er tingen for oss… Men er veldig på gjerdet nå som EL er forsinket. Legge alt på hylla til mai eller bare prøve videre uten å stresse med testing av el og la naturen bestemme. Er veldig sliten og veldig usikker, og vi må ta et valg nå 
Får du tak i han så du kan stille litt spørsmål og bestemme deg? Evt. flytte til etter EL, hvis det føles bedre for deg
Her er det jo samfunnet vårt som har satt disse reglene rundt bhg, permisjon og kontantstøtte. Ikke rart det blir fødekaos på sykehusene.
Her er jo alle forskjellige da, håper at nestemann ikke blir like krevende 

Bli i alle fall to ganger om dagen de neste dagene, for sikkerhets skyld.
Kjipt, men sånn er det