❤️ IKM Uke 12 + 13 ❤️

Aha :) Jeg testet bare halve forrige mnd. Og da fikk jeg ikke full klaff. Denne måneden startet jeg testing tidligere, og tenkte å teste to ganger om dagen når jeg ser at det begynner å nærme seg. Denne mnd har det stått «på stedet hvil» lenge, så mulig det har noe å gjøre med når jeg tester. Vet ikke:confused005 Bli i alle fall to ganger om dagen de neste dagene, for sikkerhets skyld.
Jeg og blir å prøve mer iherdig med EL-testing denne syklusen. Det er pp2 etter uttak av spiral og kroppen går igjennom noe, så har lite oversikt enda. Kjente noe i venstre eggstokk nå, så tok en EL-test en uke før jeg tenkte å begynne å teste egentlig… det var en stripe der, så måtte søke litt om LH, fant en veldig interessant nettside om alle de forskjellige måtene LH kan oppføre seg hos forskjellige kvinner, noen kan få to «topper», andre kan ha jevnt svak strek og plutselig topp osv.

EL kom som forventet ikveld, og hadde aksjelegging natt til mandag, natt til onsdag og idag (torsdag) :smiley-angelic001 gleder meg til å komme over i dpo-land og krysser alt jeg har :love017 hadde vært godt med to streker nå siden vi å tenker å hoppe over neste gang (kun pga at det skjer så mye ellers i desember, og siden jeg ikke har prøvd så lenge og tror og håper jeg ikke vil slite så mye med å bli gravid igjen). Håper bare dagene blir å gå fort frem til testing, men det gjør de jo aldri! :hilarious:

Last edited:
4 DPO i dag, og i dag er termindatoen min med den babyen som endte i MA :sorry: Litt sårt, skal ærlig innrømme det. I helgen skal jeg i babyshower noe som blir litt tøft mentalt, men unner alle deres baby uansett hvordan det går med meg :Heartred Bare legger inn et lite ekstra ønske om at jeg allerede er gravid og at det klaffer med terminspire denne PP :smiley-angelic001 :Heartblue :Heartpink

Da ser det ut som det skjer litt her også! Forventet EL i morgen, og det stemmer med testene jeg i utgangspunktet hadde bestemt meg for å droppe denne pp-en :hilarious:

Vedlegg

• 20250307_063857.jpg
    20250307_063857.jpg
    1,3 MB · Visninger: 57
4 DPO i dag, og i dag er termindatoen min med den babyen som endte i MA :sorry: Litt sårt, skal ærlig innrømme det. I helgen skal jeg i babyshower noe som blir litt tøft mentalt, men unner alle deres baby uansett hvordan det går med meg :Heartred Bare legger inn et lite ekstra ønske om at jeg allerede er gravid og at det klaffer med terminspire denne PP :smiley-angelic001 :Heartblue :Heartpink
:Heartred Slike datoer er så vonde, håper at det klaffer for deg denne syklusen :Heartred
Skal også i babyshower til bestevenninne på mandag, hun ble gravid et par måneder etter jeg mistet og var redd for å fortelle det til meg.
Neste gang er det vår tur :love017

4 DPO her også♡ Jeg håper det klaffer for oss denne PP. Kos deg masse i helgen, selvom det kan være litt tøft mentalt:Heartbigred

Krysser fingrene for deg :Heartred Lurt å tenke på egen helse. Den er lett å glemme til fordel for alle andre noen ganger.
Takk :Heartred Hovedårsaken er 9 åringen min som skal utredes, vet allerede at hun kommer til å få 1 diagnose men jeg og de rundt av lærer/helsesykepleier etc er enig med meg i at der er mer og det er hele døgnet, jeg rekker ikke å puste snart uten at det er noe.
Og så ønsker vi en baby oppi alt dette for å gjøre det komplett :laughing005 Men jeg har troa på at det kommer til å hjelpe på hverdagen vår faktisk også på sikt, hun har ingen søskenbarn eller noe i slekta og det er sårt.

Har du begynt å teste etter EL?

Sender varme tanker og lykkeønskninger om graviditet til deg :Heartred

Nå begynner det å skje litt ting hos meg igjen - så I’m back!

Er på CD10 i dag og forventet fruktbar periode er ikke før om 7 dager, men så begynte jeg å merke tegn til el og tok en test. Ble overrasket over hvor sterk streken var, så kanskje el kommer tidligere denne runden enn på CD22/23 som den har gjort de siste gangene.. hadde vært fantastisk isåfall! Blir spennende å teste i dagene som kommer :dance008

Vedlegg

• IMG_4240.jpeg
    IMG_4240.jpeg
    20,1 KB · Visninger: 71
4 dpo i dag, har siden eggløsning hatt små murringer nederst i magen. I dag har jeg hatt ca 15 stikk på høyre side av magen, varte 30 min. Noen flere som har hatt sånn? Kan det være festesmerter?

Takk :Heartred Hovedårsaken er 9 åringen min som skal utredes, vet allerede at hun kommer til å få 1 diagnose men jeg og de rundt av lærer/helsesykepleier etc er enig med meg i at der er mer og det er hele døgnet, jeg rekker ikke å puste snart uten at det er noe.
Og så ønsker vi en baby oppi alt dette for å gjøre det komplett :laughing005 Men jeg har troa på at det kommer til å hjelpe på hverdagen vår faktisk også på sikt, hun har ingen søskenbarn eller noe i slekta og det er sårt.

Har du begynt å teste etter EL?
Det høres ut som dere har mye og stri med:HeartredJeg tenker at det alltid er fint med søsken. Selvsagt blir det mere «jobb» men uansett fint med den flokkfølelsen som flere barn gir. Hovedsakelig derfor vi har lyst på en til, ikke fordi jeg er så sykt gira på en babytid til, men veldig gira på å bli en til i gjengen.

Har testet etter EL i godt over en uke nå. Ikke noe utslag enda CD 13 i dag. Hva med deg?

Jeg og blir å prøve mer iherdig med EL-testing denne syklusen. Det er pp2 etter uttak av spiral og kroppen går igjennom noe, så har lite oversikt enda. Kjente noe i venstre eggstokk nå, så tok en EL-test en uke før jeg tenkte å begynne å teste egentlig… det var en stripe der, så måtte søke litt om LH, fant en veldig interessant nettside om alle de forskjellige måtene LH kan oppføre seg hos forskjellige kvinner, noen kan få to «topper», andre kan ha jevnt svak strek og plutselig topp osv.

Takk, så spennende info :) Her har det vært jevn svak strek lenge, så spent på hvordan det utarter seg videre denne mnd:)

Altså, hva skjer med denne syklusen min :dontknow Jeg griner av alt for tiden:hilarious: Det pleier aldri å være så voldsomt:think005 Jeg gråt av at mannen min ble glad for en gave han fikk av meg:angelic: Sånt griner jeg aldri av:hilarious: Hadde det ikke vært for at jeg såvidt er ferdig med tr besøk hadde jeg lurt på om noe var på gang.. Hele forrige syklus var på tur så da blir det vel spennende om el dukker opp som den skal:bag: Det er selvfølgelig fortsatt en evighet til (en ukes tid ish):shifty::hilarious:

Våger meg inn i en IKM gruppe igjen. Jeg har fått satt inn ett 5 dagers embryo i dag.

Honu- B2-Har IKM/ testdag 17.03.
Velkommen, lykke til!

Dagens jobb unnagjort :dance011Dvs. Les: annenhver dags jobb (vi er ikke så spreke at det blir hver dag..):cool:
Men et tips er å ta høyhoppingen før det er leggetid, da er det liksom mindre stress synes jeg, når jeg vet at det ikke går utover sovetiden min :hilarious:
Vi har brukt å ta hoppingen rett etter leggingen av lillemor. Da kan vi liksom kose oss resten av kvelden og hoppingen går som du sier ikke utover sovingen :hilarious:

Back
Topp