Jeg og blir å prøve mer iherdig med EL-testing denne syklusen. Det er pp2 etter uttak av spiral og kroppen går igjennom noe, så har lite oversikt enda. Kjente noe i venstre eggstokk nå, så tok en EL-test en uke før jeg tenkte å begynne å teste egentlig… det var en stripe der, så måtte søke litt om LH, fant en veldig interessant nettside om alle de forskjellige måtene LH kan oppføre seg hos forskjellige kvinner, noen kan få to «topper», andre kan ha jevnt svak strek og plutselig topp osv.AhaJeg testet bare halve forrige mnd. Og da fikk jeg ikke full klaff. Denne måneden startet jeg testing tidligere, og tenkte å teste to ganger om dagen når jeg ser at det begynner å nærme seg. Denne mnd har det stått «på stedet hvil» lenge, så mulig det har noe å gjøre med når jeg tester. Vet ikke
Bli i alle fall to ganger om dagen de neste dagene, for sikkerhets skyld.
What Does a Faint Line on an Ovulation Test Mean?
If you see a faint line on an ovulation test, LH was detected, but either hasn't spiked yet or already passed.
Bli i alle fall to ganger om dagen de neste dagene, for sikkerhets skyld.
gleder meg til å komme over i dpo-land og krysser alt jeg har
hadde vært godt med to streker nå siden vi å tenker å hoppe over neste gang (kun pga at det skjer så mye ellers i desember, og siden jeg ikke har prøvd så lenge og tror og håper jeg ikke vil slite så mye med å bli gravid igjen). Håper bare dagene blir å gå fort frem til testing, men det gjør de jo aldri! 
Ikke 19.
Litt sårt, skal ærlig innrømme det. I helgen skal jeg i babyshower noe som blir litt tøft mentalt, men unner alle deres baby uansett hvordan det går med meg
Bare legger inn et lite ekstra ønske om at jeg allerede er gravid og at det klaffer med terminspire denne PP

Men jeg har troa på at det kommer til å hjelpe på hverdagen vår faktisk også på sikt, hun har ingen søskenbarn eller noe i slekta og det er sårt.
Jeg griner av alt for tiden
Jeg gråt av at mannen min ble glad for en gave han fikk av meg
Sånt griner jeg aldri av
Det er selvfølgelig fortsatt en evighet til (en ukes tid ish)

Dvs. Les: annenhver dags jobb (vi er ikke så spreke at det blir hver dag..)