Her er det bare tull for min del… Stavtestene ble svakere i går kveld og i morges, og digital er fortsatt negativ.
HCG var 100% negativ på tidligtest i går, så er ikke den som lager trøbbel. «Skulle» hatt el 5/3. Er så syyykt skuffa, og følelsen av å miste en kontroll som alltid har vært der er veldig vanskelig å takle. Nå aner jeg plutselig ikke når el eller mensen kommer, og har brukt massssse penger på el-tester. Amathea anbefalte meg å slutte å el-teste, men jeg klarer ikke det heller…
Er så typisk når man ikke ønsker seg julebarn, at man skal miste oktoberbarnet også få ødelagt syklusen etterpå, så man ikke rekker novemberbarn. Nå er jeg så lei av hele greia, og av å ha så mye uflaks og ulykke, samtidig som jeg er desperat etter å bli gravid igjen etter tapet. Lurer på hvordan jeg og vi skal takle 2 mnd prøvefri… Mister helt motet nå
HCG var 100% negativ på tidligtest i går, så er ikke den som lager trøbbel. «Skulle» hatt el 5/3. Er så syyykt skuffa, og følelsen av å miste en kontroll som alltid har vært der er veldig vanskelig å takle. Nå aner jeg plutselig ikke når el eller mensen kommer, og har brukt massssse penger på el-tester. Amathea anbefalte meg å slutte å el-teste, men jeg klarer ikke det heller…Er så typisk når man ikke ønsker seg julebarn, at man skal miste oktoberbarnet også få ødelagt syklusen etterpå, så man ikke rekker novemberbarn. Nå er jeg så lei av hele greia, og av å ha så mye uflaks og ulykke, samtidig som jeg er desperat etter å bli gravid igjen etter tapet. Lurer på hvordan jeg og vi skal takle 2 mnd prøvefri… Mister helt motet nå

Har prøvd å gå mange runder på dette med julebarn, men hverken jeg eller mannen ønsker det fremdeles. Hvis jeg får el en uke for sent og at jeg går over termin som min søster og mor alltid har gjort, så begynner det å bli farlig nært julestria allerede da
Er nok derfor jeg stresser ekstra med dette, i tillegg til lengselen etter å ha bankende hjerte i magen igjen
Selv om vi begge to seriøst får træler i underlivet snart. 
Kjipt, men sånn er det
Har kjent på mange av de samme følelsene. Mistet i MA I slutten av August og EL og mensen var noe forsinket etter dette. Så fikk EL noen dager senere enn jeg selv forventet. Har etter dette hatt regelmessige sykluser.
) så ønsker vi desemberbaby velkommen 

Her er det jo samfunnet vårt som har satt disse reglene rundt bhg, permisjon og kontantstøtte. Ikke rart det blir fødekaos på sykehusene.
Her er jo alle forskjellige da, håper at nestemann ikke blir like krevende