❤️ IKM Uke 12 + 13 ❤️

Måtte kjøpe vanlig stav i tillegg til digital. :angelic: Her ser det jo faktisk ut som at det blir action snart? Skal ta ny i kveld!

Vedlegg

• IMG_3774.jpeg
    IMG_3774.jpeg
    304,9 KB · Visninger: 40
Har i følge EL-tester eggløsning i dag, på CD6! Fortsetter å teste i tilfelle, men den ene var positiv i går, og de er svakere i dag. Spørs om det klaffer når el er så tidlig?
Vi har prøvd å få det til da :)
Jeg hadde smerter som ligna på EL smerter på CD 8-9, reagerte litt på det synes det var merkelig. Men testa ikke før CD 10 og da var den på 0,20 på premom, så sank den igjen til 0.10 også steg den igjen. Antar jeg fikk utslag pga HCG siden jeg mistet nylig. Fikk EL på CD 15, men spøkte litt med mannen om at jeg har sluppet to egg i samme syklus så det blir dobbel lykke :laughing021

Du sa du hadde kort syklus nettopp, pleier du å ha det? For 21 dager er jo teknisk sett innenfor normalen, og da vil jeg jo tro at CD7 går an. Men CD6 var voldsomt tidlig :smiley-ashamed004
Da jeg prøvde på første kunne jeg få EL på CD10, og det ble jeg gravid på :)
Hadde kort syklus forrige gang også, derfor jeg startet testing (og prøving!) så tidlig denne gangen :) Håper det går, og at det ikke er tidlig overgangsalder!

Håper du har rett, har nå rikelig med eggløsningsslim i dag, vært ganske tørt siste 3-4 dagene så håper det øker igjen. Premom sier eggløsningen var i går nå, bra vi legger aksjer regelmessig :laughing002

Eggløsning på cd6 har jeg aldri hørt om før ! Man har jo knapt nok tørket opp etter tr :laughing005
Andre symptomer på el?
Hadde bare 3 dager med mens, mot normalt 5, så er veldig forvirret! Håper litt at det bare er noe kluss, og at el kommer om noen dager.

Hadde kort syklus forrige gang også, derfor jeg startet testing (og prøving!) så tidlig denne gangen :) Håper det går, og at det ikke er tidlig overgangsalder!
Hadde bare 3 dager med mens, mot normalt 5, så er veldig forvirret! Håper litt at det bare er noe kluss, og at el kommer om noen dager.
Sikkert bra du testet tidlig, just in case! Kortvarig mens har kanskje noe med det å gjøre, for da jeg kunne ha EL på CD10 så varte TR bare i 3-5 dager. Jeg har egentlig kort mens ennå, men etter den kom tilbake etter fødsel har jeg spottet i flere dager etter. Men nå tror jeg at EL er på CD13/14, syklusen er som regel på 28 dager, så litt lenger men stabil.
Går jo an å tempe for å finne ut når EL faktisk har vært, det syns jeg var veldig nyttig. Har ikke følt for det så langt i denne prøvinga, men lurer på om jeg vil vurdere det hvis det blir en PP til.

Sikkert bra du testet tidlig, just in case! Kortvarig mens har kanskje noe med det å gjøre, for da jeg kunne ha EL på CD10 så varte TR bare i 3-5 dager. Jeg har egentlig kort mens ennå, men etter den kom tilbake etter fødsel har jeg spottet i flere dager etter. Men nå tror jeg at EL er på CD13/14, syklusen er som regel på 28 dager, så litt lenger men stabil.
Går jo an å tempe for å finne ut når EL faktisk har vært, det syns jeg var veldig nyttig. Har ikke følt for det så langt i denne prøvinga, men lurer på om jeg vil vurdere det hvis det blir en PP til.
Ja, tenker jeg skal prøve det neste runde om denne syklusen er like kort som forrige.

Ja, tenker jeg skal prøve det neste runde om denne syklusen er like kort som forrige.
Greit å være sikker på EL! Selv jeg som har så godt som "textbook" syklus syns det, så får se om jeg også begynner :p

Da har jeg fått Babyplan i posten :hello2 Så nå er jeg klar med 5 EL-tester igjen av Clearblue advanced, og en haug Babyplan staver:hello2 Syns alltid det er vanskelig å vite når jeg skal starte EL-testing siden syklusen min varierer fra 28 til 34 dager, og den siste nå (mest sannsynligvis pga operasjon) var oppe i 38 dager:think005 Prøver liksom å sløse så lite som mulig i forhold til økonomi siden mannlig faktor tilsier at det er veldig liten sannsynlighet uansett:bag:

Bruker vanligvis å ha mye EL-slim, denne gangen føler jeg at jeg har litt mindre. Har derfor testet for EL, noe jeg i utgangspunktet tenkte jeg ikke skulle gjøre denne runden. I går hadde jeg rikelig med EL-slim og i dag føler jeg det omtrent er tørt.... Testene er negative og jeg venter ikke EL før på lørdag.. håper ikke kroppen tuller med meg nå :rolleyes: Vi har i allefall lagt inn aksjer annenhver dag siden TR var på besøk, så håper i allefall kroppen spiller litt på lag..

Hva skjer her? Trodd jeg mistet «toppen» forrige mnd. Men nå ser det jo like dystert ut. Begynner å lure på om jeg ikke har EL i det hele tatt.. :confused005
IMG_8091.jpeg

Da har jeg fått Babyplan i posten :hello2 Så nå er jeg klar med 5 EL-tester igjen av Clearblue advanced, og en haug Babyplan staver:hello2 Syns alltid det er vanskelig å vite når jeg skal starte EL-testing siden syklusen min varierer fra 28 til 34 dager, og den siste nå (mest sannsynligvis pga operasjon) var oppe i 38 dager:think005 Prøver liksom å sløse så lite som mulig i forhold til økonomi siden mannlig faktor tilsier at det er veldig liten sannsynlighet uansett:bag:
Nesten en uke i differanse må være litt slitsomt å forholde seg til når man tester for el ja.
Får dere noe hjelp siden sjansen er så lav ?

Det er ikke bare fordi du har en annen type el test det ser så kjipt ut da? :bookworm:
Hm, ja si det.:bag:Egentlig trodde jeg at jeg bare hadde en type tester, men ser jo at den er annerledes. Mulig det er noe rester fra de jeg kjøpte på normal forrige syklus.

Det blir spennende å se i morgen tidlig om det er svakere eller sterkere da..

Her har jeg begynt å få EL-slim og vi er begynt aksjelegging. Forventet EL er på lørdag så tenker annenhver dag med aksjer frem til fredag, da kjører vi en runde, og på selve EL dagen må vi nok også kjøre en liten runde :happy: :D
Fader å, hører flere her inne er spreke på det der ass, føler meg eldgammal her jeg sitter å leser; jeg syns vi var så sykt flinke sist runde (første PP) men det endte jo med at vi begge ble «ødelagt» (i det området businessen foregår) :blackeye: så når eggløsning ENDELIG dukket opp (typ 5 dager senere enn beregnet) da klarte vi ikke legge inn mer :hilarious:

Fader å, hører flere her inne er spreke på det der ass, føler meg eldgammal her jeg sitter å leser; jeg syns vi var så sykt flinke sist runde (første PP) men det endte jo med at vi begge ble «ødelagt» (i det området businessen foregår) :blackeye: så når eggløsning ENDELIG dukket opp (typ 5 dager senere enn beregnet) da klarte vi ikke legge inn mer :hilarious:
Vi er ikke spreke vi heller :hilarious: Det ble ikke noe i dag, så da ble det bare 2 ganger ila den fruktbare perioden (kan hende i morgen går da, men er liten sjanse for å bli gravid dagen etter EL. Hvis den var i dag da, kan ha vært i går). Sier meg uansett passe fornøyd med det :happy:

Samme her:hilarious:

Foreløbig går det greit, men må ærlig innrømme at når EL har vært så blir det en liten pause på den fronten der :hilarious:

Back
Topp