Klagetråd

Føler meg ensom og føler dagene er så lange... Mannen kommer hjem så sent hver dag og forstår ikke følelsene mine... I dag var gråte dag...
Så leit å høre at du har det sånn❤️ Ville bare si at du ikke er alene! Jeg føler meg også veldig alene ettersom samboer ikke vil forholde seg så mye til graviditeten før jeg er i uke 12 etter to spontanaborter nå.. så dagene går veldig sagte her og. Håper du snart føler deg bedre❤️

I kveld lå jeg helt slått ut av uggen følelse i magen. Litt småkvalm, men ikke sånn at det kjentes ut som at jeg måtte spy. Bare uggen og null energi. Litt godt også, å kjenne at det faktisk er noe som skjer i kroppen❤️

Sjønner godt du er redd for MA. Spes når du har opplevd det før. Håper alt går bra:Heartred Jeg er 7+2 i dag. Så vi er ca like langt på vei. Graviditetsuke 8,er litt usikker på hva det betyr da :hilarious: men det var noe med det i denne statistikken da. Jeg hadde også en dag i forige uke der jeg ikke var noe kvalm,men dagen etterpå så kom den tilbake.
Ja huff, en ting er SA, det merker en jo. Men her ville ikke kroppen kvitte seg med det og fant det ut på ultralyd, noe som var så ufattelig tungt. Har helt angst for å oppleve det igjen. Spennende. Jeg synes det er helt greit om kroppen gir meg litt pause til å få påfyll av energi igjen og spise litt. Men kan godt komme tilbake imorgen altså :p For det er skikkelig nervepirrende når eneste en har dom symptom er kvalme også er den plutselig ut av det blå borte.

Så utrolig kjedeli å våkne mitt på natta å ikke få til å såve. Våkna kl 1,sulten, så sto opp for å spise. Nå er kl snart 3 å jeg får enda ikke såve,å er sulten igjen :arghh:

Føler meg ensom og føler dagene er så lange... Mannen kommer hjem så sent hver dag og forstår ikke følelsene mine... I dag var gråte dag...

Føler med deg og @Trønderen98. Min vil heller ikke forholde seg så mye til dette før det har gått 12 uker. Han var mye mer "på" ved forrige svangerskap (som endte i en MA). Det er kjipt, men det er vel en forsvarsmekanisme. Jeg velger da heller å bruke venninna mi mer :Heartred

Føler med deg og @Trønderen98. Min vil heller ikke forholde seg så mye til dette før det har gått 12 uker. Han var mye mer "på" ved forrige svangerskap (som endte i en MA). Det er kjipt, men det er vel en forsvarsmekanisme. Jeg velger da heller å bruke venninna mi mer :Heartred
«fint» å høre at vi er flere❤️ Det er nok en forsvarsmekanisme hos han også j, han tok det veldig tungt sist SA da vi hadde sett hjerte 3 ganger på ultralyd og jeg tror han hadde begynt å glede seg veldig.. jeg skjønner at de gjør d sånn, men jeg bare skulle ønske det var like lett for oss

«fint» å høre at vi er flere❤️ Det er nok en forsvarsmekanisme hos han også j, han tok det veldig tungt sist SA da vi hadde sett hjerte 3 ganger på ultralyd og jeg tror han hadde begynt å glede seg veldig.. jeg skjønner at de gjør d sånn, men jeg bare skulle ønske det var like lett for oss
Samme med min samboer, første gang var han så sinnsykt glad og snakka om det hver dag. Nå er det veldig lite snakk. Men jeg tror også det er en forsvarsmekanisme. En føler seg fort litt alene, heldigvis har jeg min søster og dele med samt en venninne.

Samme med min samboer, første gang var han så sinnsykt glad og snakka om det hver dag. Nå er det veldig lite snakk. Men jeg tror også det er en forsvarsmekanisme. En føler seg fort litt alene, heldigvis har jeg min søster og dele med samt en venninne.
Jaa… så fint at du har andre du kan dele og glede deg med❤️

Her er det faktisk litt mere motsatt. Samboer viser mere glede over graviditeten,selv om jeg hadde SA i april. Var nok tyngst på meg. Så her er det mere jeg som ikke snakker så mye om graviditeten anna enn å klage på kvalmen :hilarious: :yuck: men jeg klarer ikke helt å glede meg før det begynner å bli trygt. Var litt samme med førstemann. Jeg var så redd for at det skulle gå galt,så jeg klarte ikke helt å glede meg skikkeli. Turde ikke å kjøpe noe til baby før etter uke 20. Men tror det har litt med at SA har vært ett problem blant kvinnene i min familie,å da har jeg vært redd for at det samme skulle skje meg.

Virker som en utrolig liten ting å klage over. Men jeg er så trøtt! Med melking av kyr, aktive barn, hus, hund osv så er jeg helt skutt! Kan ikke huske at jeg var så trøtt i de andre svangerskapene. Er vel bare å prøve å få inn en for-/ettermiddagshvil. Lettere sagt enn gjort med alt jeg heller burde gjort :inpain:
Godt med en utblåsning om ikke annet.

Edit: Mannen er stort sett borte og kjører traktor om dagene. Han driver ikke med full ansvarsfraskrivelse :hilarious:
Skjønneres veldig godt, har jo aldri drivi med fåes. Men har hatt hest og dyr helle livet så vet hva det vil si omtrent ❤️

Fortsatt ikke fått tilbake kvalmen, er så sykt rart etter en uke med heftig kvalme. Håper bare det er at symptomene kommet og går, og ikke noe galt.

Jeg er altså SÅ oppblåst! Magen står rett ut, på en helt unormal måte o_O

Æsj altså, nå fikk vi melding om at de va var på besøk hos i går har testet positiv på korona nå. Første gang jeg hadde spontanabort var etter koronavaksina og andre gang jeg mistet var når jeg hadde korona. Tilfeldig? Helt sikkert, men blir redd uansett

Æsj altså, nå fikk vi melding om at de va var på besøk hos i går har testet positiv på korona nå. Første gang jeg hadde spontanabort var etter koronavaksina og andre gang jeg mistet var når jeg hadde korona. Tilfeldig? Helt sikkert, men blir redd uansett
Uff, maks uflaks og skikkelig kjedelig!

Back
Topp