Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner til den,også med kvalme så brekker jeg meg hver gang jeg hoster.Kombinasjonen gravid og tørrhoste er PYTON. Kjennes ut som jeg revner innvendig.
Hahaha mannen min får så sykt gjennomgå at jeg er sikker på han tenker hver dag: Skal jeg leve med det monsteret i 9!!! Måneder Han skulle kjøpe frokost på et bakeri. Jeg var kvalm og klarte ikke si hva jeg ville ha. Så kom han ut med ostebriks med bacon og eggerøre!!!! Altså,, det mest kvalmende du finner Måtte kjøre med vinduet oppe hjem. Haha huffKjenner lunta er kortere nå plutselig, og ting mannen gjør får meg til å undre på hvordan vi fant hverandre. Han tørka stekepanna med den hvite t-skjorta si i dag liksom. Han ble full av brunt fett og sa bare «oi»… Ja… Det var kjempelurt.
Ny vri på å bare tørke hendene på buksaKjenner lunta er kortere nå plutselig, og ting mannen gjør får meg til å undre på hvordan vi fant hverandre. Han tørka stekepanna med den hvite t-skjorta si i dag liksom. Han ble full av brunt fett og sa bare «oi»… Ja… Det var kjempelurt.
Du gjør minst trippelt så mye som meg, så jeg skjønner godt du er skutt om dageneVirker som en utrolig liten ting å klage over. Men jeg er så trøtt! Med melking av kyr, aktive barn, hus, hund osv så er jeg helt skutt! Kan ikke huske at jeg var så trøtt i de andre svangerskapene. Er vel bare å prøve å få inn en for-/ettermiddagshvil. Lettere sagt enn gjort med alt jeg heller burde gjort
Godt med en utblåsning om ikke annet.
Edit: Mannen er stort sett borte og kjører traktor om dagene. Han driver ikke med full ansvarsfraskrivelse
Har ikke vært kvalm idag. Og er veldig bekymret for det siden jeg har vært døds kvalm siste 8 dagene.
Det har vært utrolig deilig, første dag jeg har laga middag på 8 dager nå og samboer er såå happy Fordi humøret og energien er på topp. Håper at det bare er kroppen som venner seg til hcg og at det er som du sier, den kommer litt fra og til.Jeg mister kvalmen i sånn 3 dager så kommer den tilbake i 1 og forsvinner igjen, har gått bra hittil med meg vertfall så tror det er normalt det også men jeg skjønner at det er veldig stressende, det er mye ekstragereier vi skal måtte gå gjennom
Appen helseoversikt har nå sånn kvalmeregistrering. Du registrere kvalme hver dag,altså styrke osv. Også får man opp hvor man ligger på statistikken. Også litt gode tips og råd. Jeg er i graviditetsuke 8 nå, er kvalm hele tiden men den er mere stabil.Det har vært utrolig deilig, første dag jeg har laga middag på 8 dager nå og samboer er såå happy Fordi humøret og energien er på topp. Håper at det bare er kroppen som venner seg til hcg og at det er som du sier, den kommer litt fra og til.
Takk skal sjekke ut. Jeg er 7+1 idag. Håper kvalmen kommer tilbake imorgen, men er jo ingen garanti for det. Skal tilbake på ultralyd neste uke, selv om jeg bare var for noen dager siden. Er då ufattelig redd for ny MA.Appen helseoversikt har nå sånn kvalmeregistrering. Du registrere kvalme hver dag,altså styrke osv. Også får man opp hvor man ligger på statistikken. Også litt gode tips og råd. Jeg er i graviditetsuke 8 nå, er kvalm hele tiden men den er mere stabil.
Sjønner godt du er redd for MA. Spes når du har opplevd det før. Håper alt går bra Jeg er 7+2 i dag. Så vi er ca like langt på vei. Graviditetsuke 8,er litt usikker på hva det betyr da men det var noe med det i denne statistikken da. Jeg hadde også en dag i forige uke der jeg ikke var noe kvalm,men dagen etterpå så kom den tilbake.Takk skal sjekke ut. Jeg er 7+1 idag. Håper kvalmen kommer tilbake imorgen, men er jo ingen garanti for det. Skal tilbake på ultralyd neste uke, selv om jeg bare var for noen dager siden. Er då ufattelig redd for ny MA.