Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Ja, fikk beskjed om at det var helt trygt brukte bedøvelse som er bedre for gravide også. Så bra at min opplevelse kunne hjelpe deg!Okey, det var nytt for meg. Men så bra at man slipper antibiotika da, bedre for spira god bedring og takk for info,nå føler jeg meg ikke så redd lenger.
Samme her Fikk kvalme sist torsdag, og siden da har den vært tilstede døgnet rundt.. Men håper det går seg til meg tidenHer har kvalmen meldt seg. Har ønsket meg symptomer i ukesvis nå, men når kvalmen først kom angret jeg fort
Ikke vær redd for å prioritere deg selv, ta den tiden du trenger og be reisefølget om pakkehjelpKlager over at vi hadde den varmeste dagen nedi Spania i dag, og har halve dagen ble brukt til kø/venting osv i solsteiken. Det resulterte i vanvittig hodepine og dårlig form nå til kvelden- og det gjenstår all pakking :-( Skikkelig tungt å motiverere seg, har rett og slett mest lyst til å gråte en skvett også drite i alt..