Klagetråd

Okey, det var nytt for meg. Men så bra at man slipper antibiotika da, bedre for spira :) god bedring og takk for info,nå føler jeg meg ikke så redd lenger.
Takk! Ja, fikk beskjed om at det var helt trygt :) brukte bedøvelse som er bedre for gravide også. Så bra at min opplevelse kunne hjelpe deg!

Her har kvalmen meldt seg. Har ønsket meg symptomer i ukesvis nå, men når kvalmen først kom angret jeg fort :laughing002
Samme her :hilarious: Fikk kvalme sist torsdag, og siden da har den vært tilstede døgnet rundt.. Men håper det går seg til meg tiden:love7

Brekker meg så lett av vonde/sterke lukter om dagen! Gruer meg til å begynne på jobb igjen etter ferien. Jobber med mennesker som ikke alltid klarer å ivareta personlig hygiene så her er det mange lukter ute å går, røyk, hasj, kroppslukter, overdrevent parfymebruk :dead:

Klager over at vi hadde den varmeste dagen nedi Spania i dag, og har halve dagen ble brukt til kø/venting osv i solsteiken. Det resulterte i vanvittig hodepine og dårlig form nå til kvelden- og det gjenstår all pakking :-( Skikkelig tungt å motiverere seg, har rett og slett mest lyst til å gråte en skvett også drite i alt..

Klager over at vi hadde den varmeste dagen nedi Spania i dag, og har halve dagen ble brukt til kø/venting osv i solsteiken. Det resulterte i vanvittig hodepine og dårlig form nå til kvelden- og det gjenstår all pakking :-( Skikkelig tungt å motiverere seg, har rett og slett mest lyst til å gråte en skvett også drite i alt..
Ikke vær redd for å prioritere deg selv, ta den tiden du trenger og be reisefølget om pakkehjelp :Heartpink

Endelig hjemme fra ferie. Vi har kjøpt ny bil, og den er helt ny, så lukter nybil inni. Jeg takler ikke lukta.... blir kvalm av å se gruppa på facebook om bilen etc. I går ville jeg dra på senteret og tok med mannen, han ville selvfølgelig kjøre den nye bilen, til min store fortvilelse. Tok mef spypose, klarte å sitte i bilen frem til forhjulene var ute av garasjen og kastet opp mannen ombestemte seg og vo tok gamle bilen Jeg hadde intens luktesans før jeg ble gravid, men dette her, er helt sykt. Gleder meg til den blir normal.

Ligamentsmerter :dead:
Andre som sliter med dette?
Klarer ikke sitte for lenge, noe som er litt kjipt når du har en kontorjobb...

Back
Topp