Klagetråd

Nede, dessverre..

Ah ja de kan være litt mer tricky. Jeg trakk en oppe og det var ikke vondt etterpå i det hele tatt. Nede måtte jeg operere ut så det var en annen sak.
Håper det finnes en grei løsning for deg. Noen ganger kan betent område bli bedre av en skikkelig skyll av munnen hos tannlege også.
 
Ah ja de kan være litt mer tricky. Jeg trakk en oppe og det var ikke vondt etterpå i det hele tatt. Nede måtte jeg operere ut så det var en annen sak.
Håper det finnes en grei løsning for deg. Noen ganger kan betent område bli bedre av en skikkelig skyll av munnen hos tannlege også.
Ja, håper egentlig det gjør susen og at den da holder seg greit til babyen er ute, hehe!
 
Da jeg trakk på andre siden var det heeelt jævlig. Krokete røtter og tok laaangt tid. Får vell mer svar imorgen, men vet ikke om jeg klarer det en gang til (særlig ikke med kvalmen som kommer snikende)
Uff, ikke deilig!! Håper det ordner seg og at denne er lett å få ut :happy:
 
Hvordan er formen deres? 9 +0 her. Er i Hellas på ferie nå, jeg var kjempe kvalm før vi dro, og vurderte nesten å droppe å dra. Kvalmen har blitt mye bedre faktisk, nå nesten bare kvalm når jeg blir sulten og når jeg spiser. Veldig frustrerende med denne kvalmen rundt måltider. Vi har all inclusive, så er buffet. Må alltid starte med vannmelon først, så klarer jeg litt ordentlig mat. Men gud så msnge ganger jeg har grini ved middagsbordet over st jeg blir kvalm av å spise. I dag er jeg igjen mer kvalm enn de andre dagene. Savner hjem, men vet denne ferien er godt for meg og mannen. I tillegg syns jo mannen det er fint å være her for da slipper han å bruke masse tid på å lage mat til meg, som jeg bare spiser litt av. Huff. Det blir max 2 barn her i gården.
 
Hvordan er formen deres? 9 +0 her. Er i Hellas på ferie nå, jeg var kjempe kvalm før vi dro, og vurderte nesten å droppe å dra. Kvalmen har blitt mye bedre faktisk, nå nesten bare kvalm når jeg blir sulten og når jeg spiser. Veldig frustrerende med denne kvalmen rundt måltider. Vi har all inclusive, så er buffet. Må alltid starte med vannmelon først, så klarer jeg litt ordentlig mat. Men gud så msnge ganger jeg har grini ved middagsbordet over st jeg blir kvalm av å spise. I dag er jeg igjen mer kvalm enn de andre dagene. Savner hjem, men vet denne ferien er godt for meg og mannen. I tillegg syns jo mannen det er fint å være her for da slipper han å bruke masse tid på å lage mat til meg, som jeg bare spiser litt av. Huff. Det blir max 2 barn her i gården.
Kvalmen er mer variert nå (egentlig fra uke 8), enn de første ukene. Da var den konstant. Nå kommer den mer i bølger og plutselig. Gynekolog så ved UL for 2 dager siden at morkaka nå har tatt over hos meg, så det kan kanskje være grunnen til at kvalmen og andre symptomer nå er litt mer varierende:) Sender deg en klem, høres slitsomt ut!
 
Betennelse i tannkjøttet og en vidsomstann som bør ut. Akuttime til tannlege imorgen, men vet ikke hva jeg håper på. Å trekke den uten å kunne ta smertestillende etterpå eller å leve med moderate smerter i 8 måneder til. Skulle tatt meg på tak og ordet dette tidligere:(
Jeg har problem med en tann også. Bruker corsodyl tannkrem og mumnskyllevann,i tillegg parodontax tannkrem. Det hjelper veldig. Jeg vil vente til etter 12 uker/TUL, så jeg føler meg tryggere. pluss slutte å spy. Vil da trekke den dumme tanna etterhvert, er ikke noe å fikse på etter min mening. Den er helt ødelagt. Kjøp disse 3 tingene, så blir du litt bedre så du kan tenke hva du vil gjøre :)
 
Eneste jeg kan klage på er at jeg syns dagene mot 12 ukers-kneika snegler seg saaaakte av gårde :wacky: Det skal sies at det hjelper lite med sommerferie i 2 uker til, vil tro (og håpe) den siste tiden går raskere når jeg kommer tilbake på jobb:)
 
Sååå ble det trekking av visdomstann. Så nå har jeg jævlig vondt og kvalmen har også meldt seg for første gang. Synes synd på meg selv nå
 
Hva slags smertelindring fikk du?
Vanlig bedøvelse under selve trekkingen. Det gikk helt fint. Han sa jeg bare skulle ta vanlig Paracet etterpå om jeg trengte noe, men ikke gå over maks dose som står i pakningsvedlegget. Men Paracet er jo ubrukelig for tannproblemer for min del, så prøver bare å sove gjennom det
 
Vanlig bedøvelse under selve trekkingen. Det gikk helt fint. Han sa jeg bare skulle ta vanlig Paracet etterpå om jeg trengte noe, men ikke gå over maks dose som står i pakningsvedlegget. Men Paracet er jo ubrukelig for tannproblemer for min del, så prøver bare å sove gjennom det
Tok det lang tid? Laser?
Før jeg ble gravid brukte jeg omtrent kun Ibux, Paracet virker kun søvndyssende og feber nedsettende på meg.
 
Back
Topp