Klagetråd

Har ingen matlyst, men må spise litt og maten smaker nesten ingenting. Klarte å ikke kaste opp i går, men i dag ble det så langt 2 ganger i dusjen. Lei av å ikke orke noe, orker ikke engang gå ut i sola. Raper ekstremt mye nå også... :arghh:

Utrolig vondt i venstre skinka. Kommer plutselig som en skarp verkende smerte, kan være når jeg går eller etter jeg har sitti og reiser meg igjen. Virker som det er i nærheten av hoftekula eller leddet. Vet ikke om det er en nerve i klem eller hva det er, men er grusomt vondt og vet ikke hva jeg skal gjøre for å få det bort :inpain:

Lei av kvalme. Fungerer nesten ikke hjemme. Ser det tærer på mannen etter 5 uker med klaging og lite bidrag fra meg. Ikke optimalt med 2åring i hus.
Ferien er over på mandag og jeg vet helt ærlig ikke hvordan jeg skal takle jobb nå.

Jeg skulle også ønske at murringene kunne holdt seg unna, det er liksom et av de «skumle» gravidsymptomene
Jeg er i uke 8+5 nå (og sett en sprell levende bamsemums på ultralyd i dag), og det murrer, strekker og styrer noe voldsomt. Men det er visst et godt tegn, fordi det tyder på at livmor strekker på seg og vokser! :joyful: Så jeg håper du slipper bli så redd av de:Heartred De endrer nok også litt karakter etter hvert. Sender den en klem, er slitsomt å være redd (er det selv også innimellom, selv om alt er akkurat sånn det skal være).

Jeg er i uke 8+5 nå (og sett en sprell levende bamsemums på ultralyd i dag), og det murrer, strekker og styrer noe voldsomt. Men det er visst et godt tegn, fordi det tyder på at livmor strekker på seg og vokser! :joyful: Så jeg håper du slipper bli så redd av de:Heartred De endrer nok også litt karakter etter hvert. Sender den en klem, er slitsomt å være redd (er det selv også innimellom, selv om alt er akkurat sånn det skal være).
Tusen takk for betryggende ord!❤️❤️ Ja det går seg nok til med tiden, jeg tror jeg skal greie å være litt roligere om alt fremdeles er bra etter neste ultralyd 9+0! Må bare komme dit først :hilarious:

Jeg er så redd. Jeg har vært på vippen siden jeg fikk positiv test og jeg har veiet veldig frem og tilbake. Jeg vil ha dette barnet, har jeg kommet frem til i kveld.
Men jeg er så redd for fødselen. Jeg blir så kvalm og uvel når jeg tenker på den, pulsen øker og jeg får lyst til å bestille time til abort allikevel. Eneste grunnen til at jeg ikke gjør det er fordi jeg er redd for smertene rundt den også.
Jeg har hatt to aborter og to fødsler før og jeg husker de syke smertene like godt som om det skulle skjedd i går. Vi bor over en time unna nærmeste sykehus, pg jeg er så redd for å ikke rekke å få en epidural. Jeg klarer ikke dette :sad010
Fine deg. Snakk med jordmor og få en fødselsforberedende samtale på sykehuset! Det er nok noe de kan gjøre for deg! Indusere før termin? Lavere terskel for å komme inn? ❤️ Klem

Fine deg. Snakk med jordmor og få en fødselsforberedende samtale på sykehuset! Det er nok noe de kan gjøre for deg! Indusere før termin? Lavere terskel for å komme inn? ❤️ Klem

Ja, vi får se. Jeg har fortsatt ikke tatt kontakt med JM eller legen min. Gjemmer meg hjemme for å unngå virkeligheten sikkert :p

Er litt lei av hard mage og mye luft. Man får så magesmerter av det... Men det er det verste jeg har akkurat nå.

Ellers er jeg også lei av å ikke kunne spise maten jeg ellers liker, men som nå gjør meg kvalm bare av tanken. :yuck: Gleder meg til å nyte mat igjen! I morrest lagde jeg meg brød med leverpostei og da jeg tok en tygge ble jeg med en gang uggen og måtte spytte det ut. Det var enda en matvare jeg ikke klarer... Jaja. Får i meg masse frukt da :hilarious:

Er litt lei av hard mage og mye luft. Man får så magesmerter av det... Men det er det verste jeg har akkurat nå.

Ellers er jeg også lei av å ikke kunne spise maten jeg ellers liker, men som nå gjør meg kvalm bare av tanken. :yuck: Gleder meg til å nyte mat igjen! I morrest lagde jeg meg brød med leverpostei og da jeg tok en tygge ble jeg med en gang uggen og måtte spytte det ut. Det var enda en matvare jeg ikke klarer... Jaja. Får i meg masse frukt da :hilarious:
Jeg har det helt samme! Håper vi får tilbake matgleden snart

Trikset for å holde systemet i gang her er en Kiwi hver dag. Funket i hele forrige svangerskap og har begynt igjen nå. :angelic:

Betennelse i tannkjøttet og en vidsomstann som bør ut. Akuttime til tannlege imorgen, men vet ikke hva jeg håper på. Å trekke den uten å kunne ta smertestillende etterpå eller å leve med moderate smerter i 8 måneder til. Skulle tatt meg på tak og ordet dette tidligere:(

Betennelse i tannkjøttet og en vidsomstann som bør ut. Akuttime til tannlege imorgen, men vet ikke hva jeg håper på. Å trekke den uten å kunne ta smertestillende etterpå eller å leve med moderate smerter i 8 måneder til. Skulle tatt meg på tak og ordet dette tidligere:(

Er den oppe eller nede?

Paracet er vel innafor som gravid? Nå snakker jeg bare av egen erfaring, men om den skal trekkes vanlig trenger du nok ikke sterkere enn det :happy:

Paracet er vel innafor som gravid? Nå snakker jeg bare av egen erfaring, men om den skal trekkes vanlig trenger du nok ikke sterkere enn det :happy:
Da jeg trakk på andre siden var det heeelt jævlig. Krokete røtter og tok laaangt tid. Får vell mer svar imorgen, men vet ikke om jeg klarer det en gang til (særlig ikke med kvalmen som kommer snikende)

Back
Topp