Kjenner jeg har mest bare lyst til å grine, brøt sammen i går pga ekstremt dårlig form. Høy feber å hosta så kraftig at jeg hålt på å kaste opp, å tissa på meg flere ganger. Endte opp med å måtte finne frem di største bindene jeg hadde. Jeg tar 1 g med paracet, og allerede bare 4 timer etter så er febern oppe på nesten 39 grader igjen. Tar lang tid før den begynner å virke også. Legen sa at jeg burde ikke ta mere enn 4 gang i døgne, men ender opp med 5 i døgne pga høy feber. Får så dårlig samvittighet, men er jo ikke bra for baby i magen at temperaturen er så høy. Dette er akkurat samme problemstilling jeg hadde sist da jeg mista. Kontakta lege for å høre hva jeg kunne gjøre for å hålde feber nede,å det var liksom ikke noe anna jeg kunne jøre enn å slappe av og ta paracet hver 6 time. Så er jo redd for å kontakte lege nå også å bare få samme svar. Jeg er nå 9+1 uker på vei. Sist gang jeg mista var jeg 6 uker på vei så det var jo større sjangs for å miste da også,å jeg vet jo ikke sikkert om det var pga den høye febern at jeg mista. Trengte å få ut litt frustrasjon.