DET er en studie jeg synes er gøy å følge opp, - hvis jeg tåler det, vel og merkeHva feiler det folk? Føler kunder på Coop lukter værre enn de på rema
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DET er en studie jeg synes er gøy å følge opp, - hvis jeg tåler det, vel og merkeHva feiler det folk? Føler kunder på Coop lukter værre enn de på rema
Syntes det er helt forferdelig å ha blitt oversensitiv på egen kroppslukt, jeg Etter å ha sittet på fly i tre timer hjem fra ferie syntes jeg at jeg luktet helt jææævlig, og unngikk folk så godt som mulig fordi jeg skjemtes over egne armhuler - selv om det sikkert bare var jeg som luktet det Samboeren reagerte ikke på noe lukt, for å si det sånn.Hvorfor går folk på butikken uten å ha dusja på 100 år??????
god bedringTrodde at det å reise på ferie i uke 5-6 skulle gå helt fint. Kvalmen har pleid å komme rundt uke 6 tidligere, men det har ikke blitt ille før uke 10.
Jeg tror ikke akkurat at varmen hjelper på heller, men her ligger jeg da altså på et sykehus på Rhodos etter at formen ble ganske ille i løpet av kvelden...
Vis vedlegget 385234
Uff! Masse god bedring!Trodde at det å reise på ferie i uke 5-6 skulle gå helt fint. Kvalmen har pleid å komme rundt uke 6 tidligere, men det har ikke blitt ille før uke 10.
Jeg tror ikke akkurat at varmen hjelper på heller, men her ligger jeg da altså på et sykehus på Rhodos etter at formen ble ganske ille i løpet av kvelden...
Vis vedlegget 385234
Huff, høres ikke godt ut. Håper du får god hjelp og føler deg bedre snart. God bedringTrodde at det å reise på ferie i uke 5-6 skulle gå helt fint. Kvalmen har pleid å komme rundt uke 6 tidligere, men det har ikke blitt ille før uke 10.
Vis vedlegget 385234
God bedring, stakkars!Trodde at det å reise på ferie i uke 5-6 skulle gå helt fint. Kvalmen har pleid å komme rundt uke 6 tidligere, men det har ikke blitt ille før uke 10.
Vis vedlegget 385234
God bedring!!Trodde at det å reise på ferie i uke 5-6 skulle gå helt fint. Kvalmen har pleid å komme rundt uke 6 tidligere, men det har ikke blitt ille før uke 10.
Vis vedlegget 385234
Uff, høres ikke godt ut! God bedring!<3Trodde at det å reise på ferie i uke 5-6 skulle gå helt fint. Kvalmen har pleid å komme rundt uke 6 tidligere, men det har ikke blitt ille før uke 10.
God bedringTrodde at det å reise på ferie i uke 5-6 skulle gå helt fint. Kvalmen har pleid å komme rundt uke 6 tidligere, men det har ikke blitt ille før uke 10.
Vis vedlegget 385234
Å hjelpEr på ferie hos svigerinne og svoger, og de er sååå nøye. I tillegg har de ikke barn, men de har god peiling på barneoppdragelse da Datteren vår, som er verdens roligste toåring, får ikke gjøre noe som helst, og de er superdtresset for at hun skal miste de små puslespillbrikkene sine på flisene under TV-benken i stua Vi passer jo selvsagt godt på henne, i høyere grad enn normalt vil jeg si, men det er så stressende å være her når de forventer at hun skal oppføre seg som et voksent menneske… spent på hvordan det blir for dem å få barn
Jeg har også halsbrann, sporadisk. Har novaluzid og gaviscon tyggetabletter fra apoteket. Det er helt supert! Legger seg som et lokk øverst i magen, og lindrer halsbrannen lenge nok til at jeg får soveKlager fordi jeg ligger våken med skikkelig halsbrann, er det virkelig mulig med halsbrann så tidlig?? Er 5+3 i dag