Klagetråd

:hungover:Hvorfor går folk på butikken uten å ha dusja på 100 år??????
Syntes det er helt forferdelig å ha blitt oversensitiv på egen kroppslukt, jeg :depressed: Etter å ha sittet på fly i tre timer hjem fra ferie syntes jeg at jeg luktet helt jææævlig, og unngikk folk så godt som mulig fordi jeg skjemtes over egne armhuler - selv om det sikkert bare var jeg som luktet det :hilarious:Samboeren reagerte ikke på noe lukt, for å si det sånn.

Trodde at det å reise på ferie i uke 5-6 skulle gå helt fint. Kvalmen har pleid å komme rundt uke 6 tidligere, men det har ikke blitt ille før uke 10.

Jeg tror ikke akkurat at varmen hjelper på heller, men her ligger jeg da altså på et sykehus på Rhodos etter at formen ble ganske ille i løpet av kvelden...
Snapchat-513546223.jpg

Trodde at det å reise på ferie i uke 5-6 skulle gå helt fint. Kvalmen har pleid å komme rundt uke 6 tidligere, men det har ikke blitt ille før uke 10.

Jeg tror ikke akkurat at varmen hjelper på heller, men her ligger jeg da altså på et sykehus på Rhodos etter at formen ble ganske ille i løpet av kvelden...
Vis vedlegget 385234
Uff! Masse god bedring! :Heartred

Vis vedlegget 385234
Huff, høres ikke godt ut. Håper du får god hjelp og føler deg bedre snart. God bedring :Heartred

Vis vedlegget 385234
God bedring, stakkars! :inpain: :Heartred

Er på ferie hos svigerinne og svoger, og de er sååå nøye. I tillegg har de ikke barn, men de har god peiling på barneoppdragelse da :dead: Datteren vår, som er verdens roligste toåring, får ikke gjøre noe som helst, og de er superdtresset for at hun skal miste de små puslespillbrikkene sine på flisene under TV-benken i stua:banghead: Vi passer jo selvsagt godt på henne, i høyere grad enn normalt vil jeg si, men det er så stressende å være her når de forventer at hun skal oppføre seg som et voksent menneske… spent på hvordan det blir for dem å få barn:hilarious:

Vis vedlegget 385234
God bedring!!

Uff, høres ikke godt ut! God bedring!<3

Vis vedlegget 385234
God bedring :Heartred

Er på ferie hos svigerinne og svoger, og de er sååå nøye. I tillegg har de ikke barn, men de har god peiling på barneoppdragelse da :dead: Datteren vår, som er verdens roligste toåring, får ikke gjøre noe som helst, og de er superdtresset for at hun skal miste de små puslespillbrikkene sine på flisene under TV-benken i stua:banghead: Vi passer jo selvsagt godt på henne, i høyere grad enn normalt vil jeg si, men det er så stressende å være her når de forventer at hun skal oppføre seg som et voksent menneske… spent på hvordan det blir for dem å få barn:hilarious:
Å hjelp :hilarious:

Takk for god bedringer :) er en del bedre i dag, men blodtrykk på 101/54, regner med det stiger når jeg ikke bare ligger i senga.

For en uke! Blir proff på å være sengeliggende! I dag vartet mannen opp med frokost på senga, som jeg bare klarte å spise halve av, men lot resten stå. Sovnet, spiste resten når jeg våknet,og sovnet igjen. Ba han komme opp med pære til meg. Følte meg ganske ok, så vi gikk ned for å spise middag. Har ikke følt meg så bra på så lenge etter middagen. I dag skal jeg prøve å få ordnet litt på vaskerommet. Det dumme er at i morgen starter alt på scratch igjen, med at jeg må spise/sove/ spise før jeg kanskje klarer å få i meg middac og fungere. Men men kanskje dette er oppskriften. Har også tatt afipran + postafen

Ble skikkelig andpusten da jeg kom opp trappen til andre etasje i sta og mannen slengte ut en kommentar «jøss, kanskje noen her skulle ha trent kondisjonen litt»

Nå har jeg lukket meg inn på kontoret mitt og vil ikke snakke med han noe mer i dag :sad010 :sad010

Huff, hele dagsn i dag har vært ganske ok, men så tok jeg tilskuddene og kastet opo gulrotsuppa jeg spise i kveld. Morro...

Denne gangen også melder kvalmen seg på tur hjem fra ferie. Håper den ikke blir like ille, for nå er det jo ikke hjemmekontor lenger, så får ikke gjemt meg (og kvalmen) på samme vis...

Klager fordi jeg ligger våken med skikkelig halsbrann, er det virkelig mulig med halsbrann så tidlig?? Er 5+3 i dag
Jeg har også halsbrann, sporadisk. Har novaluzid og gaviscon tyggetabletter fra apoteket. Det er helt supert! Legger seg som et lokk øverst i magen, og lindrer halsbrannen lenge nok til at jeg får sove :)

Back
Topp